Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuukautisalkamisjuhlat

Vierailija
05.07.2011 |

tuttu on järjestämässä lapselleen 11v kuukautisalkamisjuhlat. Kuukautisjuhliin on kutsuttu parikymmentä mm. kummit. Booli on punaista. Tapa on yleinen muualla maailmassa mutta mitä mieltä ootte täällä? Onko teillä ollut kuukautisjuhlia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ällöttävää että kuukautisia pitää juhlia...

Vierailija
2/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo punainen booli kuulostaa jotenkin ällöltä, heh. :D

Voisin kyllä ehottomasti pitää jonkinlaiset Naiseksi kasvamisen juhlat, ja miksei siis ajankohta voisi olla kuukautisten alettua, mutta tuolla nimellä en oikein asiasta innostu. Naiseutta/tyttöyttä voisi olla ihana juhlia! Toki kuukautisten alkaminen on iso juttu, mutta voisiko olla kiero ja vaihtaa nimen, se tökkii. Niin, ja järkkääminen hyvällä maulla!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja silla juhlistanut kuukautisten alkamista, ostanut jonkun lahjan samalla. Ajatuksena etteivät kokisi kuukatisten alkamista inhottavan asiana.

yksi tytöistäni ei ole halunut lähteä 2juhlistamaan" menkkojen alkamistaan ja hänen kanssaan sit vaan juteltiin ja tilattiin pizzaa kotiin.

Vierailija
4/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin varmaan tappanut jonkun jos mun menkkojen alkamista olis tuolla tavalla oikeen suvun kesken juhlittu.

Mulle oli jo liikaa se että äippä kulta kertoi siitä kaikille sukulaisille...Puhelinlangat punaisena soitteli suvun läpi ja mua niin hävetti!!! Olisi edes jättänyt kertomatta mies puolisille sukulaisille mutta ei!!!

Ikää mullakin oli tuo 11v.

Joten varmaan saa tyttö rempukka traumat juhlista

Vierailija
5/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi tuossa iässä ollut kauhistus moiset juhlat.

Tuo äidin kanssa ostoksille ja kaupungille kuulostaa huomattavasti kivemmalta. En usko, että kukaan tuon ikäinen haluaa kuuluttaa kuukautisten alkamista koko maailmalle...

Vierailija
6/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et ei todellakaan.

Vierailija
7/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä itse olisit 11-vuotiaana ajatellut juhlista ja punaisesta boolista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä neljä