Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mille alalle? Matikka tytöllä torkkarissa 6.

Vierailija
04.07.2011 |

Ehkä siivoja?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Jyrkillä ollut sama numero?

Vierailija
2/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..sairaanhoitaja, matikan numero ylä-asteella 6.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jokin häntä kiinnostava ala?

Vierailija
4/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vaatesuunnittelija.

Vierailija
5/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli matikka 6 lukion päättötodistuksessa. Pääsin opiskelemaan kaupallisia aineita alan arvostetuimpaan amk:hon. Olen nykyään hyvin menestyvä myyntitykki:)

Vierailija
6/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei kenenkään kovin pienen todistusta vielä ammatinhaku mielessä syynätä. Vai onko tyyliin abivuosi alkamassa?

Jos on oikeasti ammatinvalintakeskustelut käynnissä, kannattaisi ehkä miettiä mitä se tyttö haluaa ja mistä on kiinnostunut, missä on hyvä. Aika julmaa noin vaan sanoa, että siivojaksi ehkä vaan on mahiksia. Ei kai sillä matikalla oikeesti ole väliä, jos ei aio nimenomaan hakea jonnekin insinööriopintoihin.

Vierailija
7/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöillä on helppoa ja aina vaihtoehto olemassa....

Pitää ittensä nättinä, perseen tiukkana ja ottaa rikkaan miehen. Ei tarvi koulun kiinnostaa.

Vierailija
8/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nykyisin toimin teollisuudessa ostajana...valmistuin amk:sta tradenomiksi ja olen aina tehnyt "inssin" hommia kaupallisella koulutuksella. Olin umpisurkea matikassa ja ikinä musta ei tulisi inssiä kun en pääsisi matematiikasta läpi :/ mutta ei se ole uraani haitannut, vaikka en derivointia yms. osaakkaan niin perusmatikkapäätä on sen verran että teen käytännössä ihan samaa työtä kuin insinööritkin ( niinkuin insinöörin tutkinto olisi joku meriitti )

Vierailija
9/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten olis puutarha-ala, siinä saa tehdä ja suunnitella? tai sitten joku taiteellinen, mitä harrastelee?

Vierailija
10/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt hän on optikko.

Vierailija
11/11 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa aikoinaan nimenomaan matikka kutosta, joskus seiskaakin, mutta muuten kielet, taideaineet ja liikunta ysiä ja kymppiä. Ei kannata liikaa juuttua yhteen numeroon, ei ainakaan murehtia lapsen kuullen, mitähän hänestä tulee, kun on tuollainen numero. Monesti sitä paitsi lapsi saattaa olla hyvinkin välkky esim. avaruudellisessa hahmottamisessa, luovassa ongelmanratkaisussa tms. matemaattista ajattelukykyä vaativassa, vaikka koulumatikka näyttäisikin "huonolta". Itse ainakin olin niin onnekas, että olisin päässyt opiskelemaan joka paikkaan, mihin hain kutosen matikallani; esim. opettajaksi ja fysioterapeutiksi. Kannattaa tosiaan panostaa mielenkiinnon kohteisiin ja onnistumisen elämyksiin:) T. Äidinkielenope

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi