Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haluaisin jutella ihastukseni kanssa

Vierailija
28.05.2010 |

Kyseessä on mieheni työkaveri, johon olen ihan hulluna. Tavattiin pari kuukautta sitten, ja ihastuin siihen ihan täysillä. Nyt odotan vaan hetkeä, jolloin voisin tavata sen uudestaan, ihan sama kenen kanssa, vaikka oman mieheni, kunhan vaan näkisin sen!

Olen kyllä ihan hullu, koska rakastan miestäni, mutta toi toinen mies on niin upea, että maha vaan muljahtelee ja polvet lonkkaa, kun sen kanssa juttelen. Ollaan Facebookissa kavereita ja siellä salaa käyn kattelemassa sen paria hassua kuvaa ja toivon koko ajan, että se lähettäisi chat-viestin ollessaan linjoilla (itse asiassa roikun siellä sitä varten), vaikka ihan hyvin tiedän, ettei se sitä koskaan tule tekemään, koska on rehti ja lojaali mies. Valitettavasti mä olen myös aika kunnollinen ja lojaali nainen, niin en tee mitään minäkään, mut haaveilla kai saa, vai saako?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteletko ihastusta samaan aikaan kun harrastatte miehesi kanssa seksiä?

Vierailija
22/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en ole kertonut hänelle, enkä aio kertoakaan, sillä siihen ei mielestäni ole mitään syytä.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kyseessä on vain fantasia, uskon, että mieheni loukkaantuisi. En ajattele ihastustani, kun harrastan seksiä mieheni kanssa.

Ap

Joko päästään tokalle sivulle?

Vierailija
24/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta kestää. Eihän kuulusteluun tarkoitettu valaisin hiostuta otsaasi?

Vierailija
25/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan mahtaako johtua lampusta...

Ap

Vierailija
26/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhde mieheni parhaaseen ystävään, lähinnä seksisuhde mutta vähän kaveruuttakin samassa. Oikein mukavaa oli, joten suosittelen sullekin, että rohkeasti vaan teet aloitteen ihastuksesi suuntaan ja annat palaa. Miehesi ei tarvitse asiasta mitään tietää.

Mä ylläpidin seksisuhdetta tähän miehen kaveriin niin kauan, kun ihastustunteita riitti, sit kun alkoi hiipumaan, lopetin suhteen ja edelleen ollaan miehen kanssa onnellisesti yhdessä eikä miehellä ole ko. suhteesta mitään hajuakaan.

Vierailija
27/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä annoin mennä, lopputuloksena monen elämä sekaisin. En suosittele, vaikka jollain tapaa en kadukaan. Niin ihania hetkiä vietin tuon miehen kanssa, olimme/olemme todella rakastuneita. En vaan uskalla heittäytyä lopullisesti ja jättää miestäni. Ehkä hyvä niin, ehkä ei.

Vierailija
28/30 |
28.05.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole heittäytymässä mihinkään suhteeseen. Rakastan miestäni todella paljon ja tiedän, etten koskaan voisi olla parisuhteessa onnellisempi kenenkään muun kuin hänen kanssaan.

Haluaisin kuitenkin nähdä taas sen ihanan miehen ja jutella sen kanssa! Siinä on tietysti taas vaarana, että sitten menen ihan sekaisin hänestä uudestaan. Onneksi kyseessä ei ole oma työkaverini! En tiedä, miten silloin pystyisin pitämään pään kylmänä, niin hulluna olin tuohon mieheen tavatessamme, ja lisäksi tuntui ihan siltä kuin hänkin olisi flirttaillut, kosketti mun kättä, juteltiin paljon yhdessä yms. Kyllä sen vaistoaa, milloin toinen on kiinnostunut. Lisäksi mun mies sanoi seuraavna päivänä puoliksi leikillään, puoliksi närkästyneenä, että se ihastus oli puhunut paljon musta töissä.

Voi kevät...

Ap

Vierailija
29/30 |
23.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa haaveilla. Joko olette tavanneet? :-)

Vierailija
30/30 |
29.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaa ap!!!