Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä niin inhoan miehen lasta...

Vierailija
03.07.2011 |

On meillä nyt loma-aikaan pidemmän jakson ja näin kolmantena päivänä (josta suurimman ajan päivästä olin poissa kotoa) ihan totaalisesti meinaa kilahtaa.

8v poika kyseessä. Sotkee, vänkää pelaamista jatkuvasti, kököttelee nurkassa, ei käy ikinä ulkona, ei kavereita (tosin hänen seurassaan ei oikein kukaan viihdykään!), kuiskailee puhuessaan tai sitten vastaavasti riehuu älyttömyyksiä... lääkkeet ovat onneksi lieventäneet ylivilkkautta ja tic-oireita (yltiö pahat ja inhottavat).

Mä en vaan pysty enää suhtautumaan tuohon eliöön enää järkevästi... hernee kaivautuu nenään jo pelkästään siitä, että käy vessassa niistämässä nenäänsä ja jättää paperit pitkin pöytiä. Ja jos edes yrittää laittaa niitä roskiin, heittää ne 'sinnepäin' eikä välitä jos menee ohi. Äskenkin keräsin useamman kourallisen käytettyjä tolloja kaapin täydeltä (jossa roskis on). Ja tavallista on sekin että hammastahnaa on pesun jälkeen lattialla, seinissä, lavuaarin ulkopinnassa, kaapin ovissa.. lisäksi pöytä ja lattia on veden valloittama.

Oon ihan täynnä tätä... juu, sanokaa lasten vihaajaksi. Se minä varmaan olen. Olkaa hyvät ja hakekaa vaan pois tuo ällötys.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki keillä on tonikäisiä lapsia niin tietää ettei ne roskat mene aina roskikdseen eivätkä pyykit pyykkikoriin! Ei muuten mene isommiltakaan!

Kyl jotkut ihmiset tekee kaikesta niin vaikeeta..

kasvakaa aikuisiks ja kasvakaa äideiks.

..ai. Meidän 5 ja 3 -vuotiaat pojat osaa jo lajitella energia- ja kaatopaikkaroskatkin. Illalla lajittelevat myös likaiset vaatteet pykkikoriin ja vielä käyttökelpoiset omaan koriin valmiiksi seuraavaa päivää varten. Mutta meillä töissä ei osaa aikuiset ihmisetkään. Taitaa siis olla ihan jostain muusta kuin iästä kiinni.

terveisin.nimim. "en ilmeisesti tarpeeksi aikuinen ja äiti, kun olen lapsilleni jo moisia tapoja kyennyt opettamaan?"

Vierailija
2/88 |
04.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei miehen tai naisen entiset lapset kelpaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tytärtä. Ihme tihrustaja, itkee pillittää, ei puhu, ei syö. Ja on rumakin kaiken lisäksi ja nimetty koiran nimellä. Hyi mikä lapsi. ikää 7v En vain voi sille mitään etten pidä tytöstä vaikka kuinka yritän :(

Oletko sanonut miehellesi että onpa sulla ällöttävä ja vittumainen lapsi? Mitä otit miehen puolisoksesi???? Jos et ole tajunnu niin uusioperheissä otetaan koko paketti, ei voi valita että otanpa vain tuon miehen. Olet varmaan itse tosi kaunis ja viehättävä.

Kun olen mieheni kanssa alkanut seurusteleen, oli tyttö n. puoli vuotias. Hoidin lasta kaikella rakkaudella ja hellyydellä mitä vaan ihminen voi. Mutta kun tyttö tuli n 3v ikään, käytös muuttui ja hänestä tuli tämä kyseinen pillittäjä. Mitä hänen nimeen ja ulkonäköön tulee, niistä en ole koskaan pitänyt, sietänyt kylläkin.

Olen mieheni kanssa puhunut asiasta, koska hänhän näkee aivan samat asiat kuin minäkin ja olemme tulleet siihen päätökseen, että tapaamisia harvennetaan.

Olen itse ihan keskiverto suomalainen. Sopusuhtainen ja vielä ainakin on viehätysvoima tallella. Ihmettelen kovasti lapsen ulkonäköä, koska hänen äiti on ihan nätti ja isäkin komea, että miten tytöstä on voinut tulla tuommoinen.

ja niille jotka epäilee, niin meillä on yhteisiä lapsia miehen kanssa kaksi ja itselläni on poika aikasemmasta liitosta.

