Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

**^**Truplat Tiistaina**^**

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekin omia ne oli. En oo kyllä minäkään ikinä kuullut että se vois siitä jotenkin kärsiä, mutta niin oli jollekkin sanonut apteekin täti. Ja kyllähän siinä lukee että sitä ei saa toisin päin kääntää, liekö juuri sen takia. Noh, en mä kuitenkaan ole raskaana joten turhaan mietin.

Iski kamala ikävä miestä ja vituttaa nii että kuusen halkos. kuuntelin liian hempeää musiikkia ilmeisesti.. Onneks mun yhet kamut tulee kohta käymään. Niiden nimet on Timo, Antti A. , Terhi, Perttu, Tiina ja Mika. ;D

Vierailija
42/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oikeesti en viittiny tulla, kun mies kerran oli tässä (lähti siis jo). Halusin olla sen kanssa..

Täällä onkin tapahtunut vähän vaikka mitä, mutta siitä myöhemmin :)

[b]Masuli[/b] - Olipa harmillisia uutisia sulla :( Toisaalta voihan se tilanne vielä muuttuakin. Mutta onhan se hyvä olla realistinenkin - ettei sitten vaan ala kuvittelemaan liikoja. Poistanko sut tuolta esittelyistä vai? Mun puolesta palstaile vaan täällä :)

[b]Mii[/b] - No olipas sulla varsinaiset pikkujoulut!

[b]Katzu[/b] - Siitä momentista vielä.. Se tosiaan yks päivä kävi Trupla-listaan vastaamassa ja käski poistaa itsensä sieltä. Että ei ihme jossei kaikki täällä ollut tietosia siitä..!

[b]Neiti[/b] - Tuntuu kyl kurjalta sun puolesta tuo äitis toiminta! Etenkin kun sulla tuollainen tilanne et ilman miestä tällä hetkellä hoitelet kahta pientä lasta. Luulis toisen ymmärtävän enemmän.. Sun äiti kuitenkin. Siis poltatko sä?! En osannu ollenkaan yhdistää sua sauhuttelijaks ;)

[b]Sanjuskalle[/b] tervetuloa minunkin puolesta! :) Meillä on tuo TruplaMix-lista jossa on tietoja meistä kaikista, sinne voi myös uudetkin laittaa tietojaan, jos haluaa.. Tiedoksi vaan Höntälle ja Fiikunallekkin! (mä päivittelen sen kohta)

[b]Mariposa[/b] - Mä en kauheesti uskois tohon sun teoriaan raskaustesteistä ;) Niissä testeissä menee AINA se testi-ikkuna punaseks! Nimenomaan pitää mennä! :) Ootko aatellu tehä toista testiä?! *pientä painostusta*

[b]Nifkin[/b] - Kiva kuulla että uusi äitipuoli on mukava ja juttu luistaa :) Mun isä on pyöriny muutamia viikkoja yhden naisen kanssa ja mua jotenkin tökkii koko touhu :/ En vaan osaa vielä käsittää et mun isällä ois joku muu kun äiti.....

[b]JoHelle[/b] - Kyl täälläkin saa mennä tosta vaan neuvolaan, vaikka mitatuttaa hempan tai paineet :)

Sit pikkasen [b]omaa napaa[/b] - Ollaan täällä kultun kanssa vietetty ihanaa perhe-elämää. Eilen pyörittiin iltapäivä kaupungilla. Mies osti tytölle sen aivan ihanan villakangastakin H&M:ltä - oon ihaillu sitä jo kaks viikkoo!

Tänään me tytöt käytiin puunaamassa autoa, mun isän hallilla. (siellä on sellaset kunnon auton puunaus vehkeet ja aineet) Mies tuli töistä tänne (sillon ku sinne tupakillekkin menin).. Laiteltiin ruokaa yhteisvoimin. Ym. mukavaa :)

Mies tässä yks päivä tuumas mulle että odottaa oikein innolla et oon raskaana :D Se epäili et mulle tulee niiin ihana massu, ettei voi pitää näppejä irti siitä ;) Oon kuulemma varmasti niin kaunis raskaana. Tänäänkin keskusteltiin aiheesta:

Mies: Alappas nyt kasvattelemaan tätä mahaa!

Minä: Ai kui..?!

Mies: No vauvaa *virnistys*

Minä: Hm *tyytyväinen hymy*

Mies vielä silitteli mun mahaa ja halas sitä ihanasti..

Sit se oli salaa jo suunitellu, et jos tarvitaan kaksostenrattaita (jos siis syntyy pienellä ikäerolla lapsia), että millaset ostetaan :)

MUTTA meillä ei kai enää tjottailla - tai eihän se edes päässyt alkuun..

Huomasin jo aikasemmin et en osannu olla täysin onnellinen tästä päätöksestä - selvis siihen syykin. Mies ei ehkä ihan täysin oo vielä valmis siihen.. Jotenkin alitajuntaisesti tiesin sen, en vaan halunnu myöntää sitä itelleni. Asioista ollaan puhuttu ja päätetty ettei nyt iankaan vielä anneta vaavin tulla. Ja ihan hyvillä mielin ollaan kummatkin :) Tajusin itekkin ettei mikään oo sen tärkeempää, kuin et mieskin sitä haluaa koko sydämestään.

Nyt mulla on oikeesti hyvä olo. Ihanaa!! Me ootellaan hyvillä mielin sitä oikeeta hetkeä. Miehellä kyllä selvästi on vauvakuumetta, mikä on aivan ihanaa! Mutta nautitaan nyt hetki vaan näistä yhteisistä vauvahaaveista - ennen kuin uskalletaan ryhtyä tosi toimiin ;)

Nyt BB! Nekku toivottelee [b]hyvät yöt kaikille![/b]

Ps. Ei kuitenkaan hommata mitään ehkäsyä. (ainakaan tähän teitoon) Puuhaillaan silleen " varovasti" nää kierron keskivaiheet ;) Ettei päästetä sisälle. Jaa kumejakin kyllä löytyy, jos tuntuu et niitä halutaan käyttää!

Hei, olikin jo pientä puhetta [b]isäinpäivästä[/b]! Mutta laitetaankos oikein glluppia, että [b]miten teillä vietetään isäinpäivää ja mitä isi saa lahjaksi?[/b] (jos saatais enemmän vastauksia) ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

..keramiikka töitä taas leivottu urakalaa ;D

AXE, sä oot raskaana. Ne nippailut ym ei voi olla muuta. Mä peukutan ihan 100000 sulle :)

Neiti, voi että sun tilannetta. Tuu meille pariks pväks lomalle?

Katzu, mä näin silloin Momentin kommmentin/pyynnön et sen tiedot poistetaan Truplista. Se tuli yhtääkkkiä ja mitään tänne ei tosiaan ilmoitellut. Muistaakseni vetosi kiireeseen tmvs. Mutta olen pari kertaa satunnaiset sen kommentit nähny jossain yksittäisissä kyselyissä/keskusteluissa..

Miitsu, mä olen ainakin ihan normaalisti kissanvessat putsannut eikä mitään ole ollut/tullut. Meillä vielä sisäkissoja, mitä nyt kerran karkasivat tois kesänä saarella... Mulle neuvolas sanotiin et jos ulkokissoja niin riskit isommat, mut siltikin aika pienet. Tiiä sitte.

Mun työkaverin tuttu sai sen toksplaaplaan (ei muista miten kirjoitetaan ;) ) vaikka niil ei ole edes kissoja. Se sai sitte lääkityksen mikä suojas ettei mene sikiöön.

Mariposa, olipas kerrassaan tympee lekuri. Mut mäkin olen kuullu et niit menkkoi ei aleta heti tekee vaik olis ½ vuottakin poissa. Joten toivotaan et täti tulis joko pian tai sitte plussa tulis vieläkin nopeammin ;) Mä kyl kans pissin täysii tikkuihin ja ei mul vääriä ole näyttäneet... :/

Jaa a. Nyt meen nukkuu. Oon ihan ku kilin.... Eli huomiseen murut :)

Öitä!

Vierailija
44/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siis ollut mitenkään mun teoria se juttu siitä testistä vaan luin sen tuolta toisesta pinosta ja mietin vaan että oiskohan mahollista.

Vierailija
45/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aika sitten katoin ohjelmaa jossa puhuttiin ko. aiheesta..

Mä käsitin niin että jokaisella joka kissojen kanssa on tekemisissä, on jo se (mikä nyt onkaan)! Mutta se ei tavallaan " puhkea" , eli siitä ei todellakaan ole mitään haittaa.

Toki perus hygienia kannattaa muistaa kissojen ja muidenkin eläinten kanssa.

Saatan kyl muistaa ihan väärinkin ;)

Vierailija
46/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

MII: :DDDDD Voi että kirjoitit hyvin! Ja hyvä että pidit silmille hyppijät kurissa.

tähän väliin on pakko kertoa ennen kuin unohdan, että olin päiväkodin järjestämässä vanhempien ja henkilökunnan illanvietossa. Oli todella panostettu, ruoat, juomat ja kaikki. Ja se ohjelma :D Olivat tehneet bumtsibumin ja sieltä tuli abbaa, mattinykästä, neumannia, andymccoyta, kikkaa ja muuta niin että nauroin koko tunnin vatsalihakset hellänä ja posket kipeinä. Ihan mielettömän hauska esitys! Olin tosi iloinen että tuli lähdettyä...

NEITI: Taisit tehdä hyvän päätöksen kun lähdit kotiin itseäsi kiusaamasta. Tosi omituista käytöstä kyllä äidiltäsi!!! Joku MLL:n tyyppi sinun on saatava sinne viemään vaikka pienet ulos että saat hetken levättyä. muuten voi tulla päälle sellainen kierre että et saa nukuttua vaikka olisi mahdollisuus (nimim. viiden vuoden unettomuus/uupumus korjaantui vasta mielialalääkityksellä) Myös sosiaalipuolella ainakin meilläpäin voi olla lapsiperheiden kotipalvelu, josta saa (tulojen mukaan maksullisen) kodin/lastenhoitajan. Kävi meillä viemässä lapsia pihalle kun odotin viimeisilläni kuopusta. Ja jossain paikoissa saa sosiaalialaln harjoittelijoitakin kotiin ihan ilmaiseksi. Kysy vaikka terkkarilta neuvoa. Niin, ja tapaisin teidät mielelläni silloin tammikuussa! Jos löytyy muitakin, niin voitais tehdä yhteistreffit! Hienoa, että HuSuKe-käynti oli myönteinen kokemus! Mulla on tosi hyviä kokemuksia Lastenlinnan autismiosastolta (esikoinen on autistinen). On kyllä tosi ihanaa kun asiantuntijat paneutuvat juuri meidän asioihin!

Nuo lasten suusta -jutut on ihania! Itselleni ei nyt tule mitään mieleen... Eikä paljon muutakaan... Unohtui totaalisesti mitä piti kommentoida...

No, isänpäivää: Iskä saa aamiaisen ja lahjat sänkyyn laulun säestyksellä :) Ostin hulluilta päiviltä kivan neuleen lahjaksi. Ostan yleensä vaatteita, koska mies ei itse jaksa käydä vaatekaupoissa ellei ole ihan pakko. Siten saan vaatteista myös mieleisiäni ;) Lapset ovat tehneet päiväkodissa kortit ja mahdollisesti pienet lahjatkin. Vuonna 03 testasin plussaa juuri isänpäiväksi ja ilmoitin asian sitten yhteisesti väkerretyssä kortissa, johon kirjoitin lasten nimien perään " ja kesävauva" :) Kuopus oli ylläri, joten mies nieleskeli vähän aikaa ja totesi sitten rauhallisesti: " ai, kesävauvakin sitten ilmoitteli tulostaan..." :) Voi kun tulis taas ylläri!!! Niin, ja sitten mennään varmaan lounaalle miehen vanhempien luo ja viedään lasten uudet valokuvat kehystettyinä (yleensä tietävät odottaa niitä joksikin lahjaksi...)

Ja joulua: Lahjat ostamme yleensä niille kenen kanssa vietämme aaton, eli todennäköisesti miehen vanhemmille ja veljelle, sekä sitten jotain pientä niille kenen luona käydään joululoman aikana, tyyliin syötävää, kynttiläjuttuja tms. Joka vuosi väkerrän myös muutaman enkelin paperinarusta ja annan niille joilla sellaista ei vielä ole :) Tytölle olen jo ostanut hulluilta päiviltä tuhkimon kurpitsavaunut ja (hui kamalaa) ihanan puseron huippukalliista ja superihanasta Accessorize-liikkeestä... Kiitos muuten siitä sanomatalon vinkistä! En tiedä uskallanko käydä :) Esikoispoika saa legoja tai junaratajuttuja ja kuopuspoika jonkin ääntä ja valoja tuottavan (vauva)lelun. Rakastaa sellaisia! Mies saa taas jonkin vaatteen :) ja appivanhemmat jotain valokuvaperäistä :), todennäköisesti lasten valokuvista tehtyjä postimerkkejä, ellen sitten löydä jotain muuta mieleistä. Miehen veljen kanssa vaihdetaan yleensä jotain tosi hyvää suklaata; se on ihan perinne :)

Vierailija
47/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

pidettiin lettukestit (kermavaahtoa, mansikka-ja omenahilloa) kaverin kanssa ja äsken vasta lähti kotiin. Puhuttiin vauvoista vaikka tää kaveri on semmonen että ei niin kauheesti lapsista tykkää.. Nyt tosin puhui muuttavansa koti-äidiksi toisella paikkakunnalla asuvan miehen luo!! Hahaa, siitäkin tulee vanha!! ;)

Kiitos rauhoitteluista Axe ja Marieela!! Mähän jo kuvittelin taas että se tarttuu samantien se toksoplaaplaa... Sisäkissojahan tässä meilläkin on!

Neiti: vitsin vitsit sun äidin kanssa... on vähän vitsit vähissä... avuksi tulisin minäkin jos ois mahdollista!! Milloin se mies tuleekaan kotiin?? toivottavasti pian :)

Mariposa: olipa kurja lääkäri :( ei voi muuta sanoa...

Jepujee, nyt pakko mennä nukkumaan... jaksaa aamulla nousta ylös!!

Huomiseen siis taasen!!! Öitä!!

Vierailija
48/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon haaveillu että omalle isälleni voitais laittaa " isoisälle" kortti ja kattoa tajuuko mitään heti.... Jos mies vaan siihen suostuu... Eikähän tuo suostu!! Muutoin en tiedä miten keretään viettämään ko juhlaa kun ollaan lauantaina miehen enon hautajaisissa ja saattaapi olla et tullaan vasta sunnuntaina kotiin sieltä.. Ei varmaa kyllä viellä: käydään varmaan miehen isän haudalla ja vaareilla kahveilla jos vaan keretään.

Vierailija
49/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, kun TE uskotte mun raskauteen!!! :D *liikuttunut*

[b]Mariposa:[/b] Mulla on kans aina värjäytyneet ne ikkunat eka vaaleanpunaisiksi. Mutta kannattaa varmaan jossain vaiheessa taas testata, jos löytyisi joku positiivinen syy tädin katoamiseen;) Nim. miljoona kertaa pitkissä kierroissa testannut :)

Muuten, [b]liikunnasta on ollut hyötyä![/b] Reidet on selkeästi kiinteytyneet, mieskin huomaa eron:) Puntarilla en ole käynyt, mutta olo on ainakin erilainen. Enkä ole kuin vasta 2 viikkoa ollut ostamatta karkkia ym. herkkuja (paitsi kerran viikossa karkkipäivä) :D No, ehdin varmaan tätä menoa saada timmin kropan ennen vauvan tuloa :/ (7kk ilman ehkäisyä ja edelleen lähtöpisteessä :( )

Mies väsää koulu- ja bändijuttuja varmaan koko yön --> minä sohvalle nukkumaan :/ (meillä tietokone makkarissa)

Vierailija
50/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isänpäivän juhlakalu on mun isä ja siis tytön pappa.

Koska ei olla koskaan juhlittu tytön biol. isää... Kun ei muutenkaan olla tekemisissä. Varmaan tekstaria vaan laitan sille.

Sit tuntuu vielä ainakin, vähän hassulta juhlistaa ton oman miehen kunniaks.. Oon silti ite sille aina jotain väsänny, kakkua tmv.

Pääasiassa kuitenkin mies on kotonaan juhlistamssa omaa isäänsä ja me täällä mun isää. Sitten vasta iltapäivästä annan lahjan (neuleen) miehelle. Illalla käydään (koko porukka: mun isä, sisko perheineen ja me kolme) varmaan mun papan luona kahvilla.

Kortit tehdään tytön kanssa kaikille juhlakaluille :)

Meillä se on enempikin sellanen päivä - että vietetään aikaa perheen kesken. Samoin on aina äitienpäivänäkin - keskitytään siihen että ollaan yhdessä. Yritetään ainakin ;)

Nyt nukkumaan!

Vierailija
51/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai onko se nyt vloppuna?Yhtäkkiä havahduin siihen että ohitin kaikki isänpäiväkeskustelut, ihan ku ne ei mua koskis. Tai no eipä ne sillee koskekkaan. Mun isä asuu kai äänekoskella ja soittelee humalassa sillon tällöin. Että innolla odotan omien isänpäivätraditioiden kehittymistä sitten joku kaunis päivä. ;)

Vierailija
52/52 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tällainen yökyöpeli... kun tuo tyttö nukkuu ja nyt kun tuo mieskin meni jo petiin, niin voin rauhassa antautua tälle vauvakuumeelleni ja tulla tänne palstalle. Tää kun täytyy tehdä tälleen salaa mieheltä, joka ei siis kuumeile yhtääääään. Ei se jaksa ymmärtää, et miks mä oon täl palstalla.

NEKKU: kaivoin esiin sen truplat esittäytyy-pinon ja laitoin omat tietoni sinne päivitettäväksi.

ISÄNPÄIVÄSTÄ: me kai ollaan silloin kotosalla. Tietty vauvauinnissa käydään aamulla. Saattaapi olla, että miehen vanhemmilla tulee kahvilla käytyä, kun samassa kaupungissa asutaan. Lahjoista: Ei vielä haisuakaan... omalle isälleni ostan kai suklaata... jotenkin olisi mukava muistaa miestäkin, vaikkei hän isäni olekaan, mutta onhan hän ihanan tyttäremme isä. No, se on selvää, että molemmat papat saa tytöltämme kortin, johon painan jotenkin tytön käden ja jalan jäljet. Miehelle tietysti vois noi käden ja jalan jäljet painaa vaik paitaan... Onneks täs on viikko viel aikaa miettii... Tietääks teist kukaan, et millaisil väreil vois painaa lapsen käden ja jalan kuvat? Siis onx sellasii värei, joita ois turvallista käyttää...

FIIKUNA: En nyt tiiä muistatko mua, jos sanon, et istuin EATZissa pöydän päässä siinä naulakon luona. Mulla oli aika lyhyet hiukset, silmälasit... ja yllätys yllätys... iso pallomaha ;)

Jaahas, taidanpa minäkin mennä jo yöpuulle (mikähän se sekin oikein on ja missä sellainen kasvaa? ;) )

ÖITÄ vaan kaikille!