Mun anoppi halusi, että hänen ystävänsä/mieheni kummi tulee sairaalaan..
Kun olin saamassa esikoista, niin anoppi kysyi ja aneli, voisiko hänen ystävänsä, joka on myös mieheni kummi (ei kuitenkaan läheinen mieheni kanssa enää vuosikausiin, eivät ole nähneet pitkään aikaan) tulla SAIRAALAAN katsomaan vauvaa. Sanoin, että anoppi, appi ja omat vanhempani saavat tulla sairaalaan mutta koska en tiedä kuinka raskas synnytys on jne. en halua minulle tuntematonta ihmistä sinne ihmettelemään..
Anoppi sitten sanoi, että ei se synnytys ole mikään rankka juttu etteikö voisi ihmisiä tavata..
Noh, todellisuudessa sitten synnytykseni kesti yli vuorokauden ja päättyi imukuppiin.
Mutta mitä mieltä tästä? Jotkut valittaa kun anoppi tulee sairaalaan, munpa anoppi halusi tuoda sairaalaan minua katsomaan minulle TUNTEMATTOMAN ihmisen...
Kommentit (24)
on mielipide-eroja, muuten tämä maailma olisi varsin tylsä paikka.
Sitäpaitsi, jos jokainen äiti haluaisi lauman vieraita luokseen joka vierailuajalla, voisi se jo muodostua käytännön ongelmaksi.
niin paljon! Mulla oli tosi rankka synnytys, menetin 1.5l verta ja olin kalpea kuin lakana, istuminen vaikeaa epparin takia ja heikotti enkä meinannut sängystä päästä ylös ja niin sitä vaan anoppi raahasi siskonsa, tämän miehen ja kaksi lasta meidän perhepäivähuoneeseen. Olin niin väsynyt, likainen (koska en ollut edes suihkuun päässyt heikotuksen takia) ja itkuinen. Anopin mielestä oli mun velvollisuus esitellä vauvaa.
Kiellä niitä tulemasta ihan reippaasti. Itse olisin tämän tehnyt, jos olisin tiennyt synnytyksen olevan niin rankkaa. Seuraavan kanssa aion olla ottamatta vieraita "pakollisia" isovanhempien vierailuita enempää (jos sairaalaan saavat tulla silloin ollenkaan)!! Ehtii sitä vauvaa tulla katsomaan teille kotiinkin, ja se on vielä paljon mukavampaakin kaikille osapuolille!!
En yleensäkään ota sairaalaan vastaan ketään muita kuin mieheni ja lapseni. Ja kotiinkin kutsumme harvoin vieraita, ehkä 6 krt vuodessa
On se vastasyntynyt vastasyntynyt siellä kotonakin. Meitä on saanut tulla katsomaan, eikä siellä silti ole satoja vieraita käynyt.
Mulle se sairaala on ollut lähinnä hotelli josta haluan pian pois, tylsä paikka. Lähisukulaiset eikä ystävät eikä kaverit ole olleet todellakaan mikään rasite mulle.
Mua sais tulla vaikka itse presidentti pällistelemään jos haluaisi.