Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka kauan sinulla menee 5kg mansikkasatsin pakastamiseen?

Vierailija
04.07.2011 |

Mulla meni 15 min. kokonaisina pakastin ja sokeria vähän päälle.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä ostaneet mmansikoita pakkaseen?

Vierailija
2/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä osta. Miksi ostaisin? Teollisuudessa mansikat pakastetaan ihan sekunnissa ja joku muu säilyttää niistä suurimman osan poissa meidän pakastimesta tilaa. Ostetaan siis surutta pakastealtaasta talvella kotimaisia mansikoita. Ei minusta ollut ainakaan yhtenä vuotena yhtään kalliimpia kuin mitä olisi tullut itse pakastaen. Sit ehkä säästäis rahassa, jos mönkis jonnekin tilalle itse poimimaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotimaisia mansikoita voi ostaa kauppareissulla pakastealtaasta sitä mukaa jos/kun tarvitsee.

Mulle ei ole ikinä auennut vouhkaus mansikan hinnasta tai siitä, milloin on paras hinta-/laatusuhde niitä sinne pakastimeen tunkea.

Vierailija
4/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ollu kalliita. Ostin 2kpl 5kg:n lastikoita a 24,90€. Annoin myyjättärelle 60 euroa ja hän antoi mulle takaisin 33 euroa. Otin vaihtorahat, mansikat ja lähdin tyytyväisenä kotiin :). Myyjätyttö ihan laskimella laski kaikki yhteen ja vähennyslaskut...

Vierailija
5/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siinä menee aikaa kun ne kerää. kerään suoraan pellolta rasiaan ja kotona rasiat pakkaseen. 3e kilo, :)

Vierailija
6/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole, enkä osta. Miksi ostaisin? Teollisuudessa mansikat pakastetaan ihan sekunnissa ja joku muu säilyttää niistä suurimman osan poissa meidän pakastimesta tilaa. Ostetaan siis surutta pakastealtaasta talvella kotimaisia mansikoita. Ei minusta ollut ainakaan yhtenä vuotena yhtään kalliimpia kuin mitä olisi tullut itse pakastaen. Sit ehkä säästäis rahassa, jos mönkis jonnekin tilalle itse poimimaan.

Vierailija
7/7 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pilkoin mansikat rasioihin, niin menee pienempään tilaan.

Itse pakastetut on ihan eri laatuisia kuin en kaupasta talvella pussissa ostetut. Maku on ihan eri planeetalta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä