Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Töissä olen yksin enkä saa mitään aikaan :(

Vierailija
08.07.2011 |

Kirjoitushommia olisi, mutta en pysty keskittymään yhtään ja hengaan netissä. Muut ovat lomalla ja meillä paikka kiinni, minä vain muka "kirjoittamassa". Huono omatunto :( Mutta en vaan pysty vaikka yritänkin.

Onko muilla vaikeuksia keskityä työhön näin kesällä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut loman ajankohtaa valita ja töitä on nyt vain vähän. Olen pahoittanut mieleni siitä, että minä joudun aina töihin parhaina loma-aikoina. En siis edes tunne huonoa omaatuntoa, tämä on työnantajani päätös.

Vierailija
2/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

loppuu se kiinnostuskin kiellettyyn nopeemmin.

Sit teet pari tuntia oikeen intona, niin tulostakin on tullut ja voit lähteä kotiin paljon tyytyväisempänä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on toinen, vika päivä ennen lomaa, onneksi! En ole tehnyt oikein mitään koko viikkoon kun olen ollut yksin! Huono omatunto mutta olen vain tehokkaampi silloin kun on kiire!

Vierailija
4/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yhtä viikkoa elokuussa. Nyt siis ensimmäinen viikko neljän viikon loman jälkeen ja kamalan vaikea orientoitua yhtään mihinkään. Ahistaa...ap

Vierailija
5/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä nähdä, että on kohtalotovereita.

Vierailija
6/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä morkkista :)ap

Hyvä nähdä, että on kohtalotovereita.

Vierailija
7/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri joku asiantuntija sanoi, että paluu normaaliin työtahtiin voi kestää kaksi viikkoa. Omasta kokemuksesta tiedän, että on paljon helpompi palata pieneen kiireen keskelle, tai jos saa tehdä helpohkoja rutiinitehtäviä ripeähköön tahtiin. Kirjoitushommat ovat vihoviimeisiä heti lomaltapaluuviikolla.

Vierailija
8/8 |
08.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kirjoitushomma ei vaan suju, pakko antaa itselleen armoa ja yrittää ensi viikolla tsempata urakalla :) ap

Juuri joku asiantuntija sanoi, että paluu normaaliin työtahtiin voi kestää kaksi viikkoa. Omasta kokemuksesta tiedän, että on paljon helpompi palata pieneen kiireen keskelle, tai jos saa tehdä helpohkoja rutiinitehtäviä ripeähköön tahtiin. Kirjoitushommat ovat vihoviimeisiä heti lomaltapaluuviikolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi