Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko ihastuneet muihin parisuhteessa?

Vierailija
12.07.2011 |

Onko se näkynyt käytöksessäsi jotenkin niin että miehesi olisi huomannut, ja mitä hän on ollut mieltä asiasta? Tai onko miehesi ihastunut? Kuulemma on normaalia ihastua parisuhteessa toiseen, mutta kyllä mua ainakin vituttaisi rankasti jos huomaisin miehen olevan ihastunut johonkuhun muuhun, muahan sen pitäisi ajatella..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina mennyt ohi muutamassa kk..

mutta itsetyydytyshetkiin olen ihastukseni ottanut muikaan ;)

Vierailija
2/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina mennyt ohi muutamassa kk..

mutta itsetyydytyshetkiin olen ihastukseni ottanut muikaan ;)

Eikö sua haittaisi jos miehesi olisi muutaman kuukauden ajan ihastunut vaikka johonkin työkaveriin ja runkkaisi tätä ajatellen? Ilmeisesti käsitykseni parisuhteista on liian rajoittunut kun tuo kuulostaa minusta kamalalta. Tai no ehkä sitten joskus 15 vuoden päästä on eri juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aina mennyt ohi muutamassa kk.. mutta itsetyydytyshetkiin olen ihastukseni ottanut muikaan ;)

Eikö sua haittaisi jos miehesi olisi muutaman kuukauden ajan ihastunut vaikka johonkin työkaveriin ja runkkaisi tätä ajatellen? Ilmeisesti käsitykseni parisuhteista on liian rajoittunut kun tuo kuulostaa minusta kamalalta. Tai no ehkä sitten joskus 15 vuoden päästä on eri juttu.

eihän se kiva tunne ole, mutta ihastumiselle ei voi mitään. en koskaan tekisi mitään ihastukseni kanssa ja pettäisi miestäni, joten puran paineet masturboidessa

Vierailija
4/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut ihastunut, ei kai varsinaisesti näkynyt. mulle olis ihan ookoo, jos mun mieskin olis ihastunut, enhän mä sen ajatuksia voi millään tavalla omistaa. eikä se toinen ihastus välttämättä multa ole pois mitenkään, miehelle ehkä mukavakin, energiaa ja iloa tuova asia.

Vierailija
5/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut ihastunut ja myös pettänyt näiden ihastusten kanssa miestäni.

Vierailija
6/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalla tavalla (muihin ihastuminen ei haittaa) suhteen alkuvaiheessa?

Vierailija
7/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se on ihan normaalia, ja eihän sitä tunteilleen mitään voi. Mies ei tiedä, enkä missään tapauksessa haluaisi hänen tietävän. Enkä haluaisi itse tietää jos mies ihastuisi toiseen. Tottakai sellainen loukkaisi minua, mutta minusta tunteet nyt vain ovat osa elämää. Pettäminen on ihan eri asia.

Vierailija
8/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö se ole vähän valheellista kuherrella miehen kanssa, jos samaan aikaan itse tai mies ajattelee toisen paikalle ihan jonkun muun vaikka monta kuukautta putkeen ja ajatukset pyörii vain toisessa miehessä/naisessa? Jos siitä ihastuksesta ei voi kertoa toiselle tai ei itse haluaisi siitä niin miten se sitten on ihan vaan tunne?

Vierailija
9/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos itse ei haluaisi tietää.

Vierailija
10/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli "tahtoa rakastaa". Päättää että olen tässä ja tämä on mieheni, vaikka ajatuksissaan olisikin muualla. Kyllä ne tunteet menee ohi. T: se edellinen

eikö se ole vähän valheellista kuherrella miehen kanssa, jos samaan aikaan itse tai mies ajattelee toisen paikalle ihan jonkun muun vaikka monta kuukautta putkeen ja ajatukset pyörii vain toisessa miehessä/naisessa? Jos siitä ihastuksesta ei voi kertoa toiselle tai ei itse haluaisi siitä niin miten se sitten on ihan vaan tunne?

Vierailija
11/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon kyllä lohduttaisi että mies on fyysisesti paikalla ja mielessään toisen naisen sängyssä. En vain tajua mitä normaalia siinä on.

Vierailija
12/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ole tarvetta ihastua toiseen, kun on jo ihastunut..haloo sanooko mitään teidän parisuhteistanne.....

Vierailija
13/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitempi suhde, taatusti jokainen on. Ihastumisen tunne on vaan eri asia, kuin se että toteuttaisi sitä mitenkään. Ihastuminen menee ohi.

Ja se on sitten siinä. Koskaan en pettäisi miestäni.

Vierailija
14/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai miestäsi? Oletko todella sitä mieltä että jos jompikumpi ihastuu toiseen niin täytyy laittaa kimpsut kasaan ja eropaperit vetämään? Viis lapsista ja muista sitoumuksista?

ei ole tarvetta ihastua toiseen, kun on jo ihastunut..haloo sanooko mitään teidän parisuhteistanne.....

Vierailija
15/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pitempi suhde, taatusti jokainen on. Ihastumisen tunne on vaan eri asia, kuin se että toteuttaisi sitä mitenkään. Ihastuminen menee ohi.

siitä sitten voisi puhua toiselle kuten muistakin tunteista? "On muuten kiva käydä nykyisin töissä kun siellä on se uusi kuuma mies, menee työpäivä nopeasti kun vilkuillaan toisiamme" jne.

Vierailija
16/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ihan turhaan loukkaisi suhteen toista osapuolta. Ei kaikkea tarvitse jakaa puolison kanssa.

siitä sitten voisi puhua toiselle kuten muistakin tunteista? "On muuten kiva käydä nykyisin töissä kun siellä on se uusi kuuma mies, menee työpäivä nopeasti kun vilkuillaan toisiamme" jne.

Vierailija
17/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että se ihan turhaan loukkaisi suhteen toista osapuolta. Ei kaikkea tarvitse jakaa puolison kanssa.

mutta miksi se loukkaisi toista osapuolta, jos se on ihan normaalia ja tapahtuu jokaiselle? Miksi pitää esittää, että ajattelee vain puolisoaan, vaikka näin ei ole? Eikö siinä sitten ole jotain väärää, jos se loukkaa toista?

Vierailija
18/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä pysty olemaan esim. 20 vuotta tulisesti rakastunut mieheesi, kokoajan. Sellainen rakkaus muuttuu ajan mittaan rakastamiseksi ja lujaksi ystävyydeksi.

Ajan mittaan, voi olla että ihastuilee joihinkin muihinkin. Mulle se on vaan ollut hetken ihastumista. Oikeastaan, mitä ihastuneempi olen sen välinpitämättömämmältä vaikutan.

Enkä tosiaan pettäisi miestäni.

Vierailija
19/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

se, jolle nro 16 vastasi (olen siis ap), mutta en tiedä miten estää itseään ihastumasta muihin, olemalla ihastunut omaan puolisoonsa ehkä?

Vierailija
20/27 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastui ja rakastui ja oli monta vuotta ihan rikki. Koitti silti kaikkensa ollakseen hyvä isä jne ja olikin. Kyllä se sitten ohi meni kun ei enää kyseistä hlöä missään nähnyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi