Flunssassa ja ihanat kevät säät :(
Ja kuten yleensä, lasten flunssa alkaa olla jo parantunut ja itsellä juuri se pahin vaihe, jossa ei kipulääkekään tukkoista oloa miksikään muuta. Lapset tietysti tahtovat ulos ja kiertelemään leikkipuistoja yms. Eilenkin olimme ulkona koko päivän. Eilisen vielä jotenkin pärjäsin, vaikka flunssa oli jo aika paha. Nyt varmaan täytyy mennä vain pikku ulkopyrähdyksellä ja lastenohjelmilla/peleillä. Onneksi tämä varmaan menee ohi pian.
Onko paljon kohtalotovereita?
Kommentit (3)
tosin lapset ovat hoidossa ja itse olen töissä.
Yöt olen ihan tukossa ja aamulla menee hetken ennenkuin saan itseni auki.
Kävelyllä uskalsin käydä mutta en juoksemaan pysty enkä muutakaan liikuntaa. Oikeen harmittaa kun niin hyvät ilmat ja pitää vaan ottaa rauhallisesti.
Mieluummin näin päin kun sitten kostautuisi.
Muuten on jo ihan ok olo, mutta järkyttävä yskä! Joten kuten pystyn sisällä olemaan, mutta jos menen ulos liikkumaan niin alkaa yskittää niin että en meinaa saada henkeä. Ja koko ajan vaan yskittää, mutta limaa ei irtoa yhtään.
Paitsi mulla on toinen muksuista myos kipeena. Toinen on taynna virtaa ja hyppii seinille kun jo kolme paivaa ollaan sisalla vietetty. Tanaan saan terveen lapsen naapurin kanssa ulkoilemaan kotipihaan. Hurraa ihanille auttaville naapureille!!