Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pölhö sinkku juoksee 36v ravintoloissa eikä tiedosta

Vierailija
05.07.2011 |

että ei löydä enää ketään rinnalleen!Nuorena viedään parhaat päältä,uskokaa jo!

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin että jos ei seurustelukumppania 15 vuotiaana eikä avioliittoa 20 vuotiaaksi mennessä, on turha sen jälkeen yrittääkään? No, 25 v ehkä vielä joku voi huolia, mutta sitten enää turha kuvitella, että yhtäkään täysjärkistä sinkkua olisi maailmassa?

Ne jotka ovat sinkkuina vielä 36 v ovat onnettomia luusereita; lahopäitä tai eronneita tai muuten vaan yksinkertaisia, rumia, liian lihavia tai liian laihoja reppanoita, elämän hylkytavaraa?

Niin, eikö se sitten ole sama tehdä kuten poikani 15 vuotiaana tokaisi (nämä ovat niitä teinien kuolemattomia lauseita): JOS VIELÄ 3-KYMPPISENÄ ON ELOSSA, ON SAMA VETÄÄ RANTEET AUKI

koska 30 v jälkeen on elämä ohi.

Vierailija
2/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kolmen lapsen yh, ikääkin jo 37 v ja kyllä vientiä vielä riittää! Juuri olin viime v-loppuna treffeillä ja facebookissa on monta sinkkukaverimiestä, joista kaksi haluaisi myös treffailla. : ) Keep the faith!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

22vuotiaasta.Nyt 36v.

Vierailija
4/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

46-vuotiaan miehen kanssa, jonka löysin baarista. Ystäväni 38-vuotta meni juuri naimisiin saman ikäisen miehen kanssa, jonka löysi baarista. Facebook tuttuni oli löytänyt Puistobluesista juuri jonkun ihanan miehen, ikää 45 vee.

WTF

Vierailija
5/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske siitä... 50 % miehistä ja naisista palautuu elämänsä aikana takaisin vapaille markkinoille, avoliitoista nyt puhumattakaan.

Ranteet auki vai pullo skumppaa uuden suhteen tulevaisuudelle?

Vierailija
6/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kierroksella. Katsotaas sitten kuinka monta vapaata miestä löydät esim. mummotunnelista?! Seksielämä on parasta kun on 40 + tutkitusti!

Vierailija
7/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toisella kierroksella. Katsotaas sitten kuinka monta vapaata miestä löydät esim. mummotunnelista?! Seksielämä on parasta kun on 40 + tutkitusti!

Seksielämäni on ollut hyvää aina,jo 21vuotiaasta.

Vierailija
8/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka eivät tajua, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, muuttuvat sitä ihanemmiksi mitä enemään ikää tulee.

Elämänkokemus tekee ihmisistä äärimmäisen kiinnostavia. Nelikymppiset on ihan aarteita! Riittää keskusteltavaa, seksi on upeeta, on varaa reissata ja harrastaa.

Miehet on nelikymppisinä parhaimmillaan ja usein just vapautuneita toiselle kierrokselle :-). Osaavat puhua ja pussata, kokata ja siivota jne.

Seuraa riittää kyllä, kun on itse avoin ja aktiivinen ihminen.

n39

Vierailija
9/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka toinen avioliitto päättyy eroon ja joka toinen pettää

Joka toinen pohjoiskarjalainen on ollut uskoton. Asia paljastui Karjalaisen verkkolehden nettikyselystä, johon vastasi 382 lukijaa.

Harvalla uskottomuus jää yhteen kertaan. Keskimäärin joka kymmenes pohjoiskarjalainen on ollut uskoton vain kerran elämässään. Miehistä kertalaakiin on tyytynyt lähes kuusi prosenttia vastaajista, kun naisista noin 16 prosentille yksi kerta riitti.

Muutaman kerran uskottomia on ollut lähes joka viides. Useasti uskottomia on ollut joka viides mies ja naisista noin 14 prosenttia.

Tule kymmenen vuoden kuluttua uudestaan!?

nimim. se 43, jolla on uusi 46-vuotias ja ei vois olla ihanampaa, kuin olla romanttisesti rakastunut ja tällä kertaa ihan oikeaan mieheen. Edellinen osoittautui vääräksi 15 vuoden ajassa...

Vierailija
10/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksielämäni on ollut hyvää aina,jo 21vuotiaasta.

tai sitten muuten vaan häipyä.

Vierailija
11/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että siinä vaiheessa kun sinun liittosi on väljähtänyt ja olet lopen kyllästynyt katselemaan miehesi naamaa, me muut saamme kokea ihastumisen ihanaa huumaa :) Kuhertelut ovat vielä edessä päin :)

Vierailija
12/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä idea on se, että köpöttelet jonkun kanssa yhdessä harmaapäisenä iltaruskoon.

