Minulta kysyttiin alkossa paperit, olen 30v.
Eikä ollut mitenkään ihmeellinen tapahtuma minulle. Koskakohan tämä loppuu? Onkohan se nyt sit hyvä vai huono :)
Kommentit (24)
Alkossa, kun siellä kävin ennen joulua. Olen 31-vuotias. Minulla se herättää aina ristiriitaisia tunteita. Jotenkin tulee sellainen epävarma olo, että olenko vieläkin ihan teinin näköinen. Kun lisäksi olen vielä sellaisessa ammatissa, jossa kokeneelta näyttäminen on plussaa, niin mietityttää, että pitävätkö asiakkaat minua parikymppisenä. Ja kaksi lastakin on tullut pykättyä..
Koska tiedän, että näytän ikäistäni selvästi nuoremmalta, niin olen ehtinyt jo kokeilla ulkonäön muokkausta, mm. leikannut lyhyet tätihiukset. Ja kyllä, koin että se lisäsi työssä uskottavuutta ja omaa itsevarmuutta. Nyt viime aikoina olen kuitenkin tullut siihen tulokseen, että saan näyttää ihan siltä kuin haluan. Eli kasvatan pitkät hiukset taas vaihteeksi ja käytän tyköistuvia vaatteita, koska minua sattuu huvittamaan. On se kuitenkin ihanaa olla vielä nuori ja mieskin tykkää!
Esim. Pukeutuminen vaikuttaa asiaan paljon. Ihminen näyttää ihan eri ikäiseltä, jos on jakkupuvussa ja korkokengissä tai vaihtoehtoisesti t-paidassa, kuluneissa farkuissa ja tennareissa ja lippis päässä.
Multa kysyttiin vikan kerran Alkossa paperit kun olin 26, musta se oli vaan hauskaa ja mukavaa. Enää ei kukaan kysy...
ja siideriäkin saan ostettua ilman papereita vain lähikaupasta, jossa minut tuntevat. Muualla ei ole merkitystä, onko meikkiä vai ei tms., aina kysytään. Ensin tuo oli kivaa, mutta ei enää.
Mä olen pitkä, isotissinen ja normaalipainoinen ja paperit välillä kysytään vaikka ikää lähes 34v.