Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ahdistuneena revin päänahkani ja kantapääni verille. :(

Vierailija
06.07.2011 |

Miten ihmeessä pääsen eroon näistä inhottavista ja harmillisista tavoista? Menee välillä kuukausia etten tätä tee, mutta sitten kun ahdistun, huomaamattani raavin päänahkani ruvelle ja myöhemmin sitten revin ruvet pois niin että koko päänahka on ihan järkyttävässä kunnossa... Samoin nypin ahdistuneena kantapäistä kuollutta nahkaa ja vähitellen revin niin että lähtee paksuja nahkasuikaleita ja kantapäät ovat vereslihalla. Se sattuu, mutta en pysty sitten edes tiedostaessani asiat lopettamaan sitä. Kai se on eräänlaista viiltelyn vastiketta, itsensä satuttamista, rankaisemista, ahdistuksen purkautumista fyysisenä verenvuodatuksena. Olen kärsinyt masennuksesta lapsesta asti ja mulla on SSRI- ja antipsykoottilääkitys. Syksyllä alkaa psykoterapia.

Onko kellään vinkkejä miten pystyisin lopettamaan tämän? Tuntuu että mulla pitäis olla semmoinen tötsä kaulassa niin kuin eläimillä, ettei ne pääse nuolemaan vahingoittunutta paikkaa... Ja kädet sidottu jotenki niin ettei ne yltäis kantapäitä rappaamaan. :(

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi