Miksi jalat ei rusketu samalla lailla kuin yläosa?
Kommentit (10)
Esim. itse siirryn käyttämään t-paitoja aiemmin kuin siirryn shortseihin, ja toisekseen kädet ovat usein enemmän alttiina auringolle (jos vaikka istuu ulkona syömässä, jalat on pöydän alla suojassa mutta kädet pöydän päällä esillä). Lisäksi ainakin minulla sellaiset kohdat jotka ovat ruskettuneet aiemmin kunnolla (esim. kädet, kasvot) ruskettuvat nopeammin kuin ne paikat jotka vain harvoin ruskettuvat (vatsa) - tai ainakin siltä tuntuu :)
olla läski =) Eli läski ei rusketu niin helposti. Alaosassa sitä on, ylhäällä ei yhtään.
No, oikeesti se varmaan ei vaikuta
syy= jaloissa on paksumpi iho, eli parempi suoja.
rusketushan on merkki ihon suojareaktiosta säteilylle. myös aiemmin mainittu= yläpää altistuu enemmän=suoja heikentyy nopeammin. usein näkee ihmisiä jotka ovat altistaneet itsensä säteilylle vuosia ja iho parkkiintunut=ruskettuu hetkessä, iho väsynyt
hyvinkin helposti, mutta kasvot ei. Niin sitä sitten kesät mennään valkonaamana, käsivarret lähes mustina :)
Se on se iho siinä päällä, mikä ruskettuu, jos ruskettuu.
Todisteena myös meikäläisen lähes joka kesä palavat pakarat...
olla läski =) Eli läski ei rusketu niin helposti. Alaosassa sitä on, ylhäällä ei yhtään.
No, oikeesti se varmaan ei vaikuta
ei vaan tosiaankaan tarvi. Jalkoihin tosiaan tulee enemmän varjoa puuhaillessa.
Mytanin rusketuspillereillä saa tasaisen rusketuksen koko kroppaan
No daa, jalat on kauempana auringosta ku muu kroppa! Perille pääsee vähemmän säteitä ja nekin ehtii jäähtyä enemmän siinä välillä.
miksi silmänympärysiho jää valkoiseksi? niinkuin olette D. Trumpilla nähneet. aika harvinaista.
Toiilla ruskettuu, toisilla ei. Mulle ei taru ei millään, maha ja alaselkäkin jää rusketusta vaille mutta olkapäät, kädet ja kaula on aivan tummat.
Pitää taas ostaa ravsaa jossa on pikkasen ruskettavaa lisänä, dovella muistaakseni oli moinen, vähän tasoittaa :)