Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako puhelinmyyjien soittoja mitenkään loppumaan?

Vierailija
11.07.2011 |

joo kielto on, että ei saisi soittaa. Mutta kun sanon sen, niin he sanovat, että saavat soittaa, koska olen asiakas (tulee joku lehti), entinen asiakas tai sitten sanovat että saavat kyllä soittaa, koska eivät kauppaa mitään vaan kertovat vaan jostain huippuhyvästä tarjouksesta (eli kauppaavat). Lisäksi jatkuvasti jotain puhelintutkimuksia. Mitä tehdä jokapäiväisille soitoille?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on koko perheellä puhelinmyyntikielto, ja olemme kyllä tilanneet lehtiä tarjouskupongeilla (irtonumeroiden välissä) tai nettitarjouksista tms. Ja ihan samalla tavalla puhelinmyyntikielto on edelleen voimassa. Yhdestä lehtitalosta tämän varmistinkin hiljattain, kun oli muutakin asiaa sinne.

jos on esim robinson esto ja sen jälkeen tilaa lehden

niin siinä se kielto sitten kumoutuukin eli soittoja alkaa taas tuleen.

+ oikeasti ei ne kiellot ole voimassa ikuisuuksiin niin kun jotkut luulevat, vaan pitää uusia

Vierailija
22/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aina sen jälkeen että aijaa, aha, anteeksi ettei ollut merkitty meille, lopetetaankin tähän. Mulla on se robinsonkielto siis, mutta 2-3 puhelua olen saanut silti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on esim robinson esto

ja sen jälkeen tilaa lehden

+ oikeasti ei ne kiellot ole voimassa ikuisuuksiin niin kun jotkut luulevat, vaan pitää uusia

Vaikka tilaisikin lehden, ei ole mikään pakko (eikä mitään järkeäkään) antaa asiakastietoihin puhelinnumeroa.

Jokin itsesuojeluvaisto kannattaa olla.

Vierailija
24/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vastannut yhteenkään. Olen selvittänyt Enirosta, että ne kuuluvat kaikki samalle, lehtiä myyvälle firmalle. En viitsi vastata noihin puheluihin. Nyt ei ole viiteen päivää enää puhelin soinut...

Minulla on puhelimessa vastaaja, joten jos jollain on tärkeätä asiaa, sinne voi jättää viestin.

Vierailija
25/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siihen tyytyväinen. 95% myyntipuheluista on jäänyt pois, ja ne harvatkin myyjät, jotka vielä soittavat, lopettavat lyhyeen kun kerron kiellosta.

Aiemmin soittoja tuli ihan tolkuttomasti ja jatkuvasti samoistakin firmoista (mm. A-lehdet oli oikea maanvaiva, nyt ei heiltä ole tullut yhtään soittoa puoleentoista vuoteen).

Vierailija
26/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sen jälkeen tilaa lehden

ketjussa on tullut ilmi se että telemarkkinointikielto on voimassa 3 vuotta.

Vierailija
27/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

silti tuli aina silloin tällöin puhelinmarkkinointia, ja etenkin galluppipuheluita. Muutin numeroni salaiseksi - ja sen jälkeen ei mitään =)

Vierailija
28/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli Robinson-kielto

silti tuli aina silloin tällöin puhelinmarkkinointia, ja etenkin galluppipuheluita.

Se johtuu siitä, että ei ole olemassa mitään täydellistä markkinointikieltoa. ASML on vain jäsenyritystensä edustaja.

Vierailija
29/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asuvia ihmisiä, ja kauppaa sitten heille tuotteitaan/ palveluitaan. Viimeisin "villitys" on meille omakotiasujille tarjottavat ilmanvaihtohormien puhdistustyöt. Ja soittavat siis ihan osoite- ja puhelinnumerotietojen perusteella aluetta läpi.

Mulla oli Robinson-kielto

silti tuli aina silloin tällöin puhelinmarkkinointia, ja etenkin galluppipuheluita.

Se johtuu siitä, että ei ole olemassa mitään täydellistä markkinointikieltoa. ASML on vain jäsenyritystensä edustaja.

Vierailija
30/30 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin "villitys" on meille omakotiasujille tarjottavat ilmanvaihtohormien puhdistustyöt. Ja soittavat siis ihan osoite- ja puhelinnumerotietojen perusteella aluetta läpi.

Noissa on sentään jotain mieltä. Voidaan edes olettaa, että kohde on potentiaalinen ja aiheesta jollain tasolla kiinnostunut ostaja, toisin kuin monessa muussa puhelinmarkkinoinnissa.

Joissain tapauksissa myös hinta on oikeasti kohdallaan, kun toimija on jo joka tapauksessa alueella. Toki osa on sitten erilaisia kermankuorijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi