mitä mieltä olette tästä asunnosta?
http://kuluttaja.etuovi.com/crometapp/portal/eo/realties/common/public/…
Olemme käyneet kaksi kertaa katsomassa, mutta ei osata tehdä päätöstä, jos Päätyhuoneisto olisi myytävänä ostettais oitis. Sinne on rakennettu ihana leikkimökki ja liukumäki... Meillä on kaksi lasta.
Kommentit (53)
että kauppa on hiljentynyt reippaasti vuoden takaisesta. Eli tinkikää reilusti vaan!
pääkaupunkiseudusta. En ostaisi.
Kuinka Ymmersta on tosi sivussa kaikesta, kun sehän on ihan kiinni kauniaisessa? Ainakin kartan perusteella.
vai onko ne yhteisellä piha-alueella.
Aika ankea ja voin piha, ei yhtään suojaa, kuitenkin niin vanha talo että olis istutukset jo ehtineet kasvaa.
-Ihan vieressä todella hyvä alakoulu (luokat 1-6)
-Lähellä on uusi, hyvä leikkipuisto
-Vieressä on vastavalmistunut Ymmerstan päiväkoti
-Junalla pääsee keskustaan, tuosta on junalle muutama sata metriä. Pasilaan menee muistaakseni 17 min ja rautatieasemalle 22 min. On todella harvinaista, että uudehkossa pientalossa on noin hyvät julkiset yhteydet.
Huonoja puolia:
-Ymmestassa ei ole omaa kauppaa, lähin kauppa on Kauniaisissa
-Yläkoulut ovat huonoja ja kaukana. Lapset voi saada Kauniaisten puolelle yläasteelle, jos on hyvät perustelut.
ap palasi ruudulle, ei ollut ap:N siis nuo plussat ja miinukset. Kiitos vastanneille, erityisesti niille, jotka kulmilla asuvat!
mutta aivan JÄRKYTTÄVÄ hinta pelkästä paritalosta ja muutenkin!! Kotikaupungissani tuolla rahalla saisi kartanon meren rannalla! :o
Mutta, Laaksolahdesta saa omakotitalon tuolla hinnalla. En muuttaisi Ymmerstaasn - liian lähellä Espoon keskusta minun makuuni ( : IHan mukava muuten, mutta sairaan kallis verrattuna paikkaan ja että kyseessä on "vain" rivari.
ja viihdyimme kovasti.
jos saa kysyä? Ymmersta on kuitenkin aika laaja.
ja valitettavasti sen jälkeen en menisi maksamaan tuommoista hintaa jo nyt selvästi vanhanaikaisen näköisestä keittiöstä (suoraan sanottuna aivan kamala!) ja omituisen epäsiististi tehdystä kylpyhuoneesta. En ymmärrä miksei siellä ole lattialämmitystä vaan patterihirvitykset seinissä? Eihän tuommoista ole kukaan tehnyt enää vuosikausiin, eihän???
kilometrin päästä hyppäisi sinne Ymmerstaan. Toi päteminen asuinalueilla on jotain niin sanoinkuvaamattoman säälittävää.
Työni puolesta liikun päivittäin Espoon keskuksen alueella ja siellä on tasan yhtä rauhallista/rauhatonta kuin missä tahansa muualla radanvarsialueella.
Sitä paitsi Rspoon keskuksessa sijaitsee upeaakin upeampi keskiaikainen kivikirkko. Kannataa käydä katsomassa.
mutta aivan JÄRKYTTÄVÄ hinta pelkästä paritalosta ja muutenkin!! Kotikaupungissani tuolla rahalla saisi kartanon meren rannalla! :o
Mutta, Laaksolahdesta saa omakotitalon tuolla hinnalla. En muuttaisi Ymmerstaasn - liian lähellä Espoon keskusta minun makuuni ( : IHan mukava muuten, mutta sairaan kallis verrattuna paikkaan ja että kyseessä on "vain" rivari.
wc:n ja kph:n patterit on ns. rättipattereita
Itse asuimme NCC:n rakentamassa kerrostalossa Ullanmäessä ja kyttäsimme noita NCC:n uusia asuntoja, mutta meille niissä oli liikaa hukkatilaa. Etsimme 5 mh asuntoa, eikä meillä ole tarvetta esim. erilliselle varastotilalle.
T. 28
kommentoinut vaan kiittänyt kommenteista,
t, ap
muuttaa Kauniaisiin, kun se on aiiiivan liian lähellä Espoon keskustaa mun makuun. Kauniainen on siis se mesta ihan siinä Ymmerstan kyljessä, jos joku ei tiedä.
Ettei vaan mun maine mene kun asuisin niin lähellä pelottavaa Espoon keskustaa. Iik ja apua.
wc:n ja kph:n patterit on ns. rättipattereita
ja sanon sen, vaikka sillä ei olekaan merkitystä sinun päätökseesi, eikä saakkaan olla. Kyllä te sitten tiedätte kyllä vai ei kun on pakko päättää.
Itse en pidä. Hintakin on järkyttävän kova, mutta vaikka unohdettaisiin hintakin. Minun makuun liian kolkko, ei kodikas, kalsea ja teennäinen. Pidän ihan erilaisista kodeista. Värikkäistä, elämäntäyteisistä ja leikkimielisistäkin. Tuo on vakava koti.
Voisin harkita, jos oisin Suomeen takas tulossa - en kylla oo. Ihan kiva piha. Kerrankin hyvä pohjaratkaisu, mutta toisaalta aika looginen kun on kahdessa tasossa. En tykkää kun Suomessa usein 1-kerroksisissa ei ole makuu- ja oeskelutiloja selkeästi eroteltu, vaan eim. Vanhempien makkariin mennään olohuoneesta.
Normaali hintataso.
En tunne Ymmerstaa, asuin ennen Nöykkiössa, mutta tykkään Espoosta yleisesti, lähellä Helsinkiä, työpaikkoja!!! ja merta!
varsinkaan noin kalliin. Usein asunnossa on jotain hyvää ja jotain huonoa, sitten on vain puntaroitava ja tehtävä kompromisseja.
Harvemmin löytyy asuntoa joka olisi joka suhteessa
se paras.