Minä olen kolmen lapsen yh, ikääkin jo 37 v ja kyllä vientiä vielä riittää! Juuri olin viime v-loppuna treffeillä ja facebookissa on monta sinkkukaverimiestä, joista kaksi haluaisi myös treffailla. : ) Keep the faith!

Vierailija
13/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan - toisin kuin sinä - tiedostan selkeästi sen, että jokainen kuukauden-kahden kuhertelu vähentää mahdollisuuttani löytää ihmistä, joka haluaisi olla kanssani pidempään.

Harmittaako, AP että siinä vaiheessa kun sinun liittosi on väljähtänyt ja olet lopen kyllästynyt katselemaan miehesi naamaa, me muut saamme kokea ihastumisen ihanaa huumaa :) Kuhertelut ovat vielä edessä päin :)

Vierailija
14/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Faktat on faktoja ja suhteeseen kannattaa suhtautua vakavasti ja nähdä vaivaa, eikä lähteä ensimmäisen ihastuksen matkaan. Vaikeaahan avioliitto on, joten ruususen unelmilla ei pitkälle pötkitä tai sillä, että väittää hyvän seksielämän löytyneen jo 21 veenä. Silloin ei edes tiedä mitä se voi olla parhaimmillaan.

Puoliksi suunniteltu on puoliksi tehty.

Vierailija
15/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen sijaan - toisin kuin sinä - tiedostan selkeästi sen, että jokainen kuukauden-kahden kuhertelu vähentää mahdollisuuttani löytää ihmistä, joka haluaisi olla kanssani pidempään.

Harmittaako, AP että siinä vaiheessa kun sinun liittosi on väljähtänyt ja olet lopen kyllästynyt katselemaan miehesi naamaa, me muut saamme kokea ihastumisen ihanaa huumaa :) Kuhertelut ovat vielä edessä päin :)

Mulla on ollut elämässäni paljon miehiä, mutta silti tälläkin hetkellä kaksikin miestä haluaisi kanssani vakavaan suhteeseen.

Ei se järvi soutamalla kulu.

Vierailija
16/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka toinen avioliitto päättyy eroon

Vierailija - 05.07.11 01:02 (ID 12979063)

Laske siitä... 50 % miehistä ja naisista palautuu elämänsä aikana takaisin vapaille markkinoille, avoliitoista nyt puhumattakaan.

Tuo 50% tulee siitä että jos vuodessa solmitaan vaikka 30 000 avioliittoa ja samana vuonna 15 000 paria eroaa, vaikuttaa siltä että "puolet" eroaa. Totuushan on kuitenkin se, että avioliittoja on satojatuhansia ja tuo 15 000 eroa tulee tästä ryhmästä. Prosenttiosuus siis ei ole PUOLET kaikista avioliitoista vaan puolet suhteessa siihen kuinka paljon avioliittoja vuosittain solmitaan. Todellisuudessa läheskään 50% avioituneista EI siis eroa.

Vierailija
17/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...jotka eivät tajua, että ihmiset, niin miehet kuin naiset, muuttuvat sitä ihanemmiksi mitä enemään ikää tulee.

Elämänkokemus tekee ihmisistä äärimmäisen kiinnostavia. Nelikymppiset on ihan aarteita! Riittää keskusteltavaa, seksi on upeeta, on varaa reissata ja harrastaa.

Miehet on nelikymppisinä parhaimmillaan ja usein just vapautuneita toiselle kierrokselle :-). Osaavat puhua ja pussata, kokata ja siivota jne.

Seuraa riittää kyllä, kun on itse avoin ja aktiivinen ihminen.

n39

Ja ythäkkiä huomaat että suurinosa ikäisistäsi ovat katkeraa ja hyvin ärsyttävää seuraa. Kyllä taas kelpaisi olla 20-vuotias, villi ja vapaa..

Vierailija
18/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset ovat aika isoja, kun olen 44-vuotias ja nyt vasta sitä onkin villi ja vapaa. Katkeruudesta tietoakaan kun uusi elämä pääsee alkamaan. Mun elämäni parasta aikaa. Oikeasti!

Varsinkin kun on ihan rakastunut ja seksiä on useamman kerran päivässä.

Vierailija
19/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja niitä voi sitten jallitella usein parinkin vuoden kuluttua alkuperäisestä vihkimisestä ;-) Moni varattukin lähtee kätevästi mukaan!

Vierailija
20/22 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toiselle kierrokselle.

huomasi vihdoin, kuinka idiotti olet.