Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäisin fuckbuddyn?

Vierailija
10.07.2011 |

Oon varattu 25 v mies ja kaipaisin salaista seikkailua kypsän naisen kanssa. Kaikki luonnollisesti salaa täydel kahden keskisellä luottamuksella. Tietääkö joku tuttavaa, ystävää taikka itse kaipaat kesäistä fantasiaa?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haikailen myös fuckbuddysta ihan vaan siksi, että mieheni ei ole kovinkaan innokas seksin saralla. Se mikä sitten tyssää buddyn hankinnassa on juurikin tuo kiinnijäämisen vaara ja yleensäkin parisuhteen vaarantaminen, joten en ikinä varmaankaan ryhdy haaveista tekoihin.

Minulla on ystävänä yksi vapaa mies, jonka kanssa ollaan tunnettu sen 10 v. Asuu kaukana, mutta ollaan melkeinpä päivittäin tekemisissä eli siis tosi hyvät ystävät ja ollaan tästä puhuttu luottamuksella.

Hän siis tietää, ettei mieheni ole mikään erotiikan taitaja eikä aio kuulema opetellakaan ja joskus olenkin ehdottanut, että ala mulle fuckbuddyksi. Vastauksena oli epäröivä mikä ettei ja nyt myöhemmin hänkin on toisinaan panoseuran ollessa vähänä naureskellut, että nyt tarvitseisi minua fackbuddykseen. ;)

Noh, välimatka estää ja toisaalta ollaan niin raukkoja kamun kanssa molemmat, että ei ikinä oikeesti uskallettas panna, mutta olen kyllä fantasioihini ottanut tämän ystävämiehen.

Ja toisaalta - eihän sitä koskaan tiedä. ;)

Vierailija
2/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haikailen myös fuckbuddysta ihan vaan siksi, että mieheni ei ole kovinkaan innokas seksin saralla. Se mikä sitten tyssää buddyn hankinnassa on juurikin tuo kiinnijäämisen vaara ja yleensäkin parisuhteen vaarantaminen, joten en ikinä varmaankaan ryhdy haaveista tekoihin.

Minulla on ystävänä yksi vapaa mies, jonka kanssa ollaan tunnettu sen 10 v. Asuu kaukana, mutta ollaan melkeinpä päivittäin tekemisissä eli siis tosi hyvät ystävät ja ollaan tästä puhuttu luottamuksella.

Hän siis tietää, ettei mieheni ole mikään erotiikan taitaja eikä aio kuulema opetellakaan ja joskus olenkin ehdottanut, että ala mulle fuckbuddyksi. Vastauksena oli epäröivä mikä ettei ja nyt myöhemmin hänkin on toisinaan panoseuran ollessa vähänä naureskellut, että nyt tarvitseisi minua fackbuddykseen. ;)

Noh, välimatka estää ja toisaalta ollaan niin raukkoja kamun kanssa molemmat, että ei ikinä oikeesti uskallettas panna, mutta olen kyllä fantasioihini ottanut tämän ystävämiehen.

Ja toisaalta - eihän sitä koskaan tiedä. ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry. :D

t: 2 & 3

Vierailija
4/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos oman kanssa ei synkkaa sängyssä ja bestiksen kanssa tuntuu olevan mukavampi jutella niin mikä pitää nykyisen kanssa yhdessä? Laiskuus, raha vai lapset?

Vierailija
5/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään vakavampaa ei tosiaankaan ole mielessä, pientä vaithelua vain.

Vierailija
6/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jos oman kanssa ei synkkaa sängyssä ja bestiksen kanssa tuntuu olevan mukavampi jutella niin mikä pitää nykyisen kanssa yhdessä? Laiskuus, raha vai lapset?

En osaa ihan tarkasti vastata, mutta yritän ihan tajunnanvirtana kuitenkin. Olen koettanut selvittää tätä mm. siskoni kanssa avoimesti puhumalla ja olen sen verran saanut myönnettyä, että ennen miestäni ja lapsia mieheni kanssa koin erittäin traumaattisen suhteen, josta siis nykyinen mieheni ikäänkuin minut pelasti. ;) Ja me oltiin miehen kanssa silloin ystäviä, mutta ajauduttiin sänkyyn ja jumiuduttiin yhteen ja aiemmin en sitten niin kokenut suurena puutteena intohimon puuttumista mieheni puolelta, olin onnellinen kahdesta lapsesta ja siitä, että selvisin hengissä edellisestä suhteestani. Ikäänkuin olen koettanut pitää matalaa profiilia elämässäni. Kun mennyt jotenkin tympii ja mies on jörrikkä joka kuitenkin rakastaa lapsiaan, vaikkei minusta niin sytykään. Eli ehkä se on niin, että olen laiska ja meillon lapset. Rahalla ei ole niin suurta väliä, kun olen iloinen, että olen hengissä edes jollakin tavoin.

