Raskaana?
Hii.. Ei pitäis olla kovin todennäköistä (keskeytetty yhdyntä ja ehkä vähän hutiloiden, mutta kuitenkin), kunhan nyt vain jännään.. Yrityksen pitäis alkaa nyt seuraavasta kierrosta. Menkkojen piti laskujeni mukaan alkaa osapuilleen eilen, muttei niitä näy. Naama on täynnä finnejä ja aamulla mulla oli huono olo.. joskin kyllä huono olo yllättää mut välillä muutenkin menkkojen yhteydessä. Myös menkkoihin kuuluva turvotus on jo kadonnut, mutta niitä menkkoja ei tosiaan näy, vaikka tuntemuksia onkin.
Eilen tuli alkkareihin joko pieni menkkamainen valkovuotoon sekoittunut punertava väri. Mulla on ollut edellisessäkin raskaudessa kiinnittymisvuotoa saman verran.. Sen jälkeen ei ole taas tullut mitään.. Jännittää vaikka on varmaan ihan turhaa!
Mitäs te veikkaatte?
Kommentit (8)
Jos se keskeytetty yhdyntä oli ovulaation aikaan, niin veikkaan että olet raskaana. Suurimmalle osalle ihmisistä raskaaksi tulemista ei melkeinpä voi estää jos pisarakin siemennestettä pääsee vaginaan. Siinä on kuitenkin jo ainakin kymmeniätuhansia siittiöitä, joita munasolu kutsuu kemiallisesti luokseen, ja siittiöt kyllä kuulevat kutsun.
Joo siis ollaan harjoitettu keskeytettyä onnistuneesti jo ennen esikoista muutamia vuosia. ja nytkin hänen syntymänsä jälkeen. Muistan vaan, että ovulaation aikaan paneskelimme keskeytetyllä kuten ennenkin, mutta panimme melkein heti perään uudelleen ilman, että mies kävi pesulla, joten pääsihän niitä siittiöitä sinne. Tätä tarkoitan varomattomuudella. Normaalisti olisimme olleet varovaisempia, mutta koska uusi lapsi on toiveissa lähitulevaisuudessa, emme viitsineet alkaa hiuksia halkomaan.
Äsken tuli taas pahanolon aalto, joka kyllä katosi nopeasti. Kuukautisia ei näy, ei kuulu.. Yhtään raskaustestiä ei kyllä kotona ole. Jos huomiseen mennessä ei ala, käyn hakemassa. En jotenkaan vielä kyllä jaksa uskoa, että raskaana olisin, mutta eihän sitä tiedä..
ap
Sen tein ja tuloksena haalea viiva. Ei kylläkään lähelläkään kontrolliviivan vahvuinen. Joo, se on ovulaatiotesti eikä kerro mahdollisesta raskaudesta yhtään mitään. Tiedetään. Mutta edellisellä kerralla olen myös saanut ovulaatiotestiin viivan. Tavallaan aika jännää. Edelleen. :D
Mahdabkohan tänään hakea jopa raskaustestin.. ehken kuitenkaan. Odottelen niitä menkkoja nyt kuitenkin. Eiköhän ne ala. Toivon, että alkaisivat vaikka samalla toivon olevani raskaana. Hassua.
ap
Harmi.. ja ei yhtään harmi! Olisin niin mielelläni ollut raskaana vaikka silti "kauhuissani" jos olisin ollut.
Näytin ovulaatiotestin miehelle, joka luuli sitä tietenkin raskaustestiksi (testiliuska).
Tulkitkaa hänen kommenttinsa ja reaktionsa: Katsoi testiä ja sanoi: "Joo on siinä haalea viiva!" Hymyili, mutta kauhisteli ääneen, että olet sitten raskaana, vai.. eikä! Katselin häntä hetken saadakseni selville mitä mieltä hän oikeasti on.. Vaikutti tyytyväiseltä, mutta silti kauhistuneelta. Kysyi koska se syntyy. Ja perään, että onpa huono aika kun kesää kohti mennään ja hällä niin paljon kiireitä. Sitten vähän kirosi.
Kerroin kyllä, että testi oli ovulaatiotesti, etten oikeasti varmaan ole raskaana, että menkat siletä taitaa tulla kun vuotoa jo vähän näkyy. Mies oli tyytyväinen tähänkin.
Onko hällä ees pieni vauvakuume?
Päivällä tuli veristä ruskehtavaa vuotoa n. ruokalusikallinen, mutta sen jälkeen ei taas mitään.
Join kaksi siideriäkin illalla. Ihan kummallista. Yleensä mun menkat alkaa kunnolla heti eikä tuhruttelulla. Siis että aamupäivällä voi tulla ruokalusikallinen, mutta jos menen vessaan, saan kyllä paperiin ihan jo vertakin. Nyt ei vieläkään mitään!
Ja huomenna(tänään) menkat on kyllä ihan virallisesti jo myöhässä vaikka kaipa nuo kiertopäivätkin joskus heittelee. Huomenna(tänään) kp 28 ja kierto on useimmiten 26. Onhan tietty joskus ollut 30, mutta joskus myös vain 24-25.
Jos ei nyt ala mitään väriä enempi näkymään niin kai se on testi haettava. Mä kun jo luulin, että alkoi!!
ap
Hyvä niin. :)
ap