Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huolestunut vaan niin kyselen

Vierailija
11.07.2011 |

Olen 26vuotias mies ja tykkään seksistä paitsi etten koskaan laukea naisen kanssa ollessa. yksinään kylläkin helpostikin. Niin tuntuu siltä että naiset luulevat sen olevan jotenkin heidän vikansa, vaikka kertoisinkin että vika on vaan minun korvien välissä. Mitä minun pitäisi sanoa että uskoo? Ja onko naiselle yleensäkin kauhea paikka jos mies ei laukea?

Ja sitten se että onko baarista mahdollista löytää seurustelukumppania? Käykö naiset baareista kattelemassa muutakuin seksiä?

Terveisin ekaa kertaa tänne kirjoittamassa

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin tuo, että sanot naiselle pilke silmässä, että jos saat mut laukeamaan, olet ensimmäinen.

Oikeesti se on vaan jännitystä kun suhteellisen vieraan kumppanin kanssa koetat yhtyä. Uskon, että vakisuhteessa, kun olet todella rakastunut ja himoissasi, laukeat varmaankin.

ja baaristahan voi löytää seurustelukumppanin siinä missä vaikka kirjastosta tai vauvapalstalta.

Tervetuloa vaan tänne toistekin kirjoittelemaan.

Vierailija
2/9 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ne muuten lopettaisivat laittautumisen ja baarissa käymisen kun "se oikea" on saatu koukkuun. Mutta jos asiaa suoraan kysyy niin eihän sitä kukaan nainen myönnä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset hakevat baarista seurustelukumppania miksi ne muuten lopettaisivat laittautumisen ja baarissa käymisen kun "se oikea" on saatu koukkuun. Mutta jos asiaa suoraan kysyy niin eihän sitä kukaan nainen myönnä.

En minä ainakaan lopettanut baareissa käymistä sen kummemmin kuin laittautumistakaan vaikka tuossa nyt muutama pidempi suhde takana onkin.

Vierailija
4/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset hakevat baarista seurustelukumppania miksi ne muuten lopettaisivat laittautumisen ja baarissa käymisen kun "se oikea" on saatu koukkuun. Mutta jos asiaa suoraan kysyy niin eihän sitä kukaan nainen myönnä.

En minä ainakaan lopettanut baareissa käymistä sen kummemmin kuin laittautumistakaan vaikka tuossa nyt muutama pidempi suhde takana onkin.

niitä pidempiä suhteita (mikä nyt on kenellekin pidempi joidenkin mielestä muutama kuukausi) onkin useita eikä 1-2 ja still going on

ja sekin on totta että naisfoorumille kun vähän provosoi niin sama kuin tökkäisi kepin kusiaispesään, heti tulee kuhinaa ja "en minä ainakaan" se on niin varmaa jo etukäteen

Vierailija
5/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään laukea kanssani. Ei se haittaa, päinvastoin. Itse voin säädellä rakastelun pituuden ja saan aina takuuvarmasti. Kiitos mieheni. ( olet onnekas )

N. 32

Vierailija
6/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei myöskään laukea kanssani. Ei se haittaa, päinvastoin. Itse voin säädellä rakastelun pituuden ja saan aina takuuvarmasti. Kiitos mieheni. ( olet onnekas ) N. 32

Minkäikäinen miehesi on? Oletteko olleet kauankin yhdessä? Tuleeko miehesi vain masturboimalla?

En itse osaisi kuvitella tuollaista tilannetta pitkässä suhteessa. Tuntuisi jotenkin oudolta, jos mieheni ei laukeaisi kanssani. Mutta toisaalta miksipä ei näinkin päin. Yleisempää tosin taitaa olla, että nainen ei saa orgasmia miehen kanssa. Vaikka sitäkään ongelmaa ei ole koskaan ollutkaan. :) Kai minäkin olen onnekas. ;)))

N35v

Vierailija
7/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on urheiluullinen ja kiireinen. Olemme olleet yhdessä 15v. Mieheni tulee masturboimalla heti rakastelun jälkeen. Sanaan, vain, en satavarmaan osaa vastata. En usko että olisi kolmatta osapuolta suhteessa.

Vierailija
8/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laukeaa kanssani. Ellen itse joskus saa orgasmia yhdynnässä, mies tuottaa sen minulle tavalla tai toisella.

Parasta on silloin, kun lauetaan samaan aikaan, onneksi mies osaa lukea minua, missä kohtaa mennään ja säätelee sitten itseään sen mukaan.

Tuntuisi tosi oudolta, jos mies rakastelisi kanssani saamatta täyttä tyydytystä.

Jos sen saa omin käsin omissa oloissaan, kai rakkaalleen voi näyttää, kuinka se tapahtuu ja sitten edetään sen mukaan.

Opetteluahan hyvän seksielämän saavuttaminen on ja mikä mukavinta, koskaan ei tule täysin valmiiksi, vaan pientä lisää voi aina ottaa mukaan.

Vierailija
9/9 |
13.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska muuten alkaisi epäilemään että vika on itsessä kun ei miellytä miestä tarpeeksi. Jos saat naisen uskomaan että se on sinun oma piirteesi eikä vain ko naisen kanssa oleva niin varmaan hän sopeutuu siihen.

Ja baareihin, etsi baareista jos haluat baareissa käyvän seurustelukumppanin. Itse en käy baareissa (en pidä humalasta enkä humalaisista) ja vaivaakin mistähän sitä nyt tapaisi sinkkumiehiä. Olen töissä naisvaltaisella alalla, kaverit naisia tai varattuja ja harrastuksetkin näitä akkojen juttuja :)

Jollet halua etsiä baarista (kun kerta asiasta kyselit) niin kokeile vaikka aloittaa joku harrastus jossa olisi sekä naisia että miehiä. Ja sano suoraan kavereille/sisaruksille että jos ajattelevat jostain naisesta että sopisi hyvin yhteen sinun kanssasi niin saa esitellä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi