Kerro, mikä on ollut suhteesi /tunteesi mieheen, jonka katse ja kosketus on sytyttänyt sinut?
Kommentit (9)
kai ne jotkut feromonit kohtasi täydellisesti, mutta elämä vei lopulta eri suuntiin.
Hän esimies, minä alainen. Hrrrrrr... vieläkin menee väreet pitkin kroppaa, kun häntä ajattelen. Voi, jospa olisi elämä mennyt toisin.
Emme vieläkään voi elää yhdessä mutta meillä on ollut ihana suhde jo kahdesti, välissä monia vuosia erillään. Molemminpuolista.... edelleen odotamme tilaisuutta elää yhdessä.
Sellaista en ole koskaan tuntenut kuin tunnen hänen kanssaan kun katselemme toisiamme silmiin. Harmi että ollaan kumpikin varattuja.
Oikeammin kaverin kaveri alunperin, mutta sitten me hengailtiin enemmän. Käytiin viihteellä yhdessä, katsottiin leffoja jne. Se jännite välillä oli huimaa! Mutta mä varattu, joten jäi melko viattomaksi, kunnes sitten erosin. Tää mies sitten jo tahollaan seurusteli, mutta hänen omatuntonsa antoi kyllä periksi meidän touhuta viimein. :p Eikä se sitten ollutkaan niin ihmeellistä.
Sähköä on ilmassa molemminpuolin niin että rätisee. Mitään emme asian eteen kuitenkaan tee. Joitakin satunnaisia kosketuksia/pusuja/keskusteluja lukuunottamatta olemme pysyneet päätöksessä. Tunne on kuitenkin huimaava!
Ei siksi, että hän olisi varattu vaan minä olen enkä osaa heittää nykyistä elämääni niin syrjään....Ollaan tunnettu jo n 15 vuotta ja sinä aikana useasti tavattu, yleensä ei tarkoituksella. Kun näin ekan kerran, tipahdin melkein polvilleni. Hän oli silloin vielä naimisissa, mutta erosi aika pian. Hän sanoo muistavansa sen hetken kun tapaisimme, mitä minulla oli päälläni, hymyni jne. Nyt hän olisi vapaa käsittääkseni edelleenkin, mutta....Muutama vuosi sitten hän sanoi odottaneensa jo aika kauan.Päivääkään ei kulu, ettei hän kävisi mielessäni.Silti elän omaa arkeani perheeni kanssa. Tuska.
Ihanat Olavi ja Heikki.