Ja ehkä olen vaan heräämässä eloon ja haikailen siksi fuckbuddysta, joka antaisi silloin kun haluttaa ja toisinpäin. Mutta niinkuin kirjoitin, en uskalla. ;)

Kiitos ihmettelystäsi. Tässä tällainen jaarittelu-vastaus. :)

Vierailija
7/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat hyvä syy tinkiä omasta mukavuudesta, mielessä ei ole tosiaankaan mikän moralisointi vaan ihmettely vain, ehkä samantyyppinen tilanne tavallaan vaikkei kuitenkaan. Kannattaa sitten olla kuitenkin varovainen fuckbuddy-tilanteessa ettei tule kotiin liikaa jännitteitä. Teoriassa voisi olla, että mies jopa hyväksyy, mutta olisi sellaisen kysyminen kyllä vähän riskaabelia.

M35

Vierailija
8/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat hyvä syy tinkiä omasta mukavuudesta, mielessä ei ole tosiaankaan mikän moralisointi vaan ihmettely vain, ehkä samantyyppinen tilanne tavallaan vaikkei kuitenkaan. Kannattaa sitten olla kuitenkin varovainen fuckbuddy-tilanteessa ettei tule kotiin liikaa jännitteitä. Teoriassa voisi olla, että mies jopa hyväksyy, mutta olisi sellaisen kysyminen kyllä vähän riskaabelia. M35

En tosin uskaltanut edes ehdottaa tätä ystävääni ääneen. Mieheni vastaus oli ehdoton ei. Ei ymmärtäisi lainkaan ja kokisi olonsa surkeaksi. Joten salassahan sitä pitäis buddya panna ja se ois taas liian raskasta. Ehkä?? ;)

Millainen sinun tilanteesi on, M35?

Vierailija
9/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joten salassahan sitä pitäis buddya panna ja se ois taas liian raskasta. Ehkä?? ;) Millainen sinun tilanteesi on, M35?

Tarina on se tavallinen. Olemme olleet pitkään yhdessä ja kenties yhteen on päädytty sikoinaan vääristä syistä. Yhdessäolo on alkanut tuntua molemmista rutiinilta mutta erinäisistä käytännön syistä johtuen se on lähitulevaisuudessa välttämätöntä ja nyt olen alkanut katsella naisia taas nälkäisin silmin. Onko tämä sitten lähestyvän keski-iän kriisiä vai kesä mielessä en tiedä.

M35

Vierailija
10/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessäolo on alkanut tuntua molemmista rutiinilta mutta erinäisistä käytännön syistä johtuen se on lähitulevaisuudessa välttämätöntä ja nyt olen alkanut katsella naisia taas nälkäisin silmin. Onko tämä sitten lähestyvän keski-iän kriisiä vai kesä mielessä en tiedä. M35

Itse luulen, että jos tuo miespuolinen ystäväni asuisi lähempänä, olisin voinutkin buddyilla. :) Huh. Vaikka kuinka ajattelen, että tässähän rimpuillaan ja se on ok, niin silti...

2, joka on myös 35 v. Jos se tosiaan onkin keski-iän kriisi joka nakkelee kapuloita radalle? Huokaus.

Vierailija
11/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse luulen, että jos tuo miespuolinen ystäväni asuisi lähempänä, olisin voinutkin buddyilla. :) Huh. Vaikka kuinka ajattelen, että tässähän rimpuillaan ja se on ok, niin silti... 2, joka on myös 35 v. Jos se tosiaan onkin keski-iän kriisi joka nakkelee kapuloita radalle? Huokaus.

Mutta taitaa uskoutua enemmän ystävättärelleen kuin minulle. Vanhat ystävät ovat pahoja ja voivat saada kiehtovan vastustamattomia tuntemuksia aikaan. M35

Vierailija
12/12 |
11.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhat ystävät ovat pahoja ja voivat saada kiehtovan vastustamattomia tuntemuksia aikaan. M35

Ollaan me puhuttu tästä ystäväni kanssa ja kumpikaan ei halua pilata ystävyyttäkään. Silti flirttaillaan ja keskustellaan usein seksistä siinä missä päivän säästäkin. Miehellä on ollut suhteita koko ystävyytemme ajan, samoin minulla ja siksi jutteleminen on luontevaa ja läpinäkyvää kaikin puolin. Tunnetaan toisemme, jopa ne jutut tiedetään, mistä seksistä toinen pitää, mutta koskaan emme ole olleet fyysisessä kanssakäymisessä intiimisti. Erikoinen tilanne. Ihan hienokin tilanne. Mutta olenkin persoonaltani aika mutkaton ihminen, avoin ja pohdiskeleva.

Olen muuten joskus myös ystävättärieni kanssa (2kpl) jutellut fuckbuddysta ja kyllä heilläkin on käsitys, että voi miten loistokeksintö se olisikaan vähän kaikille. Ajatella kun se olisi niin yleistä, että vaikka sukujuhlilla ihmiset esittelisivät fuckbuddyjaan luontevasti. ;))))))))))

No joo, menee taas mielikuvituksen puolelle liikaa jutut. Mutta olisipa mielenkiintoista kuulla joiltakin kokemuksia fuckbuddyista, jos sattuu nyt tätä ketjua lukemaan. Taisihan joku ketju ollakin joskus, mutta ei nyt jaksaisi kaivella. Reippaasti vaan eetterille ihmiset. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän