Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin inhoan miehen lasta...

Vierailija
03.07.2011 |

On meillä nyt loma-aikaan pidemmän jakson ja näin kolmantena päivänä (josta suurimman ajan päivästä olin poissa kotoa) ihan totaalisesti meinaa kilahtaa.

8v poika kyseessä. Sotkee, vänkää pelaamista jatkuvasti, kököttelee nurkassa, ei käy ikinä ulkona, ei kavereita (tosin hänen seurassaan ei oikein kukaan viihdykään!), kuiskailee puhuessaan tai sitten vastaavasti riehuu älyttömyyksiä... lääkkeet ovat onneksi lieventäneet ylivilkkautta ja tic-oireita (yltiö pahat ja inhottavat).

Mä en vaan pysty enää suhtautumaan tuohon eliöön enää järkevästi... hernee kaivautuu nenään jo pelkästään siitä, että käy vessassa niistämässä nenäänsä ja jättää paperit pitkin pöytiä. Ja jos edes yrittää laittaa niitä roskiin, heittää ne 'sinnepäin' eikä välitä jos menee ohi. Äskenkin keräsin useamman kourallisen käytettyjä tolloja kaapin täydeltä (jossa roskis on). Ja tavallista on sekin että hammastahnaa on pesun jälkeen lattialla, seinissä, lavuaarin ulkopinnassa, kaapin ovissa.. lisäksi pöytä ja lattia on veden valloittama.

Oon ihan täynnä tätä... juu, sanokaa lasten vihaajaksi. Se minä varmaan olen. Olkaa hyvät ja hakekaa vaan pois tuo ällötys.

Kommentit (88)

Vierailija
81/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kysehän on miehen lapsesta ja jos yhteiselo ei suju...niin lienee paras vaihtoehto, että mies asuu ne hetket kun lapsi on hänen kanssaan niin vaikkapa sitten kaksin vuokraamassanne yksiössä tai vastaavassa eli ette elele uusio perheenä. lspsella on kuitenkin oikeus isäänsä, eikä barmaan laittas pahaksi kun sais isänsä huomion itselleen kokonaan niiksi hetkiksi kun on isänsä vastuulla

Vierailija
82/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä nimettömänä haukkuu lasta, joka on tilanteeseensa täysin viaton? Minusta kertoo hyvin paljon "aikuisesta", joka illittää jollakin palstalla nimettömänä pienestä lapsesta ja nimittelee tätä. Luuletko että ap olisi tehnyt samanlaisen avauksen omasta lapsestaan? Epäilen suuresti. Mutta ilmeisesti on hyväksyttävää nimitellä toisten lapsia, käyttää alatyylisiä nimittelyjä jne. En mä kyllä oikeasti ketään noin dorkaa tunne, asioista voi toki puhua suoraan, mutta senkin voi tehdä fiksusti. Taitaa olla sulle ja ap:lle tuntematon tapa?

katsos kun pelkkä vitutus yhteen asiaan ei aina tarkoita sitä, että on terapian tarpeessa. Välillä jokaisen ihmisen (ei koske sinua?) pitää päästellä höyryjä oikein kunnolla. No jaa, silloin ei kovinkaan moni välttämättä säästele sanojaan. Eikä tarvitsekaan tällaisella sivulla. On tällä palstalla btw ollut aloituksia omistakin erityislapsista, joihin palaa pinna. Ketä se "toisten lasten nimittely" tällä palstalla oikein loukkaa? Jos joku ottaa henk.koht. jonkun jutun täältä, niin ei kannata tänne tulla. On täällä kuitenkin melkolailla pahempiakin aloituksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että täällä nimettömänä haukkuu lasta, joka on tilanteeseensa täysin viaton? Minusta kertoo hyvin paljon "aikuisesta", joka illittää jollakin palstalla nimettömänä pienestä lapsesta ja nimittelee tätä. Luuletko että ap olisi tehnyt samanlaisen avauksen omasta lapsestaan? Epäilen suuresti. Mutta ilmeisesti on hyväksyttävää nimitellä toisten lapsia, käyttää alatyylisiä nimittelyjä jne. En mä kyllä oikeasti ketään noin dorkaa tunne, asioista voi toki puhua suoraan, mutta senkin voi tehdä fiksusti. Taitaa olla sulle ja ap:lle tuntematon tapa?

