Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

serotoniini ja paniikkihäiriö?

Vierailija
17.05.2011 |

Eikö siis paniikkihäiriö voi johtua serotoniinin puutteesta? Itselläni ilmeisesti näin, lääkärin mukaan. Voiko serotoniini tason saada korjattua muulla kuin niillä SSRI-lääkemyrkyillä. En todellakaan haluaisi noita lääkkeitä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alhainen serotoniinitaso, niin kannattaa ehdottomasti syödä lääkkeitä. Pikkuhiljaa aivot "oppivat" itse korjaamaan serotoniinitason ja voit asteittain lopettaa lääkkeet (lääkärin ohjeiden mukaan, tietty).

Kysehän on ihan samasta, tietoa aivosolujen välillä välittävästä aineesta kuin sulla on muutenkin, turha siis pelätä lääkettä.

Vierailija
2/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosien terapia tietty, mutta kuka nykypäivänä haluaa elää tuskissaan vuosia kunhe terapia ei toimi hetimiten..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos sulla on päänsärkyä, otat särkylääkkeen. Jos sinulla on paniikkihäiriö, helpotat oireita lääkkeillä. Loogista ja helppoa. Voithan olla ottamattakin, mutta kumman paljon helpompaa on jos otat.

Vierailija
4/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos syö vuosia vaikka lääkkeitä ja käy terapiassa. Vai joutuuko syömään loppuikänsä lääkkeitä?

t: en ole ap, mutta sairastan paniikkihäiriötä ja masennusta.

Vierailija
5/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan varmasti auttaa jos sulla on päänsärkyä, otat särkylääkkeen. Jos sinulla on paniikkihäiriö, helpotat oireita lääkkeillä. Loogista ja helppoa. Voithan olla ottamattakin, mutta kumman paljon helpompaa on jos otat.

Turha valittaa jos ei syö lääkkeitä.

Vierailija
6/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos syö vuosia vaikka lääkkeitä ja käy terapiassa. Vai joutuuko syömään loppuikänsä lääkkeitä?

t: en ole ap, mutta sairastan paniikkihäiriötä ja masennusta.

Vierailija
7/10 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

terapiaakin suositellaan kun on lääkitys, koska paremmin tulee tulosta kun oireet eivät häiritse aivotoimintaa.

Vierailija
8/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet ovat tehokkaita paniikkikohtausten hoidossa, eivätkä millään määritelmällä myrkkyä. Jos haluat eroon häiriöstä, niin suosittelen lääkkeitä, ja niin suositteli lääkärikin, joka tietää paremmin kuin kukaan tämän palstan mutuilijoista.

Vierailija
9/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua joidettiin vuosia masennuksen vuoksi, kokeiltiin eri lääkkeitä mm. Efexor, cipramil...lopuksi söin seromexiä suurimmalla mahdollisella annostuksella ja nukuin pätkittäin unilääkkeillä.

Sitten sairastuin myös fyysisesti ja kokeita otettaessa löydettiin kilpirauhasen vajaatoiminta, johon aloitettiin thyroxin.

Oloni koheni melko nopeasti, mutta vuosia syömäni masennuslääkkeet ovat jättäneet jälkensä ; tunteet ovat latistuneet, en ole koskaan iloinen, mutten surullinenkaan, en nauti seksistä, enkä saa orgasmeja.Myös kognitiivissa kyvyissä on hidastumista, ole joskus ollut, jos en nyt älykäs, niin kohtuullisen terävä ainakin.Myös muisti on alentunut.

Nyt arvaan, että masunnuslääkkeiden puolustelijat laittavat luettelemani asiat kilpirauhasen vajaatoiminnan piikkiin, mutta itse olen sitä mieltä, että vuosien aiheeton masennuslääkeiden syönti ei ainakaan parantanut tilaani.

Itse neuvoisin kaikkia lääkitystä harkitsevia ensin voimien mukaan kokeilemaan kaikkea elämäntapojen kohennuksesta luontaistuotteisiin ( mäkikuisma), ennekuin ryhtyy syömään masennuslääkkeitä ja sittenkin niistä tulisi pyrkiä eroon mahdollisimman pian.

Hyvää Kevättä kaikille!

Vierailija
10/10 |
02.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up.