Pitääkö miehellää olla karvoja
Vai pitääkö miehen siistiä? Kiihottaako ajelu tai karvat?
Kommentit (16)
mutta jos on kovin karvainen niin ainakin siistiä. Luontasesti karvaton on ok.
ei häiritse suihinottoa lainkaan. tai muutakaan puuhaa... ;-)
mua lähinnä naurattaa jos mies on kynitty. itse tosin siistin itseltäni alakertaa, mutta posliini? ei koskaan...
Tietty pitää olla ainkin kunnon tupee rintapielessä kuten Hasselhoffilla!
varsinkin selkä- pers- ja säärikarvat on niin ällöjä että paras kun mies pitää huolta etteivät pääse ollenkaan kasvamaan
Karvojen suhteen luonnollinen on parempi kuin ajeltu (siis miehillä).
...miehellä ällöjä?! Pikemminkin karvattomat sääret miehellä kuvottaa. Yöks.
Vierailija:
varsinkin selkä- pers- ja säärikarvat on niin ällöjä että paras kun mies pitää huolta etteivät pääse ollenkaan kasvamaan
ei pitkää tukkaa eikä isoa partaa. siistitty kalu on nannaa. :P
mutta mikään apinakaan ei saa olla! Sellainen jolla on sopivasti on tooooooosi seksikäs!! Varsinkin kädet kyynärpäistä ranteeseen on ihanat ja navan ja munien välinen alue! =P
Ei kolahda karvattomat silopeput auvanposkineen muhun!
No, ehkä joku raja vois olla. Mutta vähä karvoja kainaloissa, rintakehässä ja masussakin ja jaloissa ja myös siellä alhaalla pitää olla. Niih.
Itselläni on melko karvaiset reidet, navasta alaspäin, rinta, käsivarret, kainalot ja pari hassua karvaa mualla. Olen mies ;) Siistin alapään ja kainalot, siis vain siistin. Lisää mielestäni miehisyyttä. ja ajatelkaa karvaista miiestä ja jostain kaikki ajeltu!
ehdottomasti olla karvoja! Mun puolesta ei tarvitse siistiä mitään, paitsi naamasta. Sänkinen leuka sekä katsottuna että kokeiltuna saa todella kuumaksi!
ihan missää, eikä olekoskaan ollu, ite siihen eio ole vaikuttanut oollenkaan.
ja sitten on taas näitä kunnon apinoita
Selkäkarvatkin menettelee, mutta apinat ei enää kiinnosta. Uimarannalla pitää kehdata kulkea ilman paitaa ja saada vielä aurinkoakin ilman karvojen trimmausta. Tosin niin karvaiset miehet on yleensä tarpeeksi tummia luonnostaankin...
Partaa ei saa olla eikä amisviiksiä, sänki ok ja tyylitelty lyhyt parta ja pulisongit. Hiukset saa olla kaikkea paitsi naisen näköinen pitkä kiharapilvi.
Lyhyet luonnonkiharat sen sijaan nam.
Alapää molempi parempi.
Sukupuolielinten alueelta ja tarvittaessa muualtakin olisi hyvä ajella tai pitää ainakin karvat lyhyinä. Elimet myös erottuvat edukseen ja näyttävät suuremmilta, kun eivät piiloudu karvoituksen sekaan.