katsos kun pelkkä vitutus yhteen asiaan ei aina tarkoita sitä, että on terapian tarpeessa. Välillä jokaisen ihmisen (ei koske sinua?) pitää päästellä höyryjä oikein kunnolla. No jaa, silloin ei kovinkaan moni välttämättä säästele sanojaan. Eikä tarvitsekaan tällaisella sivulla. On tällä palstalla btw ollut aloituksia omistakin erityislapsista, joihin palaa pinna. Ketä se "toisten lasten nimittely" tällä palstalla oikein loukkaa? Jos joku ottaa henk.koht. jonkun jutun täältä, niin ei kannata tänne tulla. On täällä kuitenkin melkolailla pahempiakin aloituksia.

aikamoista roskasakkiporukkaa täällä tosiaan pyörii.

Vierailija
84/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään roskasakkia, että avautuu tunteistaan :)

Vierailija
85/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenestäkään roskasakkia, että avautuu tunteistaan :)

ajattelumallissaan ja tavoissaan mitään väärää. Hoitoon kannattaisi ap:n mennä, muutenhan tuosta ei tule mitään. Surullista että kaikenlaiset rupeavatkin perhettä perustamaan.

Vierailija
86/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 v:n sotkeminen "kuuluu ikään". Jopa monet aikuiset ovat varsin sotkevaisi, ellet ole huomannut sitä aikaisemmin.

hän sotkee mutta se kuuluu ikään. 8-v:ltä pitäs jo odottaa käyttäytymistä ja tiettyä järkeä, mutta tällä yksilöllä ei ole kyllä mitään liikettä pääkopan sisällä. ap

Kyllä 8-vuotiaan pitäisi osata käyttäytyä. Ei niin kovin kauan sitten 8-vuotiaat pitivät huolen pienemmistä sisaruksistaan ja tekivät kotitöitä. Minun isoäitini on lähetetty 8-vuotiaana toiselle puolen Suomea piiaksi, siis ihan töihin eikä siitäkään niin kovin kauan aikaa ole. Että kyllä nykypäivän 8-vuotiaan pitäisi osata omat jälkensä korjata. Toki erityislapsi on erityislapsi eikä häneltä voi vaatia ihan samaa kuin "normaalilta". Mutta tässäkin yleistettiin kaikki 8-vuotiaat pikkulapsiksi.

Missä iässä sinun mielestäsi lapsi oppii siivoamaan omat jälkensä? Jos 8-vuotias on liian nuori siihen? Sitten 18-vuotiaana? Vai vaimo siivoaa sitten aikuisena?

Vierailija
87/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tytärtä. Ihme tihrustaja, itkee pillittää, ei puhu, ei syö. Ja on rumakin kaiken lisäksi ja nimetty koiran nimellä. Hyi mikä lapsi. ikää 7v

En vain voi sille mitään etten pidä tytöstä vaikka kuinka yritän :(

Vierailija
88/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..kommentteja siitä, mitä mies tekee lapsen ollessa teillä? Ap kuulostaa siinä määrin katkeralta, että veikkaan hänellä olevan vastuu lapsen "äitinä" olemisesta, mikä varmaan lisää ärsytystä. Erityislapsen kanssa voinee olla haastavaa joka tapauksessa, ja erityisesti nyt kun lapsi ei edes ole oma. Muista ap silti, että lapsi se 8-vuotias edelleen on, ja aikuisilla on hänestä vastuu. Toki ymmärrän kuvailustasi, että tilanne on varmasti sinulle hankala.

8-vuotiaan roskaamisesta ym. Joo, totta kai 8-vuotiaan pitää osata kaikki normaalit käytöstavat ja siisteys jutut. Mutta, tässä oli kyse erityslapsesta, jolta ei varmaan voi ihan "normaalia" vaatia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yksi