Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulta kysyttiin alkossa paperit, olen 30v.

Vierailija
05.07.2011 |

Eikä ollut mitenkään ihmeellinen tapahtuma minulle. Koskakohan tämä loppuu? Onkohan se nyt sit hyvä vai huono :)

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

multa kysyttiin äskön Alkossa ja ikää on 39 v. Siistiä

Vierailija
2/24 |
17.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.07.2011 klo 23:31"]

[/quote]

Tämä on se ruokakauppojen kampanja, ei koske Alkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon!

Vierailija
4/24 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Tyylikkäältä tai kauniilta tai urheilulliselta näytän mielelläni, mutta ei minua keski.ikäisenäkään kiinnosta näyttää oikeaa ikääni nuoremmalta. En esimerkiksi värjää harmaita hiuksia näkyvistä.

Vierailija
5/24 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, miksi pitäisi näyttää nuoremmalta kuin on. Tyylikkäältä tai kauniilta tai urheilulliselta näytän mielelläni, mutta ei minua keski.ikäisenäkään kiinnosta näyttää oikeaa ikääni nuoremmalta. En esimerkiksi värjää harmaita hiuksia näkyvistä.

olen ollut pari vuosikymmentä jo täysi-ikäinen ja vieläkin kysytään.. viimeksi myyjä totesi ajokortin nähtyään: "onneksi olkoon" :)

Vierailija
6/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v

Siltä kysyttiin viime viikonloppuna.

Toisilta vaan kysytään. Toiset näyttää nuoremmilta kuin toiset. Mun mies on sellainen. Teidän miehet ei näytä niin nuorelta, kuin mun mies.

Vierailija
7/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvalta, minusta ainakin.

Vierailija
8/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon tarkempia ovat kuin tavallisissa kaupoissa.

Itsestä se lähinnä tuntuu siinä mielessä inhottavalta, että tulee sellainen olo, että näytän jotenkin teiniltä. En siis ole kasvoista nuoren näköinen, en mielestäni pukeudu teinivaatteisiin ja hiuksenikin ovat aika tavalliset. Jokin silti kai pistää silmään.

Vierailija
9/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v

Toisilta vaan kysytään. Toiset näyttää nuoremmilta kuin toiset. Mun mies on sellainen. Teidän miehet ei näytä niin nuorelta, kuin mun mies.

Tunnetko itsesi miehesi äidiksi? Isosiskoksi?

Vierailija
10/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v

Tunnetko itsesi miehesi äidiksi? Isosiskoksi?

Melkoinen aarre tuollainen mies. Kyllä kelpaisi!

Vierailija
11/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lastenlippua myydään joskus bussissa, olen 35v... Tää menee vaan hauskemmaksi kun ikää tuleexD Kukaan ei koskaan luule mua ikäisekseni ja ällistyy kun kerron ikäni. Mutta kohta tulee ryppyjä mutta kasvonpiirteet silti samat..mahdan näyttää oudolta sitten.

Vierailija
12/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vielä joskus (harvoin) kysytään papereita, ällistys on aina yhtä suuri kun niitä kysytään. Hauskinta tässä on se, että silloin kun olin 14-16 v. niin minua luultiin täysi-ikäiseksi, sain kaupasta kaljaa ja moni luuli että olen paljon vanhempi mitä olin. Taidan olla ikuisesti 18 v. (voi kamala, ei kyllä oikeasti ole yhtään ikävä sitä ikää).

Vierailija
13/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v Siltä kysyttiin viime viikonloppuna. Toisilta vaan kysytään. Toiset näyttää nuoremmilta kuin toiset. Mun mies on sellainen. Teidän miehet ei näytä niin nuorelta, kuin mun mies.

Mikähän tässä oli pointtina? Keskustelun aiheena on se kun ap:lta kysyttiin papereita, ei se kenen mies näyttää nuorimmalta.

Vierailija
14/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

myyvät alaikäiselle? Siksi ovat liiankin tarkkoja ja kysyvät varmuuden vuoksi. Ihmisen ikää on ulkonäön perusteella aika vaikea arvioida.

Vierailija
15/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v Siltä kysyttiin viime viikonloppuna. Toisilta vaan kysytään. Toiset näyttää nuoremmilta kuin toiset. Mun mies on sellainen. Teidän miehet ei näytä niin nuorelta, kuin mun mies.

Hyvännäköisiltä kysytään paperit,koska kysyjä haluaa nähdä namun nimen,jotta voisi itse iskeä hänet heti kun sun silmä välttää...

Vierailija
16/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvännäköisiltä kysytään paperit,koska kysyjä haluaa nähdä namun nimen,jotta voisi itse iskeä hänet heti kun sun silmä välttää...

Olen lihava kuin valas ja ruma kuin petolinnun peräpää, mutta silti hyvin usein saan todistaa ikäni Alkossa. Sekä mies- että naismyyjät kysyvät papereita. Haluaako ne kaikki iskeä mut, vai haluaako ne tietää nimeni ihan vain uteliaisuuttaan, koska olen niin poikkeuksellisen ruma? :P

Vierailija
17/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kans 30. En ole kyllä pitänyt sitä mitenkään erityisenä juttuna siinä mielessä, että olen itsekin ollut kassalla joskus töissä ja tiedän että iän arvioiminen on tosiaan hankalaa. Toki on mukavaa etten ainakaan kovin rupsahtanut vielä varmaan tuon perusteella ole, mutta ei nuoren näköinen aina tarkoita hyvännäköistä.

Vierailija
18/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvännäköinen olen silti mielestäni eikä ole koskaan harmittanut. 16v asti olen päässyt kaikkiin ravintoloihin sisälle ilman papereita eikä koskaan missään kaupassa ole tarvinut papereita vilautella. Nyt ole 36 eikä edlleenkään ole papereita tarvittu. Vanhalta en mielestäni näytä, mutta olen pitkä ja minulla ei ole ns babyfacea. Ihan tyytyväinen näin.

Vierailija
19/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja täytän syksyllä 34v! S-marketissä kysyttiin myös vappuna paperit. Mä ainakin tulen äärimmäisen iloiseksi aina kun paperit kysytään. Olkoonkin mulla pömppömahaa, mutta kasvot säilyneet nuorena ;-)

Vierailija
20/24 |
06.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettei oikein pysty päätteleen onko 10- vai 35-vuotias.

http://fastcache.gawkerassets.com/assets/images/4/2011/07/rolandnext.jpg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi