Lue keskustelun säännöt.
Haluutko paskaduunin, ala vammaisavustajaksi.
07.07.2011 |
Vammaista tyytymättömämpää ja kiittämättömämpää ihmistä saat hakea.
Kommentit (23)
Olen juuri tässä työssä. Kyl on oltava lehmän hermot😆😆😆😆😆
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Minä vaan ajattelen että tästäkin saa rahaa ja kyllä se päivä aina loppuu.
"Lyhyt pinna ja kiroilu ovat myös monessa sairaudessa/ vammassa OIRE. Ei ne ihmiset aina ole sellaisia ollet, eivätkä aina sellaisia ole."
Vaikka huono käytös johtuisi sairaudesta, se on silti raskasta ja kuluttavaa käytöksen kohteena olevalle. Itse olen joutunut laittamaan poikki välit yhteen läheiseen, joka muuttui niin vaikeaksi sairauden seurauksena. Jatkuvaa haukkumista, puhelimeen huutamista, olisi aina pitänyt olla valmis kuuntelemaan ja antamaan aikaa hänelle.
Ja saa nähdä kauanko jaksan toista pitkäaikaissairasta läheistä. Kun normaaleista säännöistä ei enää piitata/niitä ei ymmärretä. Keskellä yötä saatetaan soittaa pikkuasiasta. Lapsia saatetaan väkisin ottaa syliin vaikka lapsi vastustelee. Lapset alkavat jo pelätä.
Mutta se, että jokin oire/käytös johtuu sairaudesta ei poista sitä tosiasiaa, että se on raskasta ja kuluttavaa. Lähipiirissä vanhus rikkoo kotiaan ja kodin esineitä mm. huonekaluja ja kodinkoneita. On se puolisolle todella raskasta, eikä siinä paljon lämmitä se, että syynä on sairaus, kun arkielämässä tarvittava kodinkone on rikottu ja uutta ei kannata ostaa, kun sekin rikottaisiin.