Mies vetänyt vaali vodkaa ja viskiä koko päivän. Huomenna bussin rattiin klo 6.00
Koska hänen pitää lopettaa, että voi mennä rattiin aamulla? Itse sanoo että klo 23.00.
Kommentit (35)
Itse veikkaisin, että ennen klo 1.00 pitää lopettaa.
Taitaa tehdä orpot huomenna. Muistakaa, eka saikkupäivä on palkaton.
Voi hyvä ihme sentään. Onneksi ei tarvitse huomenna mennä töihin bussilla.
Tunnissa palaa yksi annos, eli riippuu juomatahdista. Ei välttämättä tarvitse lopettaa ollenkaan.
Liekkö siellä venäjällä niin väliksi.
Meillä on samalainen tapaus. Tirskuu posket punaisena rasvasta ja tinaa snapseja ja kulauttaa samalla suolakurkun kyytipojaksi alas. Haukkaa sipulia toisinaan. Silmät seisoo päässä ja tirskuu, kun ehdotin että nyt pitää lopettaa.
Äejjj vvijielä toteaa ja tirskahtaa nauruun. Meinasi pyörähtää kuperkeikalla alas tuvan pöydältä seljälleen. Viinan haju tunkee parinmetrin päähän ja on tukkakin märkä hiestä tai rasvasta. Aina kun juo niin hiukset menee huonoon kuntoon.
- Bussifirmoilla on pääasiassa nollatoleranssi alkoholiin ja turvallisuutta valvotaan alkolukoilla. HU
Vierailija kirjoitti:
- Bussifirmoilla on pääasiassa nollatoleranssi alkoholiin ja turvallisuutta valvotaan alkolukoilla. HU
Fiksu ottaa selvänä muutaman ilmapallon täyteen ja lämmittää ne ennen ajoa.
Vierailija kirjoitti:
On niin matalasti palkattu ala että ei voi vaatia nollatoleranssia.
Noissa matalapalkka-alan hommissa ollaan aina päissään ja ties missä. Ei niitä kukaan jaksa selvinpäin tehdä.
Siitä olen varma.
Ap on sitten vastuussa jos mies ajaa kolarin tai jalankulkijan yli.
Älä ny jäkää kun toinen viettää kivaa iltaa!;)
Ei sentään ole mikään lentokapteeni.
Onneks ei työt oo stressannu vuosiin. Saan olla jurrissa kaikkina aikoina ja niin olenkin. Nyt olen erityisen päissäni koska jännitän vaaleja. Tein jo Orpot ja tuli ripulit housuun. Vaimo ei jaksa enää pestä paskaisia kalsareita niin dumppasin ne ikkunasta pihalle ja otin kaapista vähän käytetyt.
M63
Juon minäkin, mutta töissä tarvitsee olla vasta yhdeksältä, ja tiedossa on vain läppärin näpyttelyä. Bussilla saa pahaa jälkeä aikaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvä ihme sentään. Onneksi ei tarvitse huomenna mennä töihin bussilla.
APn ukko kuskaa itse työkseen niitä muita töihin.
Olen ollut jurrissa monet kerrat ,ja aamulla lanssin rattiin.
Nyt olen muissa hommissa, ja jurrissa edelleen joskus.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on samalainen tapaus. Tirskuu posket punaisena rasvasta ja tinaa snapseja ja kulauttaa samalla suolakurkun kyytipojaksi alas. Haukkaa sipulia toisinaan. Silmät seisoo päässä ja tirskuu, kun ehdotin että nyt pitää lopettaa.
Äejjj vvijielä toteaa ja tirskahtaa nauruun. Meinasi pyörähtää kuperkeikalla alas tuvan pöydältä seljälleen. Viinan haju tunkee parinmetrin päähän ja on tukkakin märkä hiestä tai rasvasta. Aina kun juo niin hiukset menee huonoon kuntoon.
Onko hänkin bussikuski?
No ei riitä tod. Nyt heti pitää lopettaa. Ehtii palaan 6 annosta.