Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan käynyt hakemassa lastenvalvojalla indeksikorotusta elatustukeen?

Vierailija
12.07.2011 |

Miksi tällainen vaiva?

Kuinka kauan takautuvasti sitä voi hakea?

Etävanhempi , tässä tapauksessa isä, ei suostu maksamaan indeksikorotuksia. "Ei ole koskaan niistä kuullutkaan".

Onko indeksikorotus pakko maksaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tulee ilmoitus maksajalle automaattisesti lastenvalvojalta.

Vierailija
2/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niistä tulee ilmoitus maksajalle automaattisesti lastenvalvojalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on myös ulosottokelpoinen. Teidän täytyy itse vuoden alussa tarkastaa tuleeko indeksi korotus ja jos tulee niin sitten maksaja maksaa sen mukaan. Meillä minä aina ilmoitan miehelle paljonko korotus on ja hän maksaa sen mukaan. Jos jättäisi edes kerran maksamatta, sitten kävisin lastenvalvojalla vahvistuttamassa sen.

Meillä lastenvalvoja sanoi edellisen sopimuksen yhteydessä, että parasta olisi, että jos korotus tulee, niin vie mies paperit lastenvalvojalle allekirjoituksineen ja sieltä ne lähetetään mun lastenvalvojalle jossa minä käyn ne allekirjoittamassa. Näin on mustaa valkoisella. Mutta meille on riittänyt tosiaan, että ilmoitan vain summan.

Ja painotan tosiaan, että indeksikorotukset ovat ulosottokelpoisia ja ne on PAKKO maksaa! Ja niitä ei tosiaan voi mitenkään takautuvasti hakea, korkeintaan samanvuoden alusta, jos sitäkään.

Vierailija
4/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään tämä asia on tehty niin vaikeaksi?

Siksikö, että tämä on aina ja ikuisesti miesten maailma?

Vierailija
5/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään tämä asia on tehty niin vaikeaksi?

Siksikö, että tämä on aina ja ikuisesti miesten maailma?

ja siksi, että etävanhemmista saadaan ihan liian usein leivottua "lapsensa menettäneitä reppanoita", joilta koetetaan vain kiskoa viimeisetkin roposet irti ja joiden ei anneta osallistua lastensa elämään...

Tosiasiahan on, että ihan liian moni etävanhempi (yleensä isä) vieroittaa itse itsensä lapsistaan, ja alkaa nikotella elatusmaksuistakin ennenkuin avioeropaperista on muste kuivunut. Uusi ihana elämä vie mennessään, eikä siinä ole sijaa entisistä suhteista (tietenkin vahingossa) syntyneille lapsille.

Joo, olen ihan vitun katkera, kun mukamas köyhä etäisä matkustelee ulkomailla monta kertaa vuodessa, keikailee jatkuvasti uusissa kuteissa ja hankkii kalliita härpättimiä kotiinsa - mutta ei ole varaa koskaan ostaa lapsille mitään, eikä ole maksanut elareitakaan vuosiin eli me kaikki veronmaksajat kustannamme hänen leveän elämänsä....

Vierailija
6/8 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskalla edes oikeusteitse vaatia sillä kosto ja huuto on niin karmaosevaa. En kestä sitä :-((((

Vierailija
7/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
8/8 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

KYLLÄ NE KUULUU MAKSAA NOUSEEHAN PALKAT JA VUOKRAT!!

huomioikaa myös se että 7 vuotiaana ja 13 vuotiaana elatus nousee että tarkastatte asiat...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi