mitä mieltä olette tästä asunnosta?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/…
Olemme käyneet kaksi kertaa katsomassa, mutta ei osata tehdä päätöstä, jos Päätyhuoneisto olisi myytävänä ostettais oitis. Sinne on rakennettu ihana leikkimökki ja liukumäki... Meillä on kaksi lasta.
Kommentit (53)
selvästi vanhanaikaisen näköisestä keittiöstä (suoraan sanottuna aivan kamala!)
Tuohan on ihan peruskeittiö, ei luksusta, mutta kyllä tuolla esim vetimien vaihdon ja välitilan uusimisen (jos ei tykkää valkoisesta) jälkeen menisi vielä monta vuotta. Katsopa vaikka Älvsby-talojen keittiöitä ja vertaa.
Pidän yläkerran pohjaratkaisusta mutta alakerta on vähän outo varsinkin, kun tuonne takapihalle mennään huoneen kautta. Tosin näin taisi olla myös yhdessä toisessa rinnetalossa (rivitalo). Piha vaikuttaa kivalle ja viihtyisälle mutta itse kaipaisin omaa tilaa ja yksityisyyttä. Vaaleat pinnat eivät miellytä omaa silmääni lainkaan mutta joku seinien maalaaminen ja kaapin ovien vaihto jossain vaiheessa ei olisi kovin iso homma, jos muuten asunto on kiva. Plussaa isoista ikkunoista ja valoisasta oleskelutilasta. Lisää plussaa keittiön kaappitilasta, joka tuntuu aina loppuvan kesken :)
muuten ihan kiva asunto. Mutta vitsit että tommonen valtava taulu-tv on RUMA ja JUNTTI!!
mutta mulle semmoinen kaksitasoratkaisu, jossa takapihalle mennään alakerran makkarin kautta, on ehdottomasti nou nou.
Se on tosi hankalaa, haluan, että keittiö ja olkkari on pihan kanssa samassa tasossa.
mutta olemme vielä opiskelijoita. Tykkäsin huoneistosta. Olen myös ikäni asunut "noilla kulmilla".
On ärsyttävää ravata portaissa kaikenaikaa. Kokemusta on!
että harkitessa melkein puolen miljoonan asunnon ostoa, ostopäätökseen vaikuttaa leikkimökki ja liukumäki! Eihän ne maksa mitään verrattuna tuohon. Prosentilla asunnon hinnasta rakentaisi varmaan jo vaikka viisi liukumäkeä pihaan.
yhdessä tasossa, ellei sitten muuta ihan maalaismaisemiin jonnekin Espoon tai Vantaan perukoille. Mutta sielläkin se on aika harvinaista.
Me muutimme about samanlaisesta talosta juuri pois, enkä enää muuttaisi asuntoon jossa takapihalle mennnään makkarin läpi. Se ei kertakaikkiaan ole toimiva ratkaisu..
Onko tuo alakerran pitkulainen aula kovin pimeä? Entä mikä tila on aulan päädyssä kodinhoitohuoneeseen mentäessä? Tuo makkari, josta kuljetaan pihalle on kyllä erittäin pieni ja vaikea sisustaa, koska siellä on kaksi ovea, ikkuna ja kaapit. Myös piha on aika pieni ja todella avoin..
Muuten asunto näyttää oikein kivalta, mutta em. seikkojen vuoksi en itse sitä ostaisi.
MUn mielestäni ihana sisustus. Pidän tuosta matosta, noista lampuista ja sohvasta.
Ymmerstan ohi ajelen usein pyörällä, ihan rauhallista aluetta.
olisi rahaa, mutta epä ole laittaa 500 000 euroa asuntoon...
Alueena tosi kiva.
ja naapurin väliin saa tosiaan laitettua aidan. Jos on lapsia, tuon pihan ja metsän kautta pääsee leikkipuistoon ja koriskentälle.
Me siis olisimme ostaneet tuosta yhtiöstä asunnon uutena, mutta minusta pohjaratkaisu on vain yksinkertaisesti huono. Rinnetontti on aina haastava, mutta tuossa koko alakerrasta on tehty todella sokkeloinen ja hukkatilaa on paljon. Sen sijaan makkarit ovat tosi pieniä, noihin neliöihin olisi pitänyt saada jo ihan kunnon huoneetkin.
Nyt meillä on 110 neliötä ja paljon fiksumpi pohja => iso oh ja neljä kunnollista makuuhuonetta.