Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa mitään aikaiseksi töiden jälkeen, miten te muut jaksatte?

Vierailija
05.07.2011 |

Mä oon aivan puhki työpäivän jälkeen. Herään 05.50 ja kotona olen 16.30. Lapsia on kaksi. Mä en kerta kaikkiaan saa mitään aikaiseksi töiden jälkeen pakollisen ruuan yms. jälkeen.

Mistä ihmeestä saisin energiaa. Ylipainoinen en ole ja syön terveellisesti. Kilpirauhaskokeissakin kävin kun virta ei yksin kertaisesti riitä mihinkään ylimääräiseen. Nukkumaan menen n. klo 22. Siis simahdan täysin.

Mitään en saa iltaisin aikaan muuta kun hetken täällä koneella käydä. Työpäivän aikana en koneella voi käydä, joten asioiden hoidon lomassa sitten käväisen täällä palstalla tyhjentämässä aivot. En siis todellakaan notku koneella, max puol tuntia yhteensä.

Tekisin mielelläni kaikkea muuta, vaikka siivoaisin, mutta en vaan jaksa.

Olisiko vinkkejä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yhden lapsen yksinhuoltaja. Heräilen vasta seitsemältä aamusella ja kotona olen vasta kuuden pintaan.

Harrastan aktiivisesti liikuntaa. Käyn monesti töiden jälkeen suoraan työpaikan lähellä olevalla jumppaslilla tai kotona illalla lenkillä.

Liikunta on minusta tärkeä, että jaksaa. Syön myös vitamiineja välillä. Kannattaa iltapäiväkahvin kanssa ottaa hedelmä, jotta verensokerit eivät heittele.

Tarkasta liikuntatottumuksesi, ruokavalio ja vitamiinit.

Siitä on hyvä lähteä liikenteeseen.

Vierailija
2/2 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutkituta itsesi.

Mä koin samaa, aloin syömään enemmän salaatteja ja d-vitamiinia.

Lisäksi tein itselleni työlistan mitä teen joka pv kotona, esim maanantaisin siivoan vessat. Työssä menee aikaa n 10 min, koti on koko ajan siisti ja voin hyvin.

Lisäksi koti on tyhjennetty, meillä ei ole missään muuta kuin varastoissa menossa kiertoon ylimääräistä. Käyn läpi 2 krt vuodessa joka ikisen hyllyn ja tämä takaa sen että siihen päivittäiseen siivoukseen ei kauaa aikaa mene.

Ja sitten on nämä apuvälineet, esim astianpesukone ( yllättävän monella ei meinaa ole ) ja robotti-imuri. Jää äkkiä pari kotityötä pois. Sekä 5 vkon ruokalistat. Ei tarvi ikinä miettiä mitä söis. Mä edellisenä viikonloppuna käyn viikon listan läpi, teen kauppalistan ja tarkistan mitä on varastoissa ja se on sillä selvä.

Kirjoita ylös vaikka mitä syöt päivittäin. Voit kysyä täältä tai sitten työpaikkasi lääkäriaseman hoitajalta onko kaikki kunnossa. Pelkästään d-vitamiinien lisääminen voi auttaa asiaa kovasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi