Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ärsyttääkö muita valko-beige-mukavanha-sisustus?

Vierailija
04.07.2011 |

Tavisten sisustusblogeja lukiessa törmää jatkuvasti täysin identtisiin sisustuksiin: valkoisia mukavanhoja huonekaluja, beigeä, tekstejä seinillä/purkeissa/tauluissa/vessapytyissä ja ties missä.

Pahinta tässä on lastenhuoneet. Ei ainuttakaan lelua missään, hyllyillä on viivottimella tehdyt asetelmat, jossa puukirjain, nalle ja henkarissa roikkumassa vanha mekko.

Ja sitten muut mammat kommentoi, miten hyvä sisustussilmä voikaan olla. En ymmärrä tätä persoonattomuutta, kun jokaisella on sama linja. Mitä silmää siihen tarvitsee? Rahalla saa.

Yöks, en kestä enää hetkeäkään näitä "sisustajia".

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on itselläkin maalaisr5omantiikkaa yhdistettynä moderniin mutta meillä on myös vanha talo puuliesineen. Meidän vanhat huonekalut on kyllä tosin sitten myös oikeasti talonpoikaisantiikkia, ei tekovanhoja. Jossakin peruskerrostalossa se tietty tuntuu hieman hassulta. Kliinisen modernia tyyliä kammoan, se on minusta ihan hirveä.

Vierailija
42/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ärsytä, kun en seuraa tuon tyyppisiä blogeja eikä sisustus tunge omaan kotiini!

Jokaisella saa olla sellainen kolmetoista-tusinaan sisustus kuin haluaa, kaikesta ei tarvitse tykätä. Meillä on ihan erityyppinen sisustus eikä siitäkään varmasti suurin osa tykkää yhtään (en onneksi kirjoita siitä blogiin).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin aina ajatellut että haluan pelkkää valkoista, valkoiset seinät ja mahd. paljon vaaleaa kalustusta. Nyt kun vihdoin saimme ostettua oman asunnon, olin varmaan sitten saanut blogeista ja muista jo yliannostuksen valkoista. :D Nyt meillä on vanhempien makuuhuoneessa turkoosi seinä ja lastenhuoneessa oranssi. Yllätin itsenikin. Ja tykkään näistä ihan älyttömästi!

Sitä en tiedä miten ajatonta tää on, mutta nyt ainakin tykkään.

Ja muuten, eikös ajattoman sisustuksen saa niin että hankkii sitä pikkuhiljaa eikä kaikkea kerralla. Meillä on mm. harmooni 20-luvulta, puutuoli 60-luvulta, lipasto 70-luvulta, sänky 80-luvulta jne. Jonkun mielestä varmaan sekasotku, mutta omasta mielestäni sillä tavalla ajaton että kun olen noita jaksanut katsella jo aika kauan niin jaksan varmaan vastakin.

Vierailija
44/47 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi viherkasvit ja hiukan pinkkiä.

En pidä väreistä, en ainakaan kirkkaista sininen, keltainen ja oranssi.

Mun kotien värit on pakko olla rauhoittavia ja pidemmän päälle värit saa mut voimaan pahoin.

Turkoosia on hiukan makkarissa.

Vierailija
45/47 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se on mielestäni hoidettu oikein: http://theeditorspicks.blogspot.fi/

Vierailija
46/47 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras tapa hakea vaikutteita omaan sisutukseen on kattoa sisustus suunnittelijoiden sivuilta niiden suunnittelemia kohteita. Sieltä saa hyviä ideoita. Jotkut osaavat nimittäin vielä suunnitella persoonallisia koteja.

Tässä mun mielestä muutama hyvä linkki:

www.ppinteriordesign.fi

www.jenniferpostdesign.com

Vierailija
47/47 |
24.10.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä paras tapa hakea vaikutteita omaan sisutukseen on kattoa sisustus suunnittelijoiden sivuilta niiden suunnittelemia kohteita. Sieltä saa hyviä ideoita. Jotkut osaavat nimittäin vielä suunnitella persoonallisia koteja.

Tässä mun mielestä muutama hyvä linkki:

www.ppinteriordesign.fi

www.jenniferpostdesign.com

siis nämä:

http://www.ppinteriordesign.fi

http://jenniferpostdesign.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kolme