Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Acon vai mammaksi.fi ovistestit?

31.10.2005 |

Kummat testit on parempia? Onko kellään kokemuksia molemmista?

Voiko noilla mammaksin testeillä testata aamuvirtsasta, kun Aconit ei taas sitä suosittele?

Olen tähän asti käyttänyt tuota Aconia, mutta en oikein jostain syystä niistä tykkää ja kiva olla töissä se n.4h. pissaamatta jotta testin voi tehdä kotiin tullessa :(

Kokemuksia otan kiitollisena vastaan :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin niiden sivutkin ovat paljon ammattimaisemman näköiset.

Mammaksi.fi:n testien ohjeissa sanotaan, että voi testata mihin aikaan päivästä tahansa.

Vierailija
2/8 |
31.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaanpa huomenna niitä mammaksin testejä, helpottaa jo sekin, että voi aamusta testata!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin just eilen illalla aconin ovulaatiotestejä 14 kpl.... En löytänyt sivuilta lisätietoja siitä miten testit tehdään mut silti tilasin. Olis pitänyt jälleen kerran kysyä vinkkejä teiltä viisaammilta! :) Noh tuleepahan sitten nekin testattua. Voisko joku kertoo tarkemmin jo vähän etukäteen miten ne aconin testit tehdään?

Vierailija
4/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

apteekin ovistestin vaikka ollaankin oltu että tulee, kun on tullakseen mutta viimekuisen alkuraskauden keskenmeno sai minut apteekkiostoksille. Tällä haluan vähän edes lisätä sitä varmuutta kuunloppuun :)

Vähän hullultahan tää tuntuu pissiä tikkuun aina aamuisin mutta 2 kertaa siihen on se haaleampi viiva tullut että jonkinlaista Lh-tasoa virtsassa siis on.

Vierailija
5/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatko suunnilleen mitä noi apteekin ovistikut maksoi?

Oliko ne siis apteekin omia ovistikkuja? Ettei Clearblueta.. (ne kun maksaa aika tuhottomasti)

Onko ne tikut sellaisia joihin pissitään suoraan vai pitääkö ensin pissata purkkiin ja siihen kastetaan se tikku? (varmuudeks kysyn vielä tuota, vaikka puhuit kyllä " tikkuun pissimisestä" ..)

Haluisin ostaa sellaisia ovistestejä, joissa voi suoraan testata tikkuun kun noitten purnukoiden kanssa väkertäminen ei oikein oo kivaa..

Onko muita ovistikkuja muuten olemassa, kuin Clearblue, joihin testataan suoraan?

Vierailija
6/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen kävin tikut ostamassa. Joku halppis maksoi 16eur,jossa piti itse pipetoida,no thanks. Apteekin oma maksoi 29eur ja clearblue tosiaan aivan törkeät 36eur.Hirveen kalliita olis minusta kyllä kaikki ja vähän piti nikotella kassalla.

Ja Tosiaan tikkuun pissataan muutama sekuntti,mielellään aamulla mutta vaihtoehtoisesti tikun voi myös kastaa purkkiin.

Ohjeissa oli tarkat aloituspäivät.Minulla kierto 28päivää,joten aloituspäivä oli kierron 11.päivä.

KUn viiva on yhtä tumma tai tummempi kuin kontrolliviiva,on paras hedelmöitysaika about 2-3 päivää LH-tason huipusta.Näin ohjeissa luki.

Vierailija
7/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääpä joku päivä käydä kattomassa apteekissa, jos löytys noita apteekin omia (en muista lähiapteekissani nähneeni, mutta jospa tässä työmatkan varrella olevassa apteekissa olisi). Kyllähän sekin tosin aika kallis on, mutta ei sentään niin kallis kuin tuo Clearblue.

Varsinkin kun rupeaa ajattelemaan niiden hintaa vanhassa rahassa... hui..

Vierailija
8/8 |
01.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivelin ohjeen ja yritin lukea sen oikein tarkasti läpi. En löytänyt sellaista mainintaa. Itse olenkin testannut ihan milloin vaan (en aamulla tietty), ja hyvin on näyttänyt.