Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhden illan jutut. Miten se käytännössä menee..

Vierailija
09.07.2011 |

Siis ihan oikeesti.

En ole ikinä moista kokeillut, ei ole ollut tarvetta eikä muutenkaan kuulosta ollenkaan itselleni sopivalta touhulta.

Nyt kun olen jo yli 30v. ja eron jälkeen aloittelemassa ehkä ulkona käymistäkin, en edelleenkään osaisi kuvitella, että menisin jonkun äijän kämpille tai että joku vieras mies tulisi tänne meille. Huh ja hyh!

Onko humala aina syy, miksi jotkut sellaista harrastaa? Ja onko se niin, että pariskunta menee jonkun kotiin oikeesti yöksi?

Saa nähdä päädynkö vielä itsekin ´sellaiseen tilanteeseen, nyt kyllä puistattaa ajatus, että intiimisti jonkun ihan tuntemattoman kanssa alkaisin touhuta :) Tiedä mikä kriminaali saattais olla tms...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muusikkopiireissä tuttuja tyyppejä, keikkareissuilla hotelleissa, joskus toin kotiini, harvoin ite kenenkään luo. Ventovieraat tuottaa eniten ongelmia. Ei aina tarvi olla kännissä, ja megakännissä ei kannata olla koskaan! Mukavan ihmisen kans jos kipinöi, voi olla tosi mukavaakin. Muista kuitenkin turvallisuus AINA - sekä ihan oma fyysinen turvallisuutesi että turvaseksi.

Vierailija
2/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan miehet aina mun luokse, kun mun on pakko tulla kotiin yöksi koirien takia. Ihan ketä tahansa en kelpuuta, ja baarissa tutustutaan ensin.

Täällä sitten juodaan kaljaa/siideriä ja kuunnellaan musiikkia, jutellaan, ja aina se jossain vaiheessa lämpenee se tunnelma ja päätyy seksiin.

Suurin osa jätkistä haluaa sitten aamulla vaihtaa numeroita, osa varmasti ihan pelkästä kohteliaisuudesta kun luulee että nainen haluaa, osa uusintapanon toivossa ja joku on ihan oikeasti kiinnostunut muustakin.

Tällä hetkellä olen suhteessa, joka alkoi yhdenyönjutusta männävuosina, ja siihen piti jäädäkin, mutta kummasti se suhde vaan alkoi ja syveni ja jatkui. Yhdenyönjuttuja en siis ole nyt harrastellut, mutta sinkkuaikoina paljonkin. Ikinä ei ole pelottanut, aina on ollut mukavaa (niin seksi, kuin itse miehetkin, tykkään jutella kivojen ihmisten kanssa ja viettää hauskaa iltaa joka sitten päättyy seksiin). Mutta kannattaa tosiaan vähän katsoa minkälaisen ihmisen sitä kotiinsa raahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kykenisi.

Olen kai niin sitten varauksellinen, etten kyllä muutaman tunnin tuttavuutta omaan kotiini, henkilökohtaiselle alueelleni laskisi.

Mistä sen voi siinä ajassa tietää, mikä tausta sillä toisella on tai mitä sillä on mielessä.

Ja se aamuherätys krapulaisena ja hikisenä toisen vierestä puistattaa. Ja siitä sitten vaan aamupalan kautta lähtö omaan kotiin...

*Ihan oikeesti paljonko tätä tapahtuu??

Vierailija
4/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero meneillään ja ajatus sinkkuudesta pelottaa ihan vietävästi.

Mietityttään kelpaako tälläinen 37v kahden lapsen äiti, jolla tasan kaksi seksisuhdetta takana kenellekkään?!?

Ajatus siitä, että harrastaisin seksiä jonkun täysin tuntemattoman kanssa on pelottava. Kuinka ihmeessä sitä osaa olla? Apua!!! :D

Vierailija
5/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapahtuu paljon.

Nuorempana harrastin tuota jatkuvasti, aina ravintolasta lähtiessäni otin jonkun mukaan. Joskun mentiin meille joskus heille ja joskus hotelliin.

Eikä minun tarvinnut kännissä olla, enkä missään tapauksessa halunnut sen miehenkään olevan. Ainakaan isossa kännissä, eihän silloin pysty mies mitään tekemäänkään, paitsi sitten aamulla..

Joskus syötiin aamupalaa, joskus ei.

Onneksi ketään hullua ei koskaan kohdalleni sattunut, siitä kiitän luojaani.

Nyt vanhempana, en sitä enää tee, vaan haluan ensin tutustua mieheen ja sitten myöhemmin menemme sänkyyn.

Vierailija
6/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero meneillään ja ajatus sinkkuudesta pelottaa ihan vietävästi.

Mietityttään kelpaako tälläinen 37v kahden lapsen äiti, jolla tasan kaksi seksisuhdetta takana kenellekkään?!?

Ajatus siitä, että harrastaisin seksiä jonkun täysin tuntemattoman kanssa on pelottava. Kuinka ihmeessä sitä osaa olla? Apua!!! :D

ihan salettiin kelpaat ja olet jonkun mielestä tosi namu saalis! Eikä sitä tarvi kaikkien kans sänkyyn heti, käy nyt ekaks vähän baareissa tai keikoilla kattomassa ja juttelemassa, harjottelet niinku :D Jos jonkun kans natsaa niin kato miten pitkälle voit mennä. Älä stressaa! Laittaudut kauniiks, otat vähän viiniä, kuuntelet hyvää musaa ja sit vaan rimpsalle :D

Vierailija
7/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi ihmistä haluaa seksiä ja menee sopivaan paikkaan harrastamaan sitä.

Vierailija
8/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yksi (pitkä) seksisuhde, vaikka olen 35v.

Eli ei mitään käsitystä oikeestaan edes siitä, millainen seksikumppani olen. Mielestäni olin hyvä, mutta exän sanojen mukaan "et kummoinenkaan".

Että kiva.

Vierailija
9/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole kuin yksi (pitkä) seksisuhde, vaikka olen 35v. Eli ei mitään käsitystä oikeestaan edes siitä, millainen seksikumppani olen. Mielestäni olin hyvä, mutta exän sanojen mukaan "et kummoinenkaan". Että kiva.

Vierailija
10/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luin jutun että joka kolmannella ravintoloista seksiseuraa hakevilla on joku sukupuolitauti.

Vierailija
11/16 |
09.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyin toden teolla kun ystäväni (ainoa sellainen), joka on myös eronnut, tosi jo muutama vuosi sitten, kertoi, että silloin tällöin lähtee ravintolasta jonkun miehen kanssa heille. En ollut uskoa hänestä. Hän ei pitänyt sitä outona, mutta ei siitä ylpeäkään ollut.'

Ap

Vierailija
12/16 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
13/16 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä sellasta kuin "kemia"?

Joskus vaan syttyy vaikka ei ois koskettanutkaan.

Vierailija
14/16 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

loydat sexyn miehen baarista. kutsut hanet 'kahville'. ette voi vastustaa toisianne ja paadytte pyorimaan pitkin lattioita ja ihana seksi seuraa (pida kondomit lahettyvilla). ja sama toistuu hetken paasta. aamulla ET KYSY HANEN NUMEROAAN ja jos han kysyy sinun annat vaaran numeron. siina se, ihania muistoja!

Vierailija
15/16 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kenenkään vieraan kotiin lähtenyt. Yhden kanssa mentiin hotelliin ja toisen kanssa rannalla. Sitten ulkomailla asuttaessa campuksella yhden pojan huoneessa kämppiksen nukkuessa.

Vierailija
16/16 |
12.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baari, känni ja mies kämpille. Tästä aikaa jo 20v. ja miehiä oli paljon. Jos jotain saisin elämästäni muuttaa niin toivoisin etten olisi harrastanut yhden yön suhteita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän