Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Syökö oikeesti jotkut pelkkiä eineksiä?

Vierailija
19.05.2011 |

Tän viikon Me Naisissa oli loistojuttu kahdesta äidistä, jotka vaihtoi viikoksi osia. Luomuäiti joutui elää pelkillä eineksillä ja eineksiin tottunut joutui laittamaan viikon ajan itse ruokaa.

Tuntui ihan hirveältä lukea sen eineksiin tottuneen äidin ruokatottumuksia. 3-vuotias sai pelkkiä eineksiä käsittääkseni.. jotain punajuurisalaattia ja valmislaatikkoa. Muut söi roiskeläppäpizzaa.

Syödäänkö jossain perheessä oikeesti vaan eineksiä? Mä oon luullu, että ne on vaan hätävara joita syödään välillä, mutta tuntuis kauhealta elää pelkästään niillä. Mä en ainakaan kestäisi.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitäpaitsi tyhmäkin tietää, miten epäterveellisiä ne loppupeleissä ovat.

Meillä eineksistä syödään (arkena, vappupiknik on asia erikseen) pinaattilettuja, nakkeja ja joskus hätävarana jotain makaronilaatikkoa tai lihaperunasoselaatikkoa, jos vaikka tullaan pitkän päivän jälkeen kotiin ja pitää saada äkkiä sapuskaa mikroon.

Vierailija
2/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

gyynel, vuodattakaa katkerat kyyneleet. En syö pelkkiä eineksiä (enkä usko kenenkään niin tekevän), mutta niin kummasti helpottavat arkea. Ja Saarioisten laatikot = nolla eetä:) Helppo elämä maistuu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla