Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin yllättää tytön (se huolehtiva isosisko) kun se tulee tänään illalla kotiin

Vierailija
08.07.2011 |

yöksi (ei asu enää kotona) suoraan töistä. Teen bruchettaleipiä ja savustan lohta, tietty salaattiakin :) Njam!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtemään pienten kans särkänniemeen, mökkeilemään tai haluaa ne omaan (ja poikaystävänsä) kotiin yöksi ja olen kirjoittanut siksi, kun olen siitä niin mahdottoman onnellinen ja iloinen :) Meillä ihanan lämpimät välit ja nyöri on kyllä mielestäni hyvinkin löyhänä kun nyt jo asuu omillaan ja vierailee kotona pari kertaa kk, vaikkakin asuu alle kilsan päässä. Anteeksi jos viestini on joitakin ärsyttänyt näin suunnattomasti. Ap

äidillä aina kun mahdollista,nyt viimesinä aikoina JOKA PÄIVÄ,hah mitäs siihen sanotte?

Vierailija
22/25 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olen siis jo 30v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkinlaisia mielenterveysongelmia joiden vuoksi tyttäresi hoivaa nuorempia sisaruksiaan.?

Voisitko miettiä pidätkö kiinni tytöstä ja estät hänen itsenäistymisen ja käytätkin itse muita lapsiasi aseena??

Vierailija
24/25 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

näkee ap:n ja tyttärensä suhteessa jotain ongelmaa. Sehän kertoo vain siitä ettei näillä vastaajilla ole kokemusta ja käsitystä lämpimistä suhteistä perheenjäsenten välillä.

Vierailija
25/25 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaa äiti-lapsisuhdetta (sekä sisarusten välistä suhdetta) saa hakea :) En rakasta ruoalla, en pidä tiukassa nyörissä (ehkä päinvastoin aina ollut, siksi aikaisin itsenäistynyt), muuten vaan on kiva hemmotella työn raskaan raatajaa :) ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kaksi