Vierailija
4/88 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni tytärtä. Ihme tihrustaja, itkee pillittää, ei puhu, ei syö. Ja on rumakin kaiken lisäksi ja nimetty koiran nimellä. Hyi mikä lapsi. ikää 7v En vain voi sille mitään etten pidä tytöstä vaikka kuinka yritän :(

Oletko sanonut miehellesi että onpa sulla ällöttävä ja vittumainen lapsi? Mitä otit miehen puolisoksesi???? Jos et ole tajunnu niin uusioperheissä otetaan koko paketti, ei voi valita että otanpa vain tuon miehen. Olet varmaan itse tosi kaunis ja viehättävä.

Kun olen mieheni kanssa alkanut seurusteleen, oli tyttö n. puoli vuotias. Hoidin lasta kaikella rakkaudella ja hellyydellä mitä vaan ihminen voi. Mutta kun tyttö tuli n 3v ikään, käytös muuttui ja hänestä tuli tämä kyseinen pillittäjä. Mitä hänen nimeen ja ulkonäköön tulee, niistä en ole koskaan pitänyt, sietänyt kylläkin.

Olen mieheni kanssa puhunut asiasta, koska hänhän näkee aivan samat asiat kuin minäkin ja olemme tulleet siihen päätökseen, että tapaamisia harvennetaan.

Olen itse ihan keskiverto suomalainen. Sopusuhtainen ja vielä ainakin on viehätysvoima tallella. Ihmettelen kovasti lapsen ulkonäköä, koska hänen äiti on ihan nätti ja isäkin komea, että miten tytöstä on voinut tulla tuommoinen.

ja niille jotka epäilee, niin meillä on yhteisiä lapsia miehen kanssa kaksi ja itselläni on poika aikasemmasta liitosta.

Miksi, miksi ihmeessä KUKAAN haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa ja vielä lapsiakin tehdä?? Ei lapsen ulkonäkö, nimi ja käytös miellytä niin harvennetaanpa tapaamisia. KUVOTTAVAA!! Selvästikin vastaaja on saman henkinen, joten vakka on kantensa valinnut. Etova pariskunta, lapsianne käy sääliksi... Tosin miehen seuraava varmaan inhoaa samalla tavalla sinun ruikuttavia jälkeläisiäsi ja mies kiltisti sitten harventaa tapaamisia. Kyllä lapsen saamiseen ihan oikeasti pitäisi joku lupa hankkia ettei kaikki todellakaan saisi lisääntyä!

Vierailija
5/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset sotkee, niin se vaan menee. Ja samaa asiaa saa sanoa miljoonakertaa

Vierailija
6/88 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se lapsi ole ollut 1v. kun vanhemmat erosi? Eli sillä ei ole mitään muistikuvia koko tapahtumasta, ja muutenkin olisi hyvin epätodennäköistä, että niin pitkän ajan jälkeen olisi jotain lässynlässyn-ero-traumoja.

P.s Lopeta lässytys.

Vaikka ero olisi tapahtunut kun lapsi on vuoden niin ei se tarkoita etteikö lapsi voisi kärsiä siitä, että vanhemmat eivät asu yhdessä. Tuon ikäinen ei muista mitään huonoa vanhempiensa erosta mutta tiedostaa kasvettuaan kyllä tapaavansa toista vanhempaansa harvoin. Monet asiantuntijatkin ovat sanoneet että ero oireet isommillakin voivat tulla vasta monen vuoden jälkeenkin erosta ja eroa ja oireita ei aina osata edes yhdistää. Oma puolisoni on nyt aikuisiällä käsitellyt enemmänkin vanhempiensa eroa ja siitä tulleita tuntemuksia ja hänen vanhempansa erosivat kun mieheni oli vuoden ikäinen. Kyllä se vaikuttaa huomattavasti mitä tapahtuu eron jälkeen ja miten tiiviisti tapaamiset tapahtuvat.

Vierailija
7/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hän sotkee mutta se kuuluu ikään. 8-v:ltä pitäs jo odottaa käyttäytymistä ja tiettyä järkeä, mutta tällä yksilöllä ei ole kyllä mitään liikettä pääkopan sisällä.

ap

Vierailija
8/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yrittäkää yhdessä keksiä ratkaisu sun korjaamiseksi.

Vierailija
9/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä puhut eliöstä.

Koko aloitus kertoo itsestäni niin paljon enemmän kuin tuosta pienestä pojasta.

Miksi ihmeessä pysyt suhteessa, jossa miehelläsi on lapsi, kun et selvästi pidä lapsista etkä edes yritä pitää/sietää/käyttäytyä aikuisesti lapsen läsnäollessa? Sinä olet tässä se, joka on valinnut miehen ja lapsen. Lapsi ei ole valinnut sinua. Vastuu teidän toimeentulemisesta on siis sinulla. Sinun tehtäväsi on saada homma toimimaan. Jos et tähän kykene, jätä tuo perhe ja etsi mies, jolla ei ole lapsia.

Ja vielä pieni toivomus. Kasva aikuiseksi. On kammottavaa ajatella, että lasten kanssa tekemisissä on noin keskenkasvuisia ihmisiä.

Vierailija
10/88 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi, miksi ihmeessä KUKAAN haluaisi olla tuollaisen miehen kanssa ja vielä lapsiakin tehdä?? Ei lapsen ulkonäkö, nimi ja käytös miellytä niin harvennetaanpa tapaamisia. KUVOTTAVAA!! Selvästikin vastaaja on saman henkinen, joten vakka on kantensa valinnut. Etova pariskunta, lapsianne käy sääliksi... Tosin miehen seuraava varmaan inhoaa samalla tavalla sinun ruikuttavia jälkeläisiäsi ja mies kiltisti sitten harventaa tapaamisia. Kyllä lapsen saamiseen ihan oikeasti pitäisi joku lupa hankkia ettei kaikki todellakaan saisi lisääntyä!

Tämä tapaamisten harventaminen tarkoittaa sitä, että joka toinen viikonloppu vaihtuu joka kolmanteen, ei paha. Oma lapseni käy isällänsä n. joka kolmas tai neljäs kuukausi... Tyttö meillä myös puolet loma-ajoista. Joten itse koen että tarpeeksi tuota ruikittajaa saadaan pitää täällä meillä. Hänelle on laitettu oma huone, ostettu pyörä, luistimet yms tänne meille, mutta mikään ei kelpaa tuolle kersalle, vaikka kuinka koittaa niin ruikuttaa ja pillittää joka asiasta, ARGH!! Hermo menee. Ja kuten sinä epäilet, että mieheni tuleva puoliso inhoaisi meidän yhteisiä lapsia niin ehkä, JOS hänelle joskus tulisi uusi nainen...Tämä mieheni tyttö on syntynyt yhden illan jutusta, täysin aiemmin tuntemattoman naisen kanssa, joten suoraan ei voi verrata meidän lapsia ja tätä tyttöä toisiinsa. Miehelläni kun ei ole ollut lapseen suhdetta heti hänen synnyttyään, vaan vasta noin 3-4kk, kun isyystestin tulos vahvistui. Meidän yhteisiin lapsiin taas side on syntynyt jo raskausaikana.

ja mitä tuohon lapsentekolupaan tulee, olen samaa mieltä, jottei näitä yhden illan vahinkoja olisi suomi pullollaan....

Vierailija
11/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On HÄNEN lapsensa ja vastuussa tästäkin "pikkuällötyksestä", jonka on siittänyt aikoinaan.

Jos et ole provo, niin ei ole teidänkään liittonne kovin kummoinen. Voi lapsi parkoja.

Vierailija
12/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua oikein hyvin. Jotkut lapset vaan ovat ällöttäviä. Onneksi meillä ei asu sellaisia.

t. Neljän äiti

Vierailija
13/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti koulun alkaessa kuristaa koulutoverin ja hakkasi opettajia. Löi ainokaista kaveriaan naamaan kun siirsi jotain lelua huoneessaan. Olen pelännyt jossain vaiheessa oman poikani puolesta, uskallanko jättää isänsä ja tämän pojan kanssa keskenään. Vielä pari vuotta sitten vielä paskansi housuihinsa keittiön pöydän alla ja työnsi sormensa jätökseen ja söi...

kyllä, ei paljon innosta katsella tätä jätkää. Lääkitys on jonkin verran auttanut, mutta mistä mä tiedän milloin sillä kilahtaa ja tekee jotain todella älytöntä.

ap

Vierailija
14/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä olet ällötys äitipuoleksi ja alhainen elämänmuoto naiseksi.

