miten saatte nukuttua kuumalla?
Vinkkejä vinkkejä kiitos ! EIkä sanaakaan ilmalämpöpumpuista :D
Kommentit (86)
täältäpäin mikä itsellä ainakin auttaa... Jalkojen väliin peitto/lakana/pussilakana millä nyt ikinä nukutkin ja itselle ylle esim silkkinen tai joku tekokuituinen (viileää kangasta) väljä yöpaita. Pointtina se että oma iho on kaikkein kuumin joten ennemmin kietoutuu vaikka lakanaan kun nukkuu ilman vaatteita kippurassa. Ja zero colat kannattaa vaihtaa vaikka kivennäisveteen ennemmin jos ei pelkkä vesi käy koko päiväksi!
ja kierrä ihan kuvaksi ja käytä sitä peittona. ihanan viileä.
"Parit orgasmit ensin, niin kyl se väsyttää..." ' pitää kokeilla :D
Tämä on tutkittu, että väsyttää mikäli peuhataan tutun ja turvallisen kanssa. Kun on uusi kumppani, niin silloin seksi taas tekee virkeäksi:D
Esim. mua ei väsytä. Tein täällä joskus kyselyn, mahtaako kellään muulla olla noin, ja moni ilmoittautui.
Rakastan aurinkoa ja hellettä, ja itse asiassa joka vuosi maksan noin 5-10 000 egeä siitä, että pääsemme lämpimään ja aurinkoon edes muutaman kerran kesken Suomen kammottavan pitkän talven.
Mutta kyllä nyt täytyy sanoa, että alkaa hymy hyytyä kodin sisälämpötilan kanssa. 31 astetta päivin öin. Ja juu, verhot ja räppänät ovat kiinni päivisin siihen suuntaan, mistä aurinko paistaa. Ja juu, iltaisin avataan kaikki mahdolliset ovet ja ikkunat. Mutta kun ilma seisoo.
Ilmalämpöpummu olisi tietty yksi vaihtoehto, mutta periaatteesta en sitä halua vanhaan puutalooni. Lukekaapa huviksenne kosteusvaurioista, joita ne ovat aiheuttaneet.
Minä siis kiltisti kastelen kevyen peittoni pari kertaa yön aikana, viilentää mukavasti.
Aurinkoista kesää kaikille! Koitetaan nauttia kuumasta sillä ensi talvi voi olla taas aivan kammottava.
kastele lakana ja kierrä ihan kuvaksi ja käytä sitä peittona. ihanan viileä.
Kiitos kaikille vinkeistä ! :)