Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Periaateriita.Onko nainen velvollinen 3 treffien jälkeen selitykseen miksei?

Vierailija
08.07.2011 |

Pari pusua on vaihdettu, ei seksiä, kolmet treffit. Muutama puhelu, kymmenisen tekstaria ja se on siinä.

Mieheni väittää, että joku selitys ois hyvä. Minä olen sitä mieltä, että ei.

Riittää, että toivottaa toiselle hyvää lomaa tekstarina vastaukseensa.

Pitäisikö oikeasti muka vastata, että mikä mättää?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan pitäisi sanoa että olet ruma, ja ällöttää katella, ja muutenkin ärsyttävä. Ja sit ei tuu paha mieli vai?

Parempi olla kaivelematta, joskus on parempi kun ei tiedä totuutta.

Taidat olla vähän yksinkertainen. On niitä välimuotojakin suoraan päin näköä haukkumisen ja valehtelun välillä. En ole mikään peikko, vaan ihan ihmisen näköinen, joten miehellä olisi pitänyt olla pokkaa edes tulla niille yksille treffeille, joille oli vieläpä itse mua pyytänyt, eikä keksiä jotain säälittävän läpinäkyvää valhetta toisesta naisesta. Sen jälkeen olisi voinut kohteliaasti sanoa, että kiitti mutta ei kiitti, ei natsannut tällä kertaa.

Kyllä aikuisen ihmisen tulisi kestää istua kahvilla puoli tuntia toisen ihmisen kanssa vaikkei valokuvassa toinen missiltä näytäkään. Ja kun tosiaan ei toisiamme tunnettu, niin tyyppi jänisti pelkän kuvan perusteella, mikä on mielestäni melkein kolmikymppiseltä jätkältä aika lapsellista.

Vierailija
22/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmansilla treffeillä jo irtoaisi seksiä. Kertoo vaan siitä että miehelle ei ole seksi tärkeää ja kestää selibaatissa vaikka kuinka kauan, tykkää istua fleece-paita päällä ja kasvattaa kukkia, siivota enimäkseen feministi luontoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

suoraan pitäisi sanoa että olet ruma, ja ällöttää katella, ja muutenkin ärsyttävä. Ja sit ei tuu paha mieli vai?

Parempi olla kaivelematta, joskus on parempi kun ei tiedä totuutta.

Taidat olla vähän yksinkertainen. On niitä välimuotojakin suoraan päin näköä haukkumisen ja valehtelun välillä. En ole mikään peikko, vaan ihan ihmisen näköinen, joten miehellä olisi pitänyt olla pokkaa edes tulla niille yksille treffeille, joille oli vieläpä itse mua pyytänyt, eikä keksiä jotain säälittävän läpinäkyvää valhetta toisesta naisesta. Sen jälkeen olisi voinut kohteliaasti sanoa, että kiitti mutta ei kiitti, ei natsannut tällä kertaa.

Kyllä aikuisen ihmisen tulisi kestää istua kahvilla puoli tuntia toisen ihmisen kanssa vaikkei valokuvassa toinen missiltä näytäkään. Ja kun tosiaan ei toisiamme tunnettu, niin tyyppi jänisti pelkän kuvan perusteella, mikä on mielestäni melkein kolmikymppiseltä jätkältä aika lapsellista.

yksinkertainen. Se, ettei "natsaa" on todennäköisesti myös valhetta. Toiset nyt vaan on pinnallisempia kuin toiset, ja ehkäpä vielä itsekin törmäät sellaiseen tyyppiin jonka naama ärsyttää liikaa, ja joudut keksimään jonkun hatusta vedetyn selityksen.

Toisaalta tietysti se toinen nainen VOI olla tottakin, useilla nettitreffaajilla on monta rautaa tulessa yhtä aikaa.

Sä oot nyt ottanut yhden oharin vähän turhan vakavasti. Sun pitäis vaan olla tyytyväinen kun säästyit turhilta treffeiltä.

Vierailija
24/27 |
29.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suhde ei etene edes pusuun ja treffeillä vielä käydään, olisi syytä kertoa rehellisesti, mitä kumpikin tältä ihmissuhteelta vielä toivoo. Muuten ollaan arvailujen varassa. Ei se tarkoita sitoutumista tai pakollista seksiä, vaan että ollaan samalla kartalla, mitä kumpikin haluaa. Jos et ole varma mutta mielellään vielä tapaat, sano niin. Toisaalta jos ei enää kiinnosta, pitää olla rohkeutta kertoa se.

Vierailija
25/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoittaako miehesi siis käytännössä, että pitäisi selittää, miksi ei ole ANTANUT tuohon mennessä vai mitä?

Jos kuitenkin tapailua jatketaan niin eihän tuossa mikään välttämättä mätä?

Vierailija
26/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis selittämään miksei halua seksiä vai oletko lopettamassa orastava suhteen?

Vierailija
27/27 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä vain katkaista yhteyttä yhtäkkiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi viisi