Vierailija
15/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritti koulun alkaessa kuristaa koulutoverin ja hakkasi opettajia. Löi ainokaista kaveriaan naamaan kun siirsi jotain lelua huoneessaan. Olen pelännyt jossain vaiheessa oman poikani puolesta, uskallanko jättää isänsä ja tämän pojan kanssa keskenään. Vielä pari vuotta sitten vielä paskansi housuihinsa keittiön pöydän alla ja työnsi sormensa jätökseen ja söi...

kyllä, ei paljon innosta katsella tätä jätkää. Lääkitys on jonkin verran auttanut, mutta mistä mä tiedän milloin sillä kilahtaa ja tekee jotain todella älytöntä.

ap

Vierailija
16/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sääliksi käy teidän avio-onnea ja yhteistä lasta. Tuo "ääliö" on pientä oman idiotisminne rinnalla.

Vierailija
17/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitoahan tuo lapsi tarvitsee,jos noin rajusti oirehtii!

silti sun tapa puhua lapsesta on kammottava. myönnät kait sen itsekkin.

Vierailija
18/88 |
05.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenties lapsi kasvettuaan tuohon 3 v ikään tajuaa miten vähän tervetullut hän teille on ja hakee kitinällä huomiota. Vaihtoehto on tietysti sekin että lapsi ei kitise yhtään sen enempää kuin muutkaan mutta olemassaolollaan ärsyttää sinua niin että näet ja kuulet vain kaiken negatiivisen lapsesta. Tuosta tapaamisen harventamisesta onkin hellpo jatkaa siihen että ensin joka kolmas viikonloppu, sitten kerran kuussa, kerran kahdessa kuussa ja kappas, kohta ei tarvitse tavata lainkaan. Tuohon kiintymyssuhteeseen taas, kyllä se suhde syntyy adopitossakin vaikka lapsi voi olla jo vuosia vanha. Se on miehesi tunnekyvyttömyyttä mikäli hän ei siihen kykene (edelleen, kuka ihme tuollaisen miehen kanssa haluaisi olla!). Yhden illan jutuissa jos ei sitä kondomia vaivadu päälleen vetämään niin ihan saa itse vastuun kantaa.

Vierailija
19/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee aina niin paha mieli tilanteeseen viattomien lasten takia :( Miehessähän ei tietenkään ole mitään vikaa, mitä nyt on tuollaisen allötyksen saanut aikaiseksi surkeilla geeneillään ja olemattomilla kasvatustaidoillaan. Paitsi että uusperheissähän kaiken voi laittaa sen hirveän exän piikkiin, josta kaikki maailman kauheudet aina johtuu... Kuulostaa kyllä sille että tekeepä tai jättää tekemättä tuo lapsi mitä tahansa niin sinulle se ei kelpaa. Tee palvelus kaikille, ota lapsesi tai jätä se miehen surkeiden geenien toinen tekele isälleen ja häivy, parempi teille kaikille.

Vierailija
20/88 |
03.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kiva mitä Teresoita tällä palstalla on, että sehän on söpö pieni poika ja sinä olet hirviö, kun et siitä pidä, mutta kuinka moni näistä pyhmimyksistä on itse ollut tilanteessa, jossa puolison lapsi tökkii, saati puuhaillut kotona ulostettaan syövän 6 vuotiaan kanssa? Veikkaan että aika negatiivia tunteita voisi pukata, etenkin kun sitä toisen lasta harvemmin kukaan rakastaa kuin omaansa. Se vain on mahdotonta. Mutta on hyvä puhua jos ei ole kokeillut...;)

Ymmärrän, että ap tä rassaa, sulla on ollut aika pitkä pinna. Minä lopettaisin suhteen tuossa kohdassa, joku raja se on oltava hyvän ja huonon välillä. Ihmiset jäävät usein siihen toimimattomaan juttuun, tajuamatta, että tämä ei tunnu kivalta, voin paremmin, kun lopetan tämän. Vasta jälkeenpäin tajuaa, mitä on kestänyt. Tämä pätee niin parisuhteeseen kuin joskus siihen puolison lapsihommaankin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä viisi