Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ihastuneet muihin parisuhteessa?

Vierailija
12.07.2011 |

Onko se näkynyt käytöksessäsi jotenkin niin että miehesi olisi huomannut, ja mitä hän on ollut mieltä asiasta? Tai onko miehesi ihastunut? Kuulemma on normaalia ihastua parisuhteessa toiseen, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi rankasti jos huomaisin miehen olevan ihastunut johonkuhun muuhun, muahan sen pitäisi ajatella..

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelitteko samalla tavalla (muihin ihastuminen ei haittaa) suhteen alkuvaiheessa?

en tainnut ajatella. taisin suhteen alkuvaiheessa olla muutenkin niin sekaisin omista fiiliksistä, että olin ihan tarpeettoman mustasukkainen, lähinnä miehen aiemmista suhteista ja ihastuksista. muutenkin olen ihmisenä kasvanut paljon ja ajatusmaailma avartunut. ja kyllähän noista omista ihastumisista on sen tajunnut, että ei se ole tahdosta kiinni, eikä sen tarvitse olla mikään suhteen huonoudestakaan johtuva oire. ihan tavallista ihmisessä, joka on läsnä elämässään ja huomioi muita.

ja toki vaikuttaa nämä yhteiset vuodet keskinäisen luottamuksen vahvistumiseen ja toisen (pyyteettömään) onnellisuuden arvostukseen. kumpikin ollaan omia itsenäisiä olentojamme.

Vierailija
22/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole ikinä tehnyt mitään, mikä loukkaisi puolisoani. Tunnistan tunteen ja saatan esim. katsoa, josko ihastuksen kohde vastaisi katseeseen tms., mutta se siitä - sen pidemmälle en mene.

Tunnistan siis tunteen ja totean, että olen ihastunut. Saatan nähdä unia ihastuksen kohteesta, ja sehän tuo sitten kivan tunteen koko seuraavaksi päiväksi. Mutta en mene sen pidemmälle - välillä pohdin, mitä tapahtuisi, jos etenisin ihastuksen kanssa, ja totean, että ei se olisi sen arvoista. Ihastus menee sitten ohi jonkin ajan kuluttua.

Mieheni on rakkauteni, ihastua voi niin, että se ei rakkautta häiritse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rakkauteni, ihastua voi niin, että se ei rakkautta häiritse.

siitä omasta miehestä ajattelee silloin, kun on ihastunut johonkin toiseen? Odottaako enemmän sen toisen kuin oman miehen näkemistä?

Vierailija
24/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en hölmöillyt mitään, olisi ollut mahdollisuus kyllä sotkea elämänsä ihan kunnolla :)

Vierailija
25/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mussa sen olis huomannut siitä että olin paljon hyväntuulisempi ja miehellekin tosi hyvä vaimo :)! Mut kyse vaan ihastuksesta joka ei pussailua pidemmälle edennyt, siinä tulee mun raja vastaan.

Vierailija
26/27 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokainen elävä ihminen tuntee vuosien saatossa monenlaisia tunteita.Hän ihastuu, vihastiuu, kadehtii, iloitsee, pelkää jne. Tunteet on elämän merkki.

Mun mielestä ihastuminen johtuu siitä kun kohtaa viehättävän ihmisen jonka kanssa kemiat pelaa.

jos on parisuhteessa, sen on jäätävä siihen. Ajatuksen tasolla voi iloita siitä että klykenee tuntemaan noin ja että perhoset leijaa vatsassa. Työnteko maittaa paremmin. Siihen se kuitenkin jää ja ihstus haalenee melko pian jos sitä ei ruoki tietoisesti eikä hakeudu suhteeseen. Sitä on uskollisuus. ei sitä ettei myönnä olevansa ihminen joka tuntee normaaleja tunteita.

Olen varma että miehenikin välistä ihastuu ihaniin naisiin. Se on mulle täysin ok, ihan luonnollista.

Vierailija
27/27 |
15.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, se on suht' normaalia ihastua toiseen parisuhteessa, eteenkin pitkässä sellaisessa. Jotkut ovat tyhmiä ja alkavat flirttailemaan ihastukselleen, viettävä tämän kanssa aikaa jne. Sitten on taas niitä, jotka eivät anna itseään ihastuksen vietäväksi, vaan ihastuessaan he vain yksinkertaisesti lopettavat ihastuksen ajattelun - ja kas kummaa, ihastus loppui.

Itse olen joskus ihastunut, mutta päässyt tunteesta eroon nopeasti, kun olen vain tajunnut olla ajattelematta ihastuksen kohdetta ja torpannut kaikki "sellaiset" ajatukset hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän