Jos sun pitäisi kuunnella vaan yhtä musalajia, niin mikä se olisi?
Siis jos radiosta ei esim. tulisi muuta musaa tms.
Kommentit (9)
Tyylillinen hajonta on siinä ylivoimaisesti suurinta, ei väsy hetkessä.
Rämpytykset alkaa ärsyttää paljon nopeammin. Klassista mulle, myös uudempaa.
tuo että poppiin kyllästyy aika nopeasti. Klassinen musiikki tuntuu pitkällä aikavälillä ilman muuta parhaalta.
Jos jotain kantria pitäisi kuunnella jatkuvasti, niin mitä siihen sanoisi? Hyi saatana, niin kuin Seppo Räty, varmasti jo muutaman tunnin/päivän jälkeen.
tuo että poppiin kyllästyy aika nopeasti. Klassinen musiikki tuntuu pitkällä aikavälillä ilman muuta parhaalta. Jos jotain kantria pitäisi kuunnella jatkuvasti, niin mitä siihen sanoisi? Hyi saatana, niin kuin Seppo Räty, varmasti jo muutaman tunnin/päivän jälkeen.
Kuuntelen kyllä kantrin lisäksi joskus irkkua ja cajunia, mutta kantri (ja bluegrass) on ne mitä tulee eniten kuunneltua.
Kantrissa on oikeastaan niin paljon eri tyyliä, bluegrassista honky tonkiin ja hillbillystä ja nyky kantriin. Mutta ei kaikki tykkää kantrista, vaikka joskus olisi sattunut kuulemaan radiosta biisin tai pari.
Mä en muuten pystyisi kuuntelmaan ollenkaan poppia tai heviä päivääkään, klassinen menettelee, mutta en mä sitäkään päivä tolkulla kuuntelisi.
hiljaisuus on parasta musiikkia.
Jos sitä joskus haluaisin rikkoa, niin ehkä joku impressionismi tyyliin Faunin iltapäivä tai La Mer voisi menetellä.
löytyy kaikkea klassisesta balladeihin ja rankasta "metallimaisesta" popahtavaan ihanaa folkia unohtamatta...
löytyy kaikkea klassisesta balladeihin ja rankasta "metallimaisesta" popahtavaan ihanaa folkia unohtamatta...
AV-mammojen palstalla joku muukin progefani!
Onneksi se soi nykyään jopa radiossa (Karmiinin punaisen kuninkaan hovi). :)
Pärjäisin yhdellä bändilläkin useamman vuoden.
Tyylillinen hajonta on siinä ylivoimaisesti suurinta, ei väsy hetkessä.