Selittäkää minulle, mitä hyväkroppainen ja -näköinen mies näkee läskissä naisessa?
Siis todella läskissä: kaksoisleuka, löllyvät rinnat, roikkuva "kaljamaha", paksut reidet...
Vaikea ymmärtää.
Kommentit (122)
Ja mitä ...tua se kenelläkkään kuuluu, millaisita naisista joku toinen pitää?
Itse pidän siitä kun naisesta löytyy sopivaa pehmeyttä, vaikka itse olenkin vartaloltani lähinnä urheilullinen.
Siis samankaltaisen ruumiibnrakenteen omaavat naiset eivät vain kertakaikkiaan sytytä...
Eikä siinä ole mielestäni mitään omituista tai väärää. Makuja kun on monia.
Ruma kommentti, sisäisesti rumalta ihmiseltä ap.
Olipas aloitus. Mutta jollei koskaan ole oikeasti rakastunut tai rakastanut, odotettavaa.
se tietysti helpompaa jos toisen ulkonäöllä ei olisi mitään väliä, mutta toisaalta sitten ei voisi saada toisen hyvästä ulkonäöstä (joka vaihtelee kaikkien yksilöllisten mieltymysten mukaan) mitään iloakaan, kun olisi ihan sama miltä se näyttää. Ei minulle omakaan ulkonäkö ole yhdentekevä niin ei miehenkään, vaikken ole koskaan minkään kaikkien naisten ihaileman alfauroksen kanssa ollut enkä haluaisikaan.
Olipas aloitus. Mutta jollei koskaan ole oikeasti rakastunut tai rakastanut, odotettavaa.
joten huolesi on turha.
ap
Ainakin mulla on vientiä.
Oma mies on niin komea ja ihana että pitää välillä nipistää itseäni ett josko olenkin unessa =D
t: 137 kg
En tiedä yhtään paria, missä mies olisi hyvännäköinen ja hyväkroppainen ja nainen lihava ja ruma. Ei taida olla kovin yleistä. Olen kyllä nähnyt nättejä naisia ylipainoisten, kaljujen, parrakkaiden ja tatuoitujen perusäijien kanssa.
ja siellä oli (sattumalta?) 75% pareista sellaisia, että mies ihan ok tai hyväkin kropaltaan ja nainen lihava. Miehenikin sanoi ääneen asiasta jälkikäteen ja olimme ihmetelleet samaa asiaa. Mietin että ehkä nämä parit olivat sellaisia joissa nainen on omistautunut vain lasten hoitamiseen ja unohtanut itsensä.
Tietenkään ulkonäkö ei ole maailman tärkein asia mutta kyllä luulisi että se on itsellekin tärkeää olla terve. Väsynythän sitä on jos on liikakiloja paljon. Ja nyt joku kirjoittaa että olen tosi energinen vaikka on ylimääräistä, mutta ainakin nämä olivat tosi väsyneen näköisiäkin moni. Ja tottakai se laittaa parisuhteenkin koetukselle jos ulkopuolisenkin silmin pari on aivan epäsuhtainen ja jopa epäuskottava. Toki asia toimii myös toisin päin, mutta näin ei nyt näkynyt tällä kertaa olevan ainoakaan pari, tottakai sellaisiakin varmasti on että mies on repsahtanut kaljamahainen ja nainen itsestään huolehtiva ja terve.
Tätä samaa asiaa pohdin jo ihan alusta asti? Onko?
Anaaliseksin saatavuus on tässä tärkein seikka.
Peräaukkoaan pihtaava nainen on heikoilla. Oli sitten minkä näköinen tahansa.Myös luonne on tärkeä osa kokonaisuutta, mutta ehdottomasti anaaliseksin saatavuus on hyvin tärkeässä osassa. Muistakaahan se naiset.
Muistahan se! Kaikenlaisia idiootteja saakin elää...
"Luonne tavallinen, kai" Eli et edes tunne ko naista. Ja mikä on tavallinen luonne? Kun ihmiset on samalla aaltopituudella, sielunkumppanit niin sen toisen luonne tuntuu erityisen ihanalta vaikka molempien luonteet olisi "Ihan tavallisia".
Ja rehevä tai lihava -aivan sama, kyllä me samasta asiasta puhutaan eli jotkut miehet tykkää lihavista, tai lihavuus ei ole eroottisesti vastenmielistä ilman mitään pervoa!
Ja se että SINÄ et keksi mitään muuta syytä kuin joku sairas läskiksisyöttäjä kertoo vain sun omasta rajoittuneisuudesta.
nainen ei ole koskaan hoikka ollutkaan eli tässä ei ole kyse sellaisesta tapauksesta, että nainen olisi lihonut lapsien saamisen jälkeen tms, vaan mies on aloittanut seurustelun jo valmiiksi lihavan naisen kanssa. Eikä kyseessä ole rehevä nainen eli siis rehevällä ymmärrän isot rinnat, leveät reidet ja iso takapuoli, vaan todella rumalla tavalla lihava, kuten aloituksessa lukee. Eikä ole kasvoiltaan kaunis. Luonne on ihan tavallinen, kai. Ei mitenkään erityisen hauska tai nauravainen. En keksi oikein muuta syytä kuin seksuaalinen kiihottuminen runsaasta lihavuudesta. Surullista. ap
Tavallinen luonneko? Siis ihan normaali ihminen normaaleine tunteineen ja käytöksineen. Ei ole mitenkään erityisen pirtsakka tai hauska, mutta ei tylsäkään. Ehkä hieman apaattinen, mutta kaipa nuoret ihmiset yleensä ovat sellaisia. Reilu ylipaino varmaan antaa sellaisen apaattisen ja ponnettoman kuvan. On opiskellut toisen asteen tutkinnon ja työelämässä, mutta en usko, että opiskelee enempää. Ei ole kovinkaan kunnianhimoinen, mutta hoitaa elämänsä hyvin. Tämä kuvaus sopii varmaan aika moneen ihmiseen, joten kuvailen luonnetta tavalliseksi.
Minä puhun kylläkin eri asiasta, jos käytän sanaa rehevä tai lihava. Rehevällä tarkoitan naista, jolla on suuret rinnat, paksut reidet ja iso takamus. Lihavalla tarkoitan naista, joka on kauttaaltaan läskin peitossa. En kyllä keksi mitään muuta syytä kuin läskiperversio. Huolettaa.
voi kukaan rakastua, pitää olla jotenkin erikoinen. Tai sitten tosi kaunis. Outoa vaan että minä, tavisläski ja ruma olen onnistunut miehen saamaan. Tai feederihän tuo mies on, ei vaan ole kovin hyvin siinä onnistunut :)
voi kukaan rakastua, pitää olla jotenkin erikoinen. Tai sitten tosi kaunis. Outoa vaan että minä, tavisläski ja ruma olen onnistunut miehen saamaan. Tai feederihän tuo mies on, ei vaan ole kovin hyvin siinä onnistunut :)
että mies olisi rakastanut lihavaan naiseen, koska nainen on mukava tai hauska. Muuthan täällä niin väittävät. Joten nyt kohdistat kiukuttelusi ihan väärään osoitteeseen.
Ja hyvinhän miehesi on onnistunut, kun on sinut läskinä pitänyt.
voi kukaan rakastua, pitää olla jotenkin erikoinen. Tai sitten tosi kaunis. Outoa vaan että minä, tavisläski ja ruma olen onnistunut miehen saamaan. Tai feederihän tuo mies on, ei vaan ole kovin hyvin siinä onnistunut :)että mies olisi rakastanut lihavaan naiseen, koska nainen on mukava tai hauska. Muuthan täällä niin väittävät. Joten nyt kohdistat kiukuttelusi ihan väärään osoitteeseen.
Vissiin toi mun feederimies mut kohta vaihtaa toiseen läskiin jota voi lihottaa. Lihavaa naista kun ei muuten puolisoksi huolita, mies haluaa läskin naisen ja lihottaa läskiä lisää ja lisää.
Ja tottakai se laittaa parisuhteenkin koetukselle jos ulkopuolisenkin silmin pari on aivan epäsuhtainen ja jopa epäuskottava.
tuosta koetukselle? En oikein tajunnut? Anna joku esimerkki?
voi kukaan rakastua, pitää olla jotenkin erikoinen. Tai sitten tosi kaunis. Outoa vaan että minä, tavisläski ja ruma olen onnistunut miehen saamaan. Tai feederihän tuo mies on, ei vaan ole kovin hyvin siinä onnistunut :)että mies olisi rakastanut lihavaan naiseen, koska nainen on mukava tai hauska. Muuthan täällä niin väittävät. Joten nyt kohdistat kiukuttelusi ihan väärään osoitteeseen.
Vissiin toi mun feederimies mut kohta vaihtaa toiseen läskiin jota voi lihottaa. Lihavaa naista kun ei muuten puolisoksi huolita, mies haluaa läskin naisen ja lihottaa läskiä lisää ja lisää.
mielessäni kävi myös tuo anaaliyhdyntä, että lihavat ehkä voisivat osata sen jotenkin paremmin, kun on paikkoja "mitkä venyä" jos on iso mela, laihoilla ei ehkä näin ole?
Jos miehellä on joku syy miksi ei saa "tasoistaan"
Oi kun sai hyviä nauruja :'D ymmärrän toki ihmetyksen, koska oma parisuhde on tällainen. Poikaystävä 167cm/65kg ja minä 171cm/99kg. Mieheen verratuna kunnon merimursu. Ja ukko on aika tikku, tosin löytyy lihasta tuohon painoon paljon. Ihmettelin itsekin että miten se tämmöisen tonnikeijun valitsi. Miehellä kun naisia olis riittäny jonoksi asti (ja kauniita) ja on itse oikein komea. Kysyinkin tätä tuossa taannoin ja mies vastasi ettei siinä sen kummempaa, kuin että hän rakastuu persoonaan eikä ulkomuotoon. Tosin lisäsi myös, että kiloistani huolimatta olen hänestä kaunis ja seksikäs, eikä hänellä muuten seisoisi koko ajan mun lähellä :D Tässä suunnittelen laihdutusprojektia, johon mies totesi että ei hänen mielestään ole pakko. Siis etten tee sitä pelkästään miellyttääkseni häntä. Totesi että odota ainakin ajankohtaa jolloin vähemmän stressiä. Etten polta itseäni loppuun eri projekteilla. Mutta kannusti, että jos haluan laihtua itseni ja oman terveyden takia niin sitten asia ok. Mutta tulee kuulemma rakastamaan mua olin sitte normaali painonen tai valas. No. Täytyy kyllä myöntää että luonteet passaa niin hyvin yhteen, että hänessä aviomies potentiaalia. :)
Päivän älykköhuumoripläjäys oikein, ihanan mehukas aivopieru... :D