Saisinko apua minua hämmästyttävään asiaan.
Olen naimisissa, miehen kanssa ja meillä on yksi lapsi. Olemme onnelisia. Viime aikoina olen huomannut että katselen naisia. Omaa silmää miellyttää naiset enemmän kuin miehet. Oma mies on hyvännäköinen ja itsekkään hassumpi ole. Kait tämä voi olla normaalia vai olenko bi?
Kommentit (4)
Saa katsella. Kyllä minä mielelläni katselen kauniita ihmisiä. En ainakaan toimi biseksuaalisesti, ei minulla ole tarvetta.
ja suurin osa meistä on BI. Miksei kauniit, mukavanoloiset naiset voisi kiinnostaa? Tottakai voi. Tokihan minäkin katselen hyvkroppaisia naisia ja jopa ihailen heitä, ehkä joskus jpa seksuaalisessa mielessä. Olen silti enemmän hetero kuin bi-henkinen, en naisen kanssa seksiä voisi kuvitella. Mutta siis niin...miksi pitää vetää niin tarkat rajat kaikkeen, kuten sanoin, suurin osa kaikista ihmisistä on bi-henkisiä ja se on ihan normaalia.
Nainen voi ihastua naiseen olematta lesbo.
Minä väitän, että kaikki ihmiset asettuvat omalle kohdalleen janalla heterosta homoon. Aika harvat ovat täysin jompaa kumpaa, useimmat jotain siitä välistä, mutta ehkä enempi kallellaan jonnekin suuntaan. Sinänsä en ihan ymmärrä, mitä väliäkään sillä olisi.
Itseni sijoitan sinne vähän puolivälin heterommalle puolelle. Kaikki suhteeni ovat olleet miehiin, mutta voisin kuvitella ihastuvani naiseenkin. Toisaalta sopivaa ei ole kohdalle kuitenkaan koskaan tullut. Itse mietin nämä asiat jo joskus parikymppisenä, kun minulla oli paljon homo- ja lesboystäviä ja asia tuli sitä kautta ajankohtaiseksi. Näin kerran yhden kiihkeän unenkin yhdestä lesboystävästä ja sen jälkeen mietin muutaman viikon asiaa todella syvällisesti. En ollut kuitenkaan tuohon ihmiseen ihastunut ja samanlaisia unia olen nähnyt paljon kin miehistä (myös sellaisista joihin en kuvittelisikaan ihastuvani). Tuon mietintäperiodin jälkeen olen ollut aika rauhallisella mielellä asian suhteen, ajatellut että elämä tuo eteen mitä tuo. Minun kohdallani se toi ihanan miehen, jonka kanssa olemme olleet naimisissa jo 15 vuotta.
kun sinä itse?