Miten saa kaupan hälyttimen pois vaatteesta?
En ole myymälävaras, vaan ihan rehellinen ihminen, joka osti eilen vaatteita. Nyt, kun rupesin laittamaan niitä pesukoneeseen, huomasin, että yhdessä on jäljellä hälytin, sellainen musta mötikkä. Kumma, ettei kaupan ovella hälyttänyt.
En jaksaisi millään lähteä takaisin, kauppa ei ole mitenkään lähinurkilla, ja tekemistä on muutenkin tarpeeksi. Ollaan huomenna lähdössä lomamatkalle, ja olisin halunnut ko. vaatteen sinne mukaan. Sitäpaitsi jos nyt sitten sinne kauppaan raahautuisinkin, niin miten todistan, että en ole tuotetta varastanut? Kyseessä oli UFF, eli kuitissa ei lue muuta kuin tuotteen hinta, senkään perusteella en voi osoittaa, että olisin ko. tuotteen maksanut.
Siis jos jollain myymälävarkaalla tai rehellisellä ihmisellä olisi neuvo, miten hälyttimen saa pois kotikonstein, niin pliis, kertokaa!
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin töihin asiakasovesta, tavaratalo. Hälytin alkoi soida. Tutut vartijat, heillä oli aikaa kun kolme kasaantui siihen. Siinä sitten tuloportin sisäpuolella katsottiin mun kassi. Kassissa oli halpakaupasta ostettu tuulitakki. Kassa kyllä otti sen mötikän pois mutta vartijat osasivat hakea. Takin kainalossa oli liimattu sellainen paperilippu, jonka sisässä rautalankoja. Kuittikin mulla oli ja tuossa työpaikasani ei myyty "halpakamaa."
Kiusallista kuitenkin.Olit vartioiden vanha tuttu. Eikö yhtään hävettänyt jäädä taas kiinni?!
Tavaanko? Menin työpaikalleni jossa työskentelin. Tottakai vakituisen väen tunsin.
Eikö työpaikalla näpistelystä kaupan alalla seuraa potkut?!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menin töihin asiakasovesta, tavaratalo. Hälytin alkoi soida. Tutut vartijat, heillä oli aikaa kun kolme kasaantui siihen. Siinä sitten tuloportin sisäpuolella katsottiin mun kassi. Kassissa oli halpakaupasta ostettu tuulitakki. Kassa kyllä otti sen mötikän pois mutta vartijat osasivat hakea. Takin kainalossa oli liimattu sellainen paperilippu, jonka sisässä rautalankoja. Kuittikin mulla oli ja tuossa työpaikasani ei myyty "halpakamaa."
Kiusallista kuitenkin.Olit vartioiden vanha tuttu. Eikö yhtään hävettänyt jäädä taas kiinni?!
Tavaanko? Menin työpaikalleni jossa työskentelin. Tottakai vakituisen väen tunsin.
Tietysti sais potkut, heti välittömästi pois. Mutta olin takin ostanut ennen töihin menoani toisesta paikasta kun työaikani alkoi iltapäivällä.
Vartijoiden on pakko reagoida kun pilli soi. Se on heidän työtään. Ja samalla lailla tarkistaa henkilökunnan kassit.
Asiakasovista oli nopeampi mennä henkilökunnan tiloihin vaihtamaan työvaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu kaupasta. Jos kaupan ala työllistää 270 000 henkilöä niin kauppojakin on monenlaisia
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt hyvät ihmiset antako neuvoja myymälävarkaille hälyttimien poistamisesta! Jos on kyse liikkeen tekemästä virheestä, vaate pitää viedä takaisin liikkeeseen, näyttää ostokuitti ja pyytää poistamaan hälytin. Samalla voi antaa palautetta tehdystä virheestä, josta on aiheutunut asiakkaalle harmia ja ylimääräistä vaivaa. Minä jouduin kerran tekemään niin, kun kartonkipakkauksessa olevista urheiluliiveistä löytyi hälytin.
Kyllä ne varkaat nämä hommat hallitsee vaikka täällä oltaisiin hipihiljaa.
Itse olen kaupassa töissä ja olen kyllä availlut muidenkin kauppojen hälyjä jos asiakas on sitä pyytänyt.
Jos vaikka ihan ite kokeilisit ennen tietosi huutelua. Itselle käynyt samoin ja irrotin dremelillä hiomalla niitin.