Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ahdistuneisuushäiriö

Vierailija
04.06.2008 |

Kellään kokemuksia? Miten oireili ja miten hoidettiin?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jatkuva ahdistus. Hoitona lääkkeet.

Vierailija
2/9 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paniikkina ja sosiaalisena pelkona ja pelkona mennä erilaisiin julksiiin paikkohiihn.

Siedätyshoitoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin ahdistus liittyi/oliko siihen mitään syytä?

Vierailija
4/9 |
04.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahva sukurasitus oireiluun. Mahakipuja, huimausta, heikotusta. Kyllähän siihen fyysisiä oireita liittyy.

Vierailija
5/9 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahakipua, stressivatsa, oksetusta. Sydämen tiheää lyömistä, heikottamista, hapen loppumista. Joskus levottomat jalat ja unettomia öitä. Opamoxia sain, ei auta.

Vierailija
6/9 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ahdistunut olen ollut niin kauan kuin muistan. Erilaisia lääkityksiä olen kokeillut. Nyt olen ruvennut paranemaan ja mikään ei ole niin ihanaa. En voi kuin lämpimästi suositella tätä sivustoa, äärettömän hienoja kirjoituksia itse paranemisen kokeneelta. Noilta sivuilta löytyy se miten parannutaan. Aina ihminen ei ole vielä valmis paranemaan, joten jos ei kolahda, ei kannata väkisin yrittää.

http://www.healingeagle.net/indexfi.html

Nyt vasta käsitän minkälaisessa helvetissä olen elänyt... Olen yrittänyt aikaisemmin parantaa itseäni mitä erilaisimmilla keinoilla. Ja soimannut itseäni etten suostu paranemaan, en suostu ryhdistäytymään, en suostu ottamaan itseäni niskasta kiinni, en suostu olemaan positiivinen, en sitä ja tätä. Nyt näen, että olen ollut silloin aivan oikeassa, koska olin niin, niin hakoteillä.

Vierailija
7/9 |
05.06.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten paljon tupakka pahensi ahdistuneisuuttani.

Vierailija
8/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
9/9 |
18.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alkaa pikkuhiljaa auttaa kuukausi sitten aloittamani Cipralex. En enää koe ahdistuskohtauksia niin fyysisesti sisuskaluissani. Outo olo on kuitenkin vielä ainakin.