Miten usein lapsenne syövät kaupan valmiita kolmioleipiä?
Kommentit (52)
meillä tehdään eväsleivät itse jos tarvii ja jos matkalla täytyy ostaa niin sittenkin saa jotain puhtaampaa ja tuoreempaa.
Itse miellän nuo kyllä enemmän aikuisten eväsjutuiksi.
en usko, että edes suostuisi syömään
mutta muutaman kerran vuodessa itselle töihin kylläkin.
meillä tehdään eväsleivät itse jos tarvii ja jos matkalla täytyy ostaa niin sittenkin saa jotain puhtaampaa ja tuoreempaa.
tarpeen, jos suolaakin saa riittävästi, mutta muuten minusta tuo lisäaineiden määrän luetteleminen on typerää. Lisäaineissa kun on monia hyödylllisiä ja luonnollisia aineita, tyyliin sitruunamehu happoa antamassa tai porkkana väriaineena.
Itse syön ehkä kerran kuussa. En osta tosin noita mitä uutisessa oli(niissä on ihan salaattia ja muita vihanneksia eikä pelkkaa majoneesimuhjua). Mutta en ole koskaan edes katsonut niiden tuoteselostetta mutta niin harvoin tulee syötyä joten en kanna huolta.
enkä usko että söisivät.
Itse olen ostanut pari kertaa ihan pakon edessä jollain reissulla, mutta ei ne mitään hyviä ole todellakaan. Mielluummin sitten vaikka ihan huoltoaseman muoviin pakattu sämpylä.
Enkä ole itsekään ikinä maistanut.
minä kyllä syön muutamia kertoja vuodessa. Nam.
Näyttävät niin ällöttäviltä, etten ostaisi itsellenikään
eikä tarjolla oikein muutakaan suolaista vaihtoehtoa ollut.
kertaa viikossa, sekä minä että teini. Ovat käteviä ostaa keskellä päivää evääksi. Aina ei voi tehdä omia voileipiä puhumattakaan niitten kylmäsäilytyksestä.
pari kertaa jostain delistä kylläkin. Ja Lontoossa kyllä kaupastakin, njams.
Joskus olen erehtynyt itselleni ostamaan, ja ei ne kyllä mitään herkkua ole.
parivuotias lapseni on tainnut pari kertaa syödä kaupan kolmioleipiä. Ei mulle tullut juurikaan yllärinä että niissä on lisäaineita. En myöskään stressaa lisäaineista sellaisten tuotteiden kohdalla joita syödään max. pari kertaa vuodessa.