Lue keskustelun säännöt.
Mä luulen että Tauski voi kuolla.
Kommentit (10)
mutta kumpiko jää suremaan exä vai nyxä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
ja miksi mun pitäis olla kiinnostunut.
AJATELLA, MIHIN TE TUHLAATTE ELÄMÄNNE.
on aina osoitus suuresta intelligenssistä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Herra Jeesus pelasta Tauno, anna hänelle hänen syntinsä anteeksi! Armahda hänet iankaikkiseen elämään. Isän, Pojan ja Pyhän Hengen nimessä, aamen.
Vai peräti vaatimus suulle intelligenssille?
on aina osoitus suuresta intelligenssistä!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
me kaikki voidaan kuolla, ja itseasiassa se on jopa varmaa.
voihan se tiätty kuolla mut voi olla kuolemattaki..näin mä näkisin..
ihan oikeassa olet, myös Tauski kuolee jossain vaiheessa.