Missä laulussa laulettiin jotain Olavi Virrasta?
En tarkoita sitä Taikakuun biisiä "lauloin korvaas kuin Olavi Virta"
vaan joku toinen, jossa laulettiin jotain kuin Olavi Virta tyylistä... mieslaulaja
Kommentit (27)
tämä Meurmaninkaan laulu...
Voi että, kun en nyt muista niitä sanoja yhtään.
biisissä mainitaan:
Mä olin kuningas lailla Virran Olavin
sain kultaa sain myös timantin
koskaan kenellekään sanonut en ei
mut auki revittiin ja viina minut vei
mä nousin tähtiin palata en sieltä voi
mä elän vieläkin, mun levyt vielä soi
ja soi ja soi ja soi...
käännös kappale, mutta Juice sitä ennen Meurmannia lauloi...
ollut tämä Popedakaan!
Ompas näitä nyt monta :)
Kun vielä löytäisi sen, joka eilen soi radiossa ja jäi päähän Olavi Virran osalta, mutta muuten unohtui täysin sanat.
Kari Tapion siinä junabiisissä mainitaan Olavi Virta, samoin Sorsakosken, Kääriäisen, Mustajärven ... Mä elän vieläkin-kappaleessa.
Olavi Uusivirta? Ville Leinonen? Löytyisikö noiden ohjelmistosta enemmän kuin pelkkiä mainintoja Virrasta?
Alkup oli The Kinksin Celluloid Heroes. Juicen käännös Ray Daviesin tekstistä on aika loistava. Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu!
näinhän se on mutta Kinksien laulussa ei kuitenkaan Virrasta laulettu.
Alkup oli The Kinksin Celluloid Heroes. Juicen käännös Ray Daviesin tekstistä on aika loistava. Kunnia sille, jolle kunnia kuuluu!
Tätä minä veikkaan kun kaikki muut on jo ehdotettu: Taikakuu Kuin Olavi Virta.
näinhän se on mutta Kinksien laulussa ei kuitenkaan Virrasta laulettu.
Luulen, että jos Daviesin veljeksiltä kysyy Olasta, niin ne sanoo "Ola, who?" :D
8
Ehdotus:
Huojuva lato: Virran Ola on vielä kuningas.
Kappale ilmaiseksi kuunneltavana yhtyeen MySpacessä, http://www.myspace.com/huojuvalato
muistatko Olavi Virran laulaja Teuvo Valo Tangokuningas laulaja Veikko Lavi YouTube
"Kiidän ohituskaistalla orgasmia kohti ja muistelen Olavi virtaa"
Turmion kätilöt -lataa ja varmista.
Hyvä biisi..
Tiedän kappaleen, mutta en millään muista laulajaa enkä enempää sanoja. Olikohan tämä se, jossa mies muistelee tyttöystäväänsä, katselee valokuvia ja jossakin kuvassa tyttö istui hautausmaan aidalla? Sen tapaisia sanoja tuli mieleeni, mutta voin muistaa väärin. Tyyli on ainakin samaa.
On uudempi, eli jostain tämän vuosituhannen alusta. Laulajaa en edes veikkaa, mutta jos olisi pakko niin ehdottaisin jotain tangokuningasta.
Tango Olaville,esittäjä Pirjo Bister,sanat ja sävellys Marja Kääriäinen Laukaa
No olipas kelvoton kappale. Kertakaikkiaan.
Ei kai tangotohtori kirjoittele aaveellä :-o
on yksi säkeistö Olavi Virrasta.