♥ ♥ PUOLUKAT TI-PINOON ♥ ♥
Kommentit (24)
Väsynä ollaan täällä, kaverin kanssa pidettiin lettukestit, nams... kommentoin vaan la kohtaan että 18.6 menkkojen mukaan, katotaan sitten alkaako muuttaa ultrassa-->plussa tuli kuitenkin vähän " myöhässä"
Nyt painun nukkumaan ja kommentoin leipomiseen ja synnytykseen huomenna *lupaa*
Hyvää yötä kaikille!!
Mulla lohkesi tänään päivällä hammas. :( Huomenna pitää sitten toivoa saavansa aamusta särkyajan. Onneksi ei sentään ole kipeä tuo hammas.
Mä vaan pelkään hammaslääkäriä ihan sikana. : / Pitäsköhän ottaa kokovartalopuudutus?!?! ;) Miten tuo hammaslääkäri voikin olla niiin vastenmielinen paikka.
[b]Golda:[/b] Pahoittelut menkoista! (halaa) Ja Temppiä uuteen kiertoon!
Alkaa teillä nyt sitten tuplailu?
Tuon värin saa loppumaan [/color] komennolla.
[b] leipominen:[/b] Tykkään kyllä kovasti leipomisesta. Herkkusuuna leivon enemmän makeita (ja lihottavia) leipomuksia. Nyt tosin tuntuu viikonloput niin lyhyiltä, ettei tahdo ehtiä leipomispuuhiin vaikka haluaisikin. Ja valitetavasti ne leipomukset sitten tulee syötyäkin useimmiten kahteen pekkaan ja se näkyyy.... :/
Joten nyt olen vähän vähentänyt tuota makeiden leipomista. Nyt on jo njonkin aikaa tehnyt mieli kokeilla sämpylöiden leipomista, kun noi kaupan sämpylät tuntuvat tulevan jo korvista ulos...
[b] Dorinda:[/b] Miehesi vaikuttaa kovin taipumattomalta. :(
[b] Onnenvarjot [/b] Katsoin elokuvan silloin kun se oli elokuvateattereissa. Koskettava leffahan se oli, ihailin siinä lopussa sen lapsettomaksi jääneen naisen selvitymistä. varmaan siinä nousi mieleen monenlaisiakin ajatuksia, ja kyllä mä vähäsen taisin itkeäkin*tunnustaa* toisaalta se oli hyvä katsottava auttoi mua keskenmenosurussakin. Se pettämiskohtaus oli oli paha. ;( Se kohtaus jossa se lapsettomaksi jäänyt tapsi sen ystävänsä oli kanssa aikamoinen. *muistelee*
[color=blue] G: Haluutteko miehen mukaan synnytykseen ja ootteko miettinyt mitä kivunlievitystä haluutte?? [/color]
Ollaan keskusteltu asiasta ja toivottavasti mies tulee mukaan. On se välillä luvannut tulla, välillä miettii uskaltaako. Senhan näkee sitten aikanaan. Sen kaverille kävi silleen, että se oli päättänyt että on mukana vaan avautumisvaiheen ja menee sitten ponnisvaiheen ajaksi pois. Mutta sitten tosi tilanteessa se ponnistusvaihe oli niin lyhyt ja huoneessa oli sen verran muuta populaa ettei se mies ehtinytkään pois. ;)
Täytyy sanoa että tuota kivunlievitysasiaa en ole edes miettinyt, kun en tiedä minkälaist se synnytyskipu todella on.
[color= blue] Entä Imetys: Jos imetys onnistuu vaivatta, niin kuinka kauan haluisitte imettää?? [/color]
Varmaan suunnilleen vuoden verran. Jos sitä maitoa riittää ja vauva kasvaa sillä hyvin.
[b] Hannele:[/b] Tuo kakku vaikutti ihanalta! Meillä vaan mies ei syö mitään leipomuksia jossa on liivatetta :(
Pitäis vissiin joskus leipoa joku kakku ja kokeilla huomaako se ;) *hih*
Ja tuo selkkaus tuon pojan kanssa oli aikamoinen. Taisi olla ihastunut sinuun ja sitten matki varmaankin näkemäänsä/kuulemaansa toimintamallia tytön siis (sinun) kanssa. Ja kielimuuri vielä varmaan tekis asian sekavammaksi.
Tuolta edellisistä pinoista huomasin etten tähän ole vielä vastaillut.
[b]Minkä lasten kannalta hyödyllisen taidon haluaisit oppia?[/b]
Hmm..tää vaatii mettimistä.. Mä en oel millään tavalla musikaalinen.
Mutta toivottavasti osaan kasvattaa mahdolliset lapset luottamaan itseensä. Eli toivon että lapset saavat vahvemman itsetunnon kuin minä.
Kädentaitoja voisi myös parantaa ja laajentaa.
Listallamme piipahtaneet Maryanne ja snowflake ovat näköjäään plussanneet ja siirtyneet odotuspuolelle.
Mulla ei kyllä ole mitään muistikuvaa tuosta snowflake nimimerkistä.
Oma napa: Vihdoinkin ollaan noissa häähommissa päästy yksi askel eteenpäin. Mä olen vihdoinkin saanut miehestä jotain kommentteja irti. :)
[b] Luumuhillo:[/b] Tule rohkeasti mukaan kirjoittelemaan!
Käyhän täyttämässä tuolla puolukoiden esittelypinossa tietosi.
yötarinoin merineito
Yritin itseasiaa jo aikaisemmin kaivella sitä tuolta pinoista luumuhilloa vareten.
Öitä kaikilla puolukoille!
merineito
[color=darkviolet]Mikäs sun LA olikaan?!? Varmaan se löytyis kun viitsis vähän palailla takasi päin keskusteluissa...
Juu kiitti JJ. Oonkin tässä aatellu että pitäs laittaa uusin versio. Kun mietin edelleen sitä niiden poistamista joita ei oo näkynyt. Laitan huomenna töissä päivitetyn version.
Öitä! Ja mukavaa BB-iltaa niille jotka sitä kattoo... Täällä tuntuu niitä olevan!