Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITÄ HAITTAA, jos saksalaiset leiriytyvät mökkipihalle?

Vierailija
14.07.2011 |

Kuka kuolee siitä? Millaista peruuttamatonta vahinkoa tapahtuu? Pyhän suomalaisen pyhää mökkirauhaa loukataan, so what? Jo sitä tilaa ja rantaa riittää. Jos minun rantaani olisivat tulleet, olisin toivottanut ystävällisesti tervetulleeksi. EMME ME OLE MAAILMANOMISTAJIA.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sakut ois nuotiopuuhissaan vahingossa polttaneet sen mökin tai laiturin? Oisko eri ääni kellossa?

Vierailija
2/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis omalle mökkirannallesi, kun et ole sattumoisin paikalla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäisitkö jos 20 suomalaista karavaanaria leiriytyisi tosta vaan, kysymättä lupaa sun mökkipihaasi? Paistelisi ruokia sinun halkopinostasi ottamilla puilla ja uisi rannassasi? Sepä hauskaa. Ilmoitapa missä mökkisi on *pakkaa teltan ja lomailukamat*

Vierailija
4/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuotio tehtäisiin luultavasti siitä puusta, mikä lähinnä ilman vaivaa olisi saatavilla, poltettaisiin vaikka se uusi vaivalla tehty terassi. mikäs siitä, tervetuloa vaan.

Vierailija
5/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, tietäisi, mitä haittaa on.

Vierailija
6/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi ollut ikävä homma häätää ensin suuri porukka pois. Aikaa olisi kulunut omasta illanvietosta.

Paljon vaivaa jälkien siivoamisessa.

En usko, että ap:llä on mitään tietoa mökin omistamisesta ja hoitamisesta.

Vierailija
7/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalon asukas nyt ei varmaan asiaa oikein ymmärrä "sinnehän ne hulahtaa näkymättömiin kun vessan vetää"

Vierailija
8/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos sakut ois nuotiopuuhissaan vahingossa polttaneet sen mökin tai laiturin? Oisko eri ääni kellossa?

Vierailija
9/15 |
14.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua haittaisi jos mun mökille tulisi kutsumattomia vieraita ja vieläpä niin röyhkeitä että eivät poistuisi pyynnöistä huolimatta.

Ihan siksi että pyöritä mitään majataloa vaan omalla rahalla ja vaivalla hankittua ja hoidettu mökki on ihan kuten oma asuntokin, omaa yksityisaluetta.

Vierailija
10/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET VOI OLLA TOSISSASI?? Ihan oikeesti,vain hlö jolla ei ole mitään käsitysta siitä mikä on toisen omaa ja miten toisen omaa pitää kunnioittaa, voi edes leikillään kommentoida noin! Kommentista paistaa läpi, että kyseessä on vapaan kasvatuksen saanut 80-luvulla syntynyt

lapsi jota ei ole kasvatettu ja opetettu kunnioittamaan toisten yksityisyyttä ja omaisuutta ja luontoa. Kuulunet siihen sakkiin joka heittää kaikki roskat luontoon siellä liikkuessan, marjastaa toisten ikkunan alla ja kalastaa veneestä toisen laiturin edessä asukkaiden ollessa mökkipihallaan...ihan tyypillistä nuorisomeininkiä kun millään ei ole mitään väliä!

Vierailija
11/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes saksalaisia. Minä haluan, että voin mennä mökilleni niin, että tiedän mikä sielä odottaa, jos haluaisin viettää lomani vieraiden jätöksissä, niin en olisi mökkiä hommannut ollenkaan, vaan olisin leirintä alueilla ja vuokramökillä, jotka muuten ovat saksalaistenkin käytössä, kunhan vaan varaavat tilat ja maksavat niistä.

Ihanaa mennä mökille, kun wc on täynnä saksalaisten paskaa ja roskapussit odottaa, että minä hävitän ne. samoin pilkotut polttopuut on poltettu.

Vierailija
12/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eteiseesi nukkumaan ja asustamaan mitä se haittaa?

Varsinkin, jos et ole kotona.

Vierailija
13/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin ap:tä ilman muuta provona, jollen olisi lukenut muitakin vastaavia mielipiteitä.

Siis tällaisilla ihmisillä ei tasan ole mökkejä, jos heitä ei vaivaa kun joku leiriytyy omalle kuistille ;)

Vierailija
14/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks mun saksalainen kaveri haluais tulla telttaileen porukalla.

Vierailija
15/15 |
04.08.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on häät tulossa, ja jonnekin pitäisi majoittaa miehen sukulaisia, joita on anopin vaatimuksesta pitänyt kutsua, ja joukossa monta, jotka ottaa aina liikaa. Saako ne tulla teidän mökkipihalle pitämään jatkoja?

Aamulla saat sitten siivota oksennukset, kuset, paskat ja kaatuneet kaljat ja pullot. Ne ei siivoa.

Emmehän me omista maailmaa...yhden mökin vain.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi kolme