Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaipaan yhtä miestä niin paljon, että

Vierailija
04.07.2011 |

sattuu ihan fyysisesti. En tiedä mistä tämä tunne kumpuaa, sillä olemme toisillemme ihan vieraita, tapaamme kuitenkin päivittäin erään asian yhteydessä. Meidän välillä on vain pitkiä katseita, ei muuta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

samaa, mitä säkin oot kokenut?

Toivon sulle eheyttä ja kaikkea hyvää ihmissuhteisiisi :)

Vierailija
2/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa. Olen siis täysi sika ja lumppu. En ymmärrä miten näin pääsi edes käymään? t. ap

niin kauan kuin et teee mitään asian edistämiseksi. Been there, kuten moni muukin. Se menee ohi, kuukaudessa - vuodessa - kymmenessä vuodessa - haudassa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa. Olen siis täysi sika ja lumppu. En ymmärrä miten näin pääsi edes käymään? t. ap

niin kauan kuin et teee mitään asian edistämiseksi. Been there, kuten moni muukin. Se menee ohi, kuukaudessa - vuodessa - kymmenessä vuodessa - haudassa ;)

mutta en tiedä, mitä tapahtuu jos ajaudumme lähelle toisiamme...Tiedän kyllä, että olisi helpompaa vaan lopettaa pilvilinnoissa eläminen ja keskittyä perheeseeni ja mieheeni, mutta en ilmeisesti sitten halua, kun vaan mietin tätä toista miestä. Miten muut olette päässeet eroon tällaisista ajatuksista?

Vierailija
4/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee ohi, kuukaudessa - vuodessa - kymmenessä vuodessa - haudassa ;)

Niin siitä siis pääsee eroon.

Vierailija
5/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta en tiedä, mitä tapahtuu jos ajaudumme lähelle toisiamme...Tiedän kyllä, että olisi helpompaa vaan lopettaa pilvilinnoissa eläminen ja keskittyä perheeseeni ja mieheeni, mutta en ilmeisesti sitten halua, kun vaan mietin tätä toista miestä. Miten muut olette päässeet eroon tällaisista ajatuksista?

Et voi päättää lopettaa ihastumistasi, mutta tee itsellesi selväksi, että se ei siitä etene. Jos taas haluat edetä, se on toinen asia ja ole valmis seurauksiin. Älä pane asioita minkään kohtaslon tai vetovoiman piikkiin, sinä olet se, joka näistä päättää, puoleen ja toiseen.

Kuten sanoin, asia laimenee. Se voi aktivoitua uudelleen ja kihelmöidä taas jonkin aikaa, mutta jokainen kerta menee nopeammin ohi ja vaivaa sinua vähemmän (surullista tavallaan, mutta niin se vaan menee). Näin siis, jos et ruoki tunnetta aktiivisesti, fyysisestä kontaktista puhumattakaan.

Itselläni on mennyt näin pian viisi vuotta (tosin ei ihan platonisissa merkeissä, vaikkei seksiä olekaan ollut, ja muutenkin kontaktia on ollut kaverihengessä aika paljon). Nyt alkaa olla tunne, että tilanne on normaalimpi, mutta jos tulisi (taas) jotain säätöä humalan innostamana, se taas nostaisi asiaa pintaan.

Jostain syystä minulla suhde omaan mieheen on ollut hyvä ja normaali koko ajan. Ehkä siksi, että mitään varsinaista pettämistä ei ole ollut.

Vierailija
6/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisiko tehdä asialle jotakin? Vai onko hidasteena että toinen on varattu?

Vierailija
7/7 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse naimisissa. Olen siis täysi sika ja lumppu. En ymmärrä miten näin pääsi edes käymään?

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi