Lue keskustelun säännöt.
Miten mä tulisin tosi vahvaksi? Haluan siis lihaksia
10.07.2011 |
Mitä kannattaa tehdä että ylävartalosta tulisi vahva?
Nyt en jaksa edes yhtä leukaa vetää ja painan 60 kg.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
harjoittaisit käsien ja ylävartalon lihaksia?