Reidet hiisaa yhteen kavellessa, onko laskin merkki??
Kommentit (4)
jalat takerru yhteen ja kaadu naamalleen. Ajattelin siinä kohdassa että oi voi, onko tämä tottakaan. Mietin vaan, että suhiseeko ne laastarit, mutta en kehdannut kysyä.
niissä kamalissa trikoohousuissa vai mitkä ne lie on. Ne makkarankuoret kuitenkin. Pahimmat on valkoiset yli 100-kiloisella ja leopardikuvioiset 70-vuotiaalla. Muihin on jo silmä tottunut.
mutta se, että reisien sisäpinnat osauvat toisiinsa ei tietenkään ole merkki siitä, että on läski. Jonkun mielestä on jopa rumaa, jos reisien väliin jää kolo. Jonkun toisen mielestä taas ei.
Mutta käytännössä kyse on vain reisien muodosta- minulla ne suhisivat silloinkin, kun oli 49 kiloa eli käytännössä liian laiha (pituutta kun on 170).
Mitäs teet, kun luoja on luonut leveäperseiseksi ja pyöreäreitiseksi, toisaalta elän ihan tyytäväisenä, sillä vastapainona vyötärö on amppari. Ainoa ilkeä juttu on juuri tuo reisien toisiinsa vastaan hankaus kuumalla. Jos on mekko päällä. Mutta kyllä sen kanssa elää...
jalat takerru yhteen ja kaadu naamalleen. Ajattelin siinä kohdassa että oi voi, onko tämä tottakaan. Mietin vaan, että suhiseeko ne laastarit, mutta en kehdannut kysyä.
mulla aina osunu yhteen enkä voi käyttää hameita jos kävelen paljon. malli on vaan sellanen, olin sitte hoikka tai normaalipainossa, lihava en ole ollut